kenny wrote: De beruchte weide Dat is ze zeker
zit er natuurlijk terug in![]()
maar hij ligt merkelijk beter dan vorig jaar Was hier vorig jaar iets mis mee![]()
Het stuk ervoor is echter nog steeds even erg ge bedoelt "route de la vache"
30/08/2008 TT Oudenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MX jorgy
- Mountainbiker
En wij moeten da geloven da ge ni gaat vliegenklein plateautje wrote:Dit wordt voor ons(KP en GP) weer den tocht om den draad weer op te pikken en de overtollige kilo'tjes weer wat te doen wegsmelten.![]()
![]()
Vliegen als vorig jaar of het jaar ervoor zal er dit keer niet inzitten vrees ik.Misschien zie ik in Traxer de ideale bondgenoot om te genietenvan deze leuke tocht, waar telkenjare veeeeel werk ingestoken wordt!!!
('k zweet al van de gedachte alleen da'k weer ga afzien)
Ge ziet da'k het niet meer gewent ben,'k zat op KP haarnaam te tokkelen.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Aaa,de bruggenleggers zijn ook gearriveerd!!!kenny wrote:In de loop van de avond mag je HIER nog enkele foto's verwachten van de werkzaamheden van vandaag. Ik ga nu gaan werken.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Ja de Choufkes zullen zoals jaarlijkse traditie aanwezig zijn op deze mooie toertocht, en dit met een vroege en late ploeg 
-
Rockrider70
- Mountainbiker
Post by Rockrider70 »
Ik zal er ook bij zijn, ondanks het feit dat ik eerst moest werken, maar voor die TT kan een mens wel al eens een dienst wisselen he !
Hopelijk een droge en aangename TT, tis mijn debuut in Oudenburg.
Hopelijk een droge en aangename TT, tis mijn debuut in Oudenburg.
Even aan herinneren,
Bij de inschrijving krijg je een polsbandje,
dit dien voor 2 dingen.
1: Bewijs van inschrijving (ja, er wordt gecontroleerd)
2: na de tocht krijg je hiermee 1 euro korting aan de bbq
Het lussensysteem staat als volgt aangeduid.
27km links (of rechts)
+ 6,5km rechts (of links)
De 27kilometer is dus de basis lus. De extra lus staat telkens aangeduid met de afstand die je kunt bijdoen.
Lus 1: is 6,5km, iets van 90% off-road. Deze lus is volledig nieuw en bevat onder meer een crossparcours en een natuurgebied.
Lus2: is 12kilometer. Deze bevat de doorgang door 2 bossen (niet technisch) ongeveer 85% off-road
Lus 3: is 9 kilometer lang. Deze bevat ondermeer de nu al beruchte hobbelweide. Moet je gewoon eens gedaan hebben
85% off-road.
Lus 4: is 1,5 kilometer lang en 100% off-road. Deze lus is iets extra voor de die-hards. het is het laatste stuk off-road van de tocht.
De laatste kilometer van de tocht is jammer genoeg op de weg af te leggen. (Of is dit ideaal voor de eindsprint?)
Bij de inschrijving krijg je een polsbandje,
dit dien voor 2 dingen.
1: Bewijs van inschrijving (ja, er wordt gecontroleerd)
2: na de tocht krijg je hiermee 1 euro korting aan de bbq
Het lussensysteem staat als volgt aangeduid.
27km links (of rechts)
+ 6,5km rechts (of links)
De 27kilometer is dus de basis lus. De extra lus staat telkens aangeduid met de afstand die je kunt bijdoen.
Lus 1: is 6,5km, iets van 90% off-road. Deze lus is volledig nieuw en bevat onder meer een crossparcours en een natuurgebied.
Lus2: is 12kilometer. Deze bevat de doorgang door 2 bossen (niet technisch) ongeveer 85% off-road
Lus 3: is 9 kilometer lang. Deze bevat ondermeer de nu al beruchte hobbelweide. Moet je gewoon eens gedaan hebben
Lus 4: is 1,5 kilometer lang en 100% off-road. Deze lus is iets extra voor de die-hards. het is het laatste stuk off-road van de tocht.
De laatste kilometer van de tocht is jammer genoeg op de weg af te leggen. (Of is dit ideaal voor de eindsprint?)
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Joepie , 56km mtb-plezier, natuurlijk slaan we geen enkele lus over !
Ge ziet al op voorhand dat hier veel werk in gestoken is.
Diegene die door die brug zakt zal al veel gegeten moeten hebben.
Ge ziet al op voorhand dat hier veel werk in gestoken is.
Diegene die door die brug zakt zal al veel gegeten moeten hebben.