Thompson??
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Is die 750 € voor de vork of voor de complete fiets?
Als het voor de volledige fiets is (met XT en HS 33 dan is 'tem voor niks)
Ik kan wel het frame niet, maar dat doet er dan weinig toe.
Als het voor de volledige fiets is (met XT en HS 33 dan is 'tem voor niks)
Ik kan wel het frame niet, maar dat doet er dan weinig toe.
- Captain Haddock
- Mountainbiker
Post by Captain Haddock »
die 750 euro én import uit de VS gaan enkel over de vork van mijn volgende fiets (toch allenszins in mijn dromen)... daarmee... lees maar ns opnieuw, m'n volgende fiets wordt ook geen Thompson.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- Captain Haddock
- Mountainbiker
Ja, nu versta ik uw misverstaan, neenee, mijn volgende vélo zal wel zeker rond de 2000 euro komen als ik alles nieuw koop:
XT: 400 euro (zonder remmen, schat ik)
wielen: 500 euro?
frame: 500 euro
vork: 750 euro
hs33: 150 euro
+ nog wa pennekes
da zal wel rond de 2500 euro komen als ge't mij vraagt... tja, k zal nu al beginnen sparen. Maar bon, ik ben van plan zoveel mogelijk in occasie te kopen.
XT: 400 euro (zonder remmen, schat ik)
wielen: 500 euro?
frame: 500 euro
vork: 750 euro
hs33: 150 euro
+ nog wa pennekes
da zal wel rond de 2500 euro komen als ge't mij vraagt... tja, k zal nu al beginnen sparen. Maar bon, ik ben van plan zoveel mogelijk in occasie te kopen.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
En ne volledige velo????
Heb de indruk dat dat iets goedkoper kan, en als ge wat minder merkgebonden zoekt dan zult ge binnenkort koopjes kunnen doen in de hogere prijsklasse.
Is sowieso al goedkoper, en als ge daar nog een perventje op krijgt

Heb de indruk dat dat iets goedkoper kan, en als ge wat minder merkgebonden zoekt dan zult ge binnenkort koopjes kunnen doen in de hogere prijsklasse.
Is sowieso al goedkoper, en als ge daar nog een perventje op krijgt
- Captain Haddock
- Mountainbiker
pff, ja, maar ge moet da wel kunnen vinden: ne fiets mét zone terralogic en niet te duur scandium kader (dus al geen merkkader) en nog ns de goeie wielen erop... en dan mogen der geen discs op gemonteerd zijn, want ik vertouw da nie... Welke merken monteren fox? Specialized, hunne S-works kost er 4160 euro, en verder ben ik geen fiets tegengekomen...nothing 's impossible wrote:En ne volledige velo????
Is sowieso al goedkoper, en als ge daar nog een perventje op krijgt![]()
![]()
die prijzen bij cycles4u, de éne dag is da zo, de andere weer nie, die gasten spelen gewoon met ons voetenDzjowie wrote:Seg 750€ voor een F 80X vanuit Amerika, dan bestelt ge toch gewoon eentje aan 749€ bij Cycles4u.de. Of een RLT aan 690. :D
Captain Haddock wrote:pff, ja, maar ge moet da wel kunnen vinden: ne fiets mét zone terralogic en niet te duur scandium kader (dus al geen merkkader) en nog ns de goeie wielen erop... en dan mogen der geen discs op gemonteerd zijn, want ik vertouw da nie... Welke merken monteren fox? Specialized, hunne S-works kost er 4160 euro, en verder ben ik geen fiets tegengekomen...nothing 's impossible wrote:En ne volledige velo????
![]()
Eén (twee eigenlijk) niet al te dure scandium kaders zijn hier pas de revue gepasseerd. Ask Splenter voor gebruikerservaringen. Een derde optie heb ik net zien staan op de site van bike2build, en is nog Belgisch ook. Uit ervaring (het mag duidelijk zijn welke): als je wat slim bent en rondkijkt, kan je met een zelf opgebouwde fiets écht een betere koop doen.
die prijzen bij cycles4u, de éne dag is da zo, de andere weer nie, die gasten spelen gewoon met ons voetenDzjowie wrote:Seg 750€ voor een F 80X vanuit Amerika, dan bestelt ge toch gewoon eentje aan 749€ bij Cycles4u.de. Of een RLT aan 690. :D
Da's echt niet abnormaal lijkt me zo. Bij Barracuda staat het ene de ene dag in promo en de andere dag weer niet. Dat hangt er gewoon vanaf hoe groot de partij was die ze ingekocht hebben en hoe scherp ze dus prijzen hebben kunnen onderhandelen. Bovendien, als je 't niet vertrouwt, tegen dat de tijd rijp is, gewoon naar daar gaan. 1uur 30 met de auto vanuit Leuven. Ook al uit ervaring
-
Guest
Post by Guest »
Zie mijn topic terzake. Ik vertrouw die voor geen meter; bestaan die wel in het echt?Captain Haddock wrote:pff, ja, maar ge moet da wel kunnen vinden: ne fiets mét zone terralogic en niet te duur scandium kader (dus al geen merkkader) en nog ns de goeie wielen erop... en dan mogen der geen discs op gemonteerd zijn, want ik vertouw da nie... Welke merken monteren fox? Specialized, hunne S-works kost er 4160 euro, en verder ben ik geen fiets tegengekomen...nothing 's impossible wrote:En ne volledige velo????
![]()
die prijzen bij cycles4u, de éne dag is da zo, de andere weer nie, die gasten spelen gewoon met ons voetenDzjowie wrote:Seg 750? voor een F 80X vanuit Amerika, dan bestelt ge toch gewoon eentje aan 749? bij Cycles4u.de. Of een RLT aan 690. :D
Ik weet het, ik vind het ook een beetje raar . Nu, dat ze leveringsproblemen hebben, dat had ik nog al wel gelezen, maar ter plaatse is echt alles picco bello in orde. Het is te zeggen, ze zitten in een soort oud magazijn (aan de achterkant dan nog), en daar staat enkel een toog en wat testfietsen. De rest staat vol met rekken (stock dus). Qua besparing op etalagemateriaal enzo kan dat wel tellen, dacht ik - in een poging om die ongelooflijke prijzen toch ergens mee te rijmen.tbfkai wrote:Zie mijn topic terzake. Ik vertrouw die voor geen meter; bestaan die wel in het echt?