19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Zeg veeteeteetje, maak ons niet te bang hé of we moeten andere oorden opzoeken :^o
Als jij en de Cowboy iets al extreem en zeer technisch vinden, dan hou ik mijn hart (en mijn stuur) vast.
Nu, ik kom voor de eerste keer af naar jullie TT en zal mijn onderschrift alle eer proberen aan te doen (wat trouwens een citaat van 'sun-extreme' is).
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ach Marge,voor mij is hij niet te technisch,zulle.
Het extreme kunnen en hebben we hier niet,maar we proberen er toch het beste van te maken.Het is de bedoeling niet dat de mindere MTB-goden daar amper vooruit geraken of te voet moeten stappen.Vandaar de benoeming en de schifting daarvan.

Vorig jaar hadden we uitgepijld technisch en gemakkelijk en iedereen koos voor technisch.....tot het moment daar was en bijgevolg alles wat opstropte.Nu plaatsen we een splitsing waar we kunnen en een keuzebordje waar we niet kunnen.

Een geoefende biker zoals hij zal hier zeker geen "troubles" mee hebben.
Alleen goed kijken en de raad van ons opvolgen.
Als er een bordje staat "kleine plateau" of "kleiner schakelen" is het voor uw "goodwill" en om alles te kunnen oprijden. :wink:
OrbeaBiker
Mountainbiker

Post by OrbeaBiker »

Ik heb de "col de matelas" al geprobeerd vorige week: de eerste maal met de voeten aan de grond :oops: , en de tweede maal met een kleine aanloop mij toch even gewaagd en geslaagd :drunk: .
Toen had het nog niet zoveel geregend, en had de ondergrond toch wel wat vocht nodig. Eigenlijk is het niet aangeraden om dit even alleen te proberen (net zoals de Volt-afdaling bij nat weer), dus let zeker op.

Dit wordt zeker een afdalingske waarbij er duidelijk verstandig moet worden gekozen, die 5 sterren om de moeilijkheid aan te geven zijn niet voor niets.

Verder dit weekend nog even aan de slag als junior parcoursbouwer, en ja volgend jaar zal ik er wat eerder bij zijn om te bouwen, want het was nogal plezant om al die grote kinderen te zien op die grasmaaier :lol:
De grasmaaier zelf .. die vond het wsch minder 'leutig' #-o

Last but not least: de Voltman had de primeur om een boske volledig door te rijden aan de brug in Ooigem, maar de twee andere Brigands zagen het precies niet zitten om even van hun route af te wijken. 't zag er wel goed uit zeiden ze :-? , maar ze hebben geen poging ondernomen om de 'entree'-helling even te testen #-o

Grtz,

Orbea
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

heb ook al eens het stukje gereden langs de ringbrug in ingelmunster de kant van haecks en het is mooi te doen als je klein schakelt. Wel opletten want sommige bochten zijn wel eens gevaarlijk. Anders ben ik er zeker bij. Wil deze tocht voor geen geld van de wereld missen en doe zeker de grote afstand regen of geen regen ik start.

grtz
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

hier is alles begonnen (ivm mtb) .prachtige tocht ;zeker terug dit jaar voor grotere afstand .dus nog ne brigandsbiker meer. :bounce: :bounce:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Nog een klein beetje info voor degene die schrik [-X hebben van al diene "parlé" over technisch,extreem,enz.....:

Alle drie de afstanden zijn voor IEDERE bik(st)er heel goed te doen,daar alle "speciallekes" goed aangeduid zullen zijn en zonder problemen kunnen vermeden worden zonder aan km's off-road in te boeten.

't Komt er alleen op aan uzelf een beetje te kennen en de goeie raad van de "de infobordjes" :wink: te gebruiken,die altijd de mogelijkheid geven om te kiezen:makkelijk,moeilijk,extreem....

Dit jaar gaan we resoluut voor een parcours waar :bounce: IEDEREEEN :bounce: zich echt kan uitleven;van beginnende over ervaren naar alles al gedaanhebbende bik(st)er!
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Jaja ik zal zeker terug aanwezig zijn om samen met 100en bikers rond de klok van 8u te starten. Hopelijk ligt het ni zo zompig als vorig jaar waar vele stukken was alsof je op een spons reed
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vergeet niet van af en toe ne keer te kijken naar dat linkje hier onderaan.
Intussen heeft de webmaster (Traxer) zijn handen vol met het opplaatsen van de foto's.
U ziet een impressie van de werken aan het crossparcours alsook enkele foto's van nieuwe aangelegde stukjes.

Zelfs de "matras"afdaling staat er op.
Op foto ziet ze er zeker minder spectaculair uit dan in werkelijkheid.
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Toch wel indrukwekkend hoeveel werk jullie verrichten. Kzou zeggen : goe bezig mannen...! :bounce:

Grtz Aragorn
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

grote plateau wrote:Nog een klein beetje info voor degene die schrik [-X hebben van al diene "parlé" over technisch,extreem,enz.....:
De Tetters komen af met zoveel mogelijk manschappen en zelfs de real-tetters, ons madammen dus, kijken uit naar "da moeilijk ritje" =D> #-o

Als je weet dat VeeTeeTee, GrotePlateau en hun kornuiten echte fietsliefhebbers zijn, die wel van een stunt hier en daar houden, dan zou je moeten weten dat ze zeker geen enkele MTB-er in gevaar zullen willen brengen. [-X

Je moe nie trunten é, je moe da proberen.
En uje volt, ton goan ze lachen, #-o vaneigens, je zoe gie da ook doen, #-o moa ze goan joe ook were elpen rechtestoan, en je anmoedigen voe 't nog ne ki te proberen.
Last edited by Gigi (Tetters Torhout) on Wed 08 Oct 2008 18:47, edited 2 times in total.
Post Reply