20/04/2008 SNELLEGEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

We waren maar met drie Fortismannen. En we hebben er onderweg
nog één ontdekt! Aangename kennismaking.

Ondanks 't feit dat ik nog altijd met een vervangfiets rij,
ben ik nog tamelijk lang meegegaan met Fretter en Bananne.
Op 't einde toch gekraakt (vooral de rug).
Geef mij maar vlug mijne ouwe goeie Cube terug!

De tocht: alle lof!! Zeer goed bepijld, twee mooie bevoorradingen,
mooie zaal en toffe sfeer. En dan nog dat zonneke om mijn smoel...

En opnieuw geen barbecue...
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Om 8h vertrokken voor de 48km. De organisatie heeft echt het uiterste uit de regio gehaald!!! Naar het einde toe nog Uncle Sam tegengekomen. Tot volgend jaar Snellegem!!!
positivo
Mountainbiker

Post by positivo »

prachtige tocht...
om 7 uur opgestaan met veel vaak...
aangekomen, ingeschreven en dan vertrokken:)
prachtige tocht met veel singletracks...

grtn
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

Lekker tochtje deze morgen . Samen met mijn neef gestart voor de 48 en de 28 . Na de 48 km aan 23.5 , de kleine tocht aangevallen . Neef had beste pijlen verschoten en reed gewoon verder terwijl ik de bossen biste , Na het derde bos had ik plots the fast bij de lurven . Zijn dan samen verder gestoomd richting finish waar hij nog plots nog aan 45km/h vloog , waardoor hij bijna door een camionette zoefde !
Had 82 km op de teller aan 23.3 gem! Niet mis voor mijn kunnen .
Ideale training voor pittem next week .
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Het beperkte "tuinen-LAMBERT"-team heeft net zoals de rest genoten van deze fantastische tocht! We zetten snellegem zonder twijfel terug op onze kalender van volgend jaar. Hopelijk zijn Martijn, filip en bram er dan terug bij. =D> =D> =D>
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

primatocht, bedankt organisatie. Samen met nog 2 ander LA bikers gestart uit Gistel. Parcours deed denken aan dat van Jabbeke, t ligt er ook maar een boogscheut vandaan. Mooie bospassages en technische stukken. Een paar keer de slappe lach gehad. Dus genoten tot en met. Niemand haalde ons in, dus reden we een stevig tempo, ons gemiddelde lag rond de 22,5 denk ik, km teller is nog niet aangepast aan de grotere nobi nicks waarmee ik reed. Door verwarrende bepijling aan laatste bosje meer dan 2 maal t bosje gereden. Helemaal niet erg, t was een mooi stuk, maar t was wel verwarrend . Verder vonden wij alles prima bepijld. Apres afgesloten in het heerlijke zonnetje , eigenlijk teveel gedronken en dan met te hoog promille naar Gistel teruggefietst.
Bedankt 'Eric en Eric , ons team +100 voor Polen' voor t gezelsschap en de leuke après. Snellegem tot volgend jaar.
vennum
Mountainbiker

Post by vennum »

Mooie rit, zalig weertje, prachtige prive stukken..... =D>

Alleen wat jammer dat er blijkbaar voor de makkelijke optie gekozen werd om de prive stukken - waar andere organisaties weken werk in gestopt hebben om ze berijdbaar te maken - af te snoepen.
Misschien bij een volgende gelegenheid iets meer eigen initiatief nemen om ook tot een uniek parcours te komen, dat zal de rit en de voldoening alleen maar ten goede komen. :wink:

Tot volgend jaar.
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

Inderdaad mannen : schitterend!
Maar... waar waren de barbecueworsten naartoe? Smaakt echt lekker met een blonde Tongerlo.
Zeker tot vogend jaar!
Grtz
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Het woordje Snellegem zegt het zelf een snelle tocht.
In 1 uur 56 waren we terug en konden we nog genieten van enkele zalige frisse pintjes. :P :P
Mega Mingie heeft blijven aanklampen met zijn vervangfiets en onze mega banana heeft het tempo nog wat opgedreven.
We hebben van krotte moeten zakjes chips fretten want er waren geen barbecueworsten. En daar voor doen we het hé. :^o :^o

Proficiat met jullie organisatie en tot volgend jaar. =D> =D>
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Snellegem heeft inderdaad zijn naam niet gestolen... Vanmorgen eens goed de gaaz kunnen opendraaien... Veel mensen ingehaald tot er plots een Boskantrijderstreintje (als je die kan leggen in scrabble ben je gewoon wereldkampioen) mij op hun dooie gemak voorbijsnelde... Zoals ze vroeger weleens plachten te zeggen: "ze reden gewoon 5 per uur te rap"... Soit, schoon, rap tochtje met de volle 8 hoogtemeters; maar vooral: veel BOS!! En zo hoort het ook voor een Brugsche TT, me dunkt...
Post Reply