01/05/2008 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timo
Mountainbiker

Post by timo »

voorlopig nog geen regen ier in ieper duimen dat zo blijft
delsolke
Mountainbiker

Post by delsolke »

Terug van de 54 km ( op mijn teller stond er wel 59 km , kan dit ? ). Mooie tocht , maar het werd toch vrij zwaar gemaakt door de wind :-)
avs : 22.44

tot de volgende !
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

veel wind geen regen tot we in de wagen zaten op 12u30 dan begon het te gietennnnnnn :roll:

ieper tot de volgende
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

delsolke wrote:Terug van de 54 km ( op mijn teller stond er wel 59 km , kan dit ? ). Mooie tocht , maar het werd toch vrij zwaar gemaakt door de wind :-)

tot de volgende !
Zou wel kunnen ... de 68 gereden, en bij de aankomst 79 km op de teller #-o #-o
(zonder verkeerd te rijden hé !)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Slijkcrosserke wrote:
MacMan wrote: michelin XCR AT's
Zalig bandje é.
Zal ook mijn contact oppervlak met de heuvellandse ondergrond worden morgen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:roll:
:drunk:

Leuke tocht, 93km --> werkelijk 101km, aan een gezapig tempo.
Qua parcours precies wat ik verwacht had en enkele welgekomen wijzigingen tov vorig jaar.
Alles was in orde =D>

Mijn avs: kzou et niet weten, mijn kilometerteller (cateye micro wireless) werd gestolen aan de ingang van de inschrijvingen :evil:
Aan de nieuwe eigenaar: veel succes ermee!

Laat toch gvd andermans gerief met rust!

Oja: slijkcrosserke, bedankt voor je extra gewicht onderweg 8)
Last edited by uncle sam on Thu 01 May 2008 14:30, edited 1 time in total.
Jero_biker
Mountainbiker

Post by Jero_biker »

Voor mij was deze rit de verplaatsing vanuit het Gentse niet waard. Nergens een mountainbike-gevoel gehad (behalve 2 korte singletracks aan dat meer). Verder veel baan, grindpaden en verharde boerepaden.

De route werd wel iets mooier in de buurt van de Kemmelberg. De enige meerwaarde voor mij was die met nog wat overschot bedwingen. Door de stevige wind en hoogtemeters werd het toch een zware tocht. Ik ben benieuwd hoeveel er de lange afstand overleefd hebben.

De bevoorrading, de sfeer en de bepijling waren in orde. Blijkbaar scheelt er enkel iets met het lussensysteem gezien de afwijkende kilometers.
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

ja dade gie,kweet dan wel niet wat "uw"mtb gevoel is,als je op de rode en catsberg uw goesting niet vindt!!Voor onze streek is dit toch wel het hoogst haalbare,we zitten hiet niet in de Ardennen hé...ofwel is het in het Gentse opeens verandert
Roadrunner
Mountainbiker

Post by Roadrunner »

Vandaag uitgezet voor 93km -> in het zog van enkele Wacky's begon een leuke tocht. Maar na 44km ofzo was het uit met de pret -> 2 maal lek gereden in 5km en dan een scheur in m'n buitenband en de rit zat erop. :evil:
Het stuk dat ik gereden heb was prachtig. Ik kom niet vaak in die streek maar daar moet ik zeker verandering in brengen. Nu wat sleutelen aan de fiets en dan uitkijken naar de volgende rit.
Bedankt aan de Wacky,van de strandrace in oostduinkerke, voor het vragen als alles ging lukken bij m'n eerste lekke band. hopelijk hebben jullie wat meer geluk gehad. Aan de organisatie -> pechdienst volledig in orde zelfs met 3 fietsen in koffer. Is iets dat je anders niet veel over kan zeggen bij deze =D> =D>
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

zanneis wrote:
delsolke wrote:Terug van de 54 km ( op mijn teller stond er wel 59 km , kan dit ? ). Mooie tocht , maar het werd toch vrij zwaar gemaakt door de wind :-)

tot de volgende !
Zou wel kunnen ... de 68 gereden, en bij de aankomst 79 km op de teller #-o #-o
(zonder verkeerd te rijden hé !)
Mijn geepske toonde er net geen 75 km. Zoveel hoeken kan ik toch niet afgesneden hebben #-o #-o #-o

Enfin, mooi toerke alweer, jammer van de hagelbui en de regen op het laatste, maar een warme douche later was alles weer vergeten. (alhoewel, mijn benen voelen toch iets minder goed dan deze morgen.)

Eerst wat anders doen en dan straks een verhaaltje op den blog.
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Juist thuisgekomen van mooie rit.
Organisatie, bevoorradingen, douches en après prima in orde !

Normaal van plan samen met Kurt, Anglo bikers Barty en Peter de 117 kms te rijden. Een domme valpartij na 10km #-o besliste er anders over en gezien de pijn aan mijn duimligament :evil: beslist om de 68 km te rijden .. die er uiteindelijk 80 waren.
Gezien elk bultje er voor mijn duim teveel aan was, aangekomen na 4u12 à avg 19.

Bij vertrek nog net Anglo Bikers in de douche zien kruipen (welke wel de 117 km zouden rijden) en huiswaarts gekeerd.
Helaas was 't ventje al vertrokken om te gaan koersen en kon ik niet meer gaan supporteren... :-?

Ieper tot volgend jaar !

@Barty: We zullen de volgende keer énen drinken op uwen birthday :wink: !
@Kurt: Merci voor de lift !
Post Reply