22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

uncle sam wrote:Hopelijk wil het materiaal en de conditie wat mee op deze tocht.
Kben de laatste paar tochten serieus op de sukkel aan het raken:
- herdersmarathon na 105km serieus op mn smikkel, benen versleten
- hagelandse chrono 10tal keer op mn smikkel, na 40km geen achterrem meer en derailleurwieltjes versleten + geen vertrouwen meer in afdalingen

Ik weiger af te stappen voor een afdaling :D, ma na de 10de duik over mijn stuur had ik er eff genoeg van.
(mijn schouder ook blijkbaar)

Alles hangt aan elkaar eigenlijk: modder --> achterrem versleten --> afdalingen met voorrem only --> op smikkel :oops:

Om zo pissig van te worden eh. Dan heb je eens een superdag (hagelandse 21avs na doorkomst 11km) en zit al de rest eff niet mee.
Ik haat deze modderperiode :oops:, denk dat ik eens zal moeten zien voor een mudbike met vbrakes ofzo.

Bestel alvast maar goed weer [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
op uwe velo blijven is één van de belangrijkste vereistes om te arriveren. Weinig remmen is een manier om nog rapper te gaan, en uw remblokskes verslijten niet. Besluit : had ik uw benen gehad, ik reed zeker in de eerste 50.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote:op uwe velo blijven is één van de belangrijkste vereistes om te arriveren.
Ge moe nu ne keer kijken... Wie d'er hier straffe uitspraken doet. 't Laatst da'k gezien heb is toen dat ge met velo en al in den afgrond rolde. Ik denk niet dat ge d'er nog opzat... [-X [-X [-X
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Pff, t'is nu efkes mooi weer en zijn ze hier nog steeds met slijk aan het smijten naar elkaar :roll: #-o
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

kenny wrote:Pff, t'is nu efkes mooi weer en zijn ze hier nog steeds met slijk aan het smijten naar elkaar :roll: #-o
Ik ben nog het slijk van gisteren van tussen mijn tanden aan het spuwen... Het zal nog meer dan efkes moeten mooi weer zijn om alles te laten opdrogen, maar either way, we zullen er zijn.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote:
uncle sam wrote:Hopelijk wil het materiaal en de conditie wat mee op deze tocht.
Kben de laatste paar tochten serieus op de sukkel aan het raken:
- herdersmarathon na 105km serieus op mn smikkel, benen versleten
- hagelandse chrono 10tal keer op mn smikkel, na 40km geen achterrem meer en derailleurwieltjes versleten + geen vertrouwen meer in afdalingen

Ik weiger af te stappen voor een afdaling :D, ma na de 10de duik over mijn stuur had ik er eff genoeg van.
(mijn schouder ook blijkbaar)

Alles hangt aan elkaar eigenlijk: modder --> achterrem versleten --> afdalingen met voorrem only --> op smikkel :oops:

Om zo pissig van te worden eh. Dan heb je eens een superdag (hagelandse 21avs na doorkomst 11km) en zit al de rest eff niet mee.
Ik haat deze modderperiode :oops:, denk dat ik eens zal moeten zien voor een mudbike met vbrakes ofzo.

Bestel alvast maar goed weer [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
op uwe velo blijven is één van de belangrijkste vereistes om te arriveren. Weinig remmen is een manier om nog rapper te gaan, en uw remblokskes verslijten niet. Besluit : had ik uw benen gehad, ik reed zeker in de eerste 50.
Mispoes :)
Mijn remblokjes verslijten juist door niet te remmen #-o
Tis precies of er altijd soort van slijk+slijkwater schuurt en blijft kleven tussen schijf en blokken.
Wanneer ik dan eff goed rem ist terug beter... m.a.w. ik moet meer remmen :P
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Moustache wrote:
cowboy peter wrote:op uwe velo blijven is één van de belangrijkste vereistes om te arriveren.
Ge moe nu ne keer kijken... Wie d'er hier straffe uitspraken doet. 't Laatst da'k gezien heb is toen dat ge met velo en al in den afgrond rolde. Ik denk niet dat ge d'er nog opzat... [-X [-X [-X
:oops: :oops: .
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

amai , er word hier de laatste tijd weinig gesproken over de tocht zelf blijkbaar ...

@ jodelaietje , hoe staat het met de voorbereidingen , hopelijk beter weer dan de vorige week #-o
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

MUNARON wrote:En zijn jullie tot een overeenkomst kunnen komen met de lokale autoriteiten van Mont de L'Enclus???
Yep , het is geen gemakkelijke de burgemeester van Mont de l'Enclus maar met de zomer is hij toch wat meegaander. Ge moet het maar eens aan Jacques vragen die hier heel veel moeite voor gedaan heeft. Niettegenstaande zullen we alle voorzorgen die hij gevraagd heeft zorgvoldig uitvoeren. En gelukkig hebben we enkele privéeigenaars in Mtdlenclus die ons parcours doen kloppen (soms hebt ge een mooi stuk , maar er is altijd ne ingang en ne uitgang nodig ...).
Een stukje van maar 200m lang maar redelijk cruciaal is in gevaar wegens onverwacht bezoek :
Image

Ergens anders hebben we in een afdaling nog een gat van 2m. breed, 1m diep dat opgevuld moet worden tenzij we er ne polsstok zetten , maar dat zou nogal moeilijk zijn met de mtb.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Een bergske ervoor en wa snelheid doet wonderen jodelaitie :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote:Ergens anders hebben we in een afdaling nog een gat van 2m. breed, 1m diep dat opgevuld moet worden tenzij we er ne polsstok zetten , maar dat zou nogal moeilijk zijn met de mtb.
Ik ken er een paar die dat zeker eens zouden proberen met diene polsstok... :roll: :roll: :roll:
Post Reply