15-06-2008 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Nice TT. Int begin had ik schrik dat we de hele tijd op die zanwegskes zouden rijden. Maar na die zandwegskes wast wel smullen. Alleen die paletten [-X [-X Ik weet nie of de organisatie die daar heeft gelegd of dat da daar al lag. Ik had bekans ne koprol over die paletten gedaan. Bleef steken met mijn wiel #-o . Alleen om mijn schouder gevallen en da doet voor de moment vreet pijn.
dupont rudy
Mountainbiker

toertocht diest

Post by dupont rudy »

Vandaag de toertocht van Diest gedaan.
Ben voor de 45 km gegaan ,alles was in orde zoals het moet.
Alleen een kleine waarschuwing i.v.m de paletten en ijzere platen had wel gemogen ,voor de rest top en tot de volgende keer =D> =D> =D>
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Deze morgend veel regen hier thuis en heb dan maar besloten om me nog eens om te draaien in men bed. Toen dak opstond scheen de zon en ben dan maar ne toer gaan doen met de koersfiets.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

vandaag ook geweest voor de 44km, toer,bevoorrading, inschrijving, parking in orde, alleen dat stuk zoals hier al eerder aangekaart met de metalen platen en paletten #-o #-o #-o , waarschijnlijk is het vanuit de organisatie met de beste bedoeling gedaan maar ik stel me de vraag hoe de paletten na de 500ste bikers er zouden uitzien, wij waren deze morgen vroeg vertrokken en de helft van de paletten waren al serieus kapot gereden waardoor het een behaaglijke situatie werd om erover te rijden.

Onderweg nog iemand gezien die zijn schouder uit de kom was na het vallen, ik hoop dat alles goed afgelopen is en wens hem alvast een snel herstel toe.

Ook nog iemand met een scott gedepaneerd, zijn kopserie was losgekomen, zo zie je maar dat die met nen Bulls nog iets over had op zijn buget om een setje inbussleutels erbij te kopen (die we trouwens nog niet moeten gebruiken hebben op onze Bulls) wat die met de Scott blijkbaar niet kon hé :lol: :lol:
:off:

afstand 44.43km, gemiddelde speed 18.6km, aantal hoogtemeters 370.
Last edited by Bulls69 on Sun 15 Jun 2008 14:19, edited 2 times in total.
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

wij hebben ook de 60 gereden alles dik in orde mooie zware rit .
60.10 km . avs 20.53
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Schoon ritje van 60 km gereden daar in Diest, meer van dat als het kan.

Paar serieuze kuitenbijters bij, maar toch overal opgeraakt en dat maakt den dag goed natuurlijk.

Parkour, bevoorradingen, pijlen en al de rest dik in orde.

Niks kunnen gaan drinken achteraf omdat er teveel volk aan het wachten was om zijne fiets terug te krijgen en ik geen goesting had om een half uur aan te schuiven om de mijne af te geven. #-o
Pas op dit is geen kritiek en heb dan thuis maar ene meer gedronken. :-D

Wat betreft dat moddergehalte dat viel mee, overal doorgereden behalve op die paletten daar was het stappen, maar wie trekt hem daar iets van aan, ikke in alle geval niet.

Dus nen dikke proficiat aan de inrichters, doe zo voort en de volgende keer natuurlijk weer een 60 km voorzien.

Jaro.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

60 gedaan. Gekend parkoers, vaste route met hier en daar een stukske extra.
Het ging heel snel, want het parkoers lag er perfect bij. Enkel in Assent een vettig strookske (levensgevaarlijk trouwens dat ze daar die betonpalen in die gleuven gegooid hebben, want normaal komt ge daar op het vast parkoers naar beneden gesjeesd).
Aan de veelbesproken paletten kon je makkelijk gewoon er naast blijven rijden, zonder probleem. Ik denk niet dat de organisatie die daar gelegd heeft, zou nie weten waarom, zal wel iets van een wandelclub zijn zeker ?
Ben om 10u30 nog gestart, er is nog éne voorbijgekomen : Geert Verheyen ... die mag da :lol:
Bepijling in orde, bewaakte fietsparking niet gezien.
De getallekes op de splitsingsborden mochten wel ietske groter zijn.

Opvallend : het moet de eerste TT in Diest zijn, die de wallen niet aandeden :wink:
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Vandaag de 44km gedaan. Viel heel goed mee, snelle tocht.

Op een aantal plaatsen waren gevaarborden niet overbodig, en dan die palletten en platen hè... voor de rest absoluut geen op-en of aanmerkingen. Fantastische bevoorrading, heel goede afpijling, ... .

Blijkbaar werden er op 't einde foto's getrokken, waar en wanneer zijn deze te bezichtigen?
sjappie
Mountainbiker

Post by sjappie »

Ook de 60 gereden, zeker een aanrader voor volgend jaar opnieuw te doen
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

@ dschreurs of aan
@ Bosbeer

Als je bekomen bent van deze dag, even een vraag tussendoor.

Het gaat over een afdaling .

Heb de 60 km gedaan, maar ik denk dat het ergens na de samenkomst met de 40 km was.

Eerst krijg je een helling die op het laast steil rond naar rechts draait, daarna even links en je bent boven.
Dan volgt een steile afdaling die eerst naar rechts draait en waar het weeral boven stilstaand verkeer was.

Ik heb gezien dat even daarvoor aan een boom een papier hing met een pijl naar rechts voor de KIDS. ( alternatieve route )

Als je me begrijpt en omdat ik dat is alleen wil overdoen, dus mij vraag ;

waar is dat ???
Post Reply