1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Niet twijfelen mannen [-X , tis een te mooie streek om tebiken =D> .Gisteren de 65 gedaan in erwetegem en de vlaamse ardennen ligt er goed bij =D> , hopen da niet veel regend de komende weken [-o< [-o< .Ik ga proberen de 80 KM voormij meer dan genoeg :drunk: :wink:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Jammer dat al het mooiste in de lange afstand zit :(
De 65 zal voor mij al genoeg zijn peis ek of me conditie en beentjes moeten ineens super worden :roll:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ge hebt nog een goei 3 weken de tijd hé om te trainen, waar wacht ge nog op ??

Massini 8)
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

MX jorgy wrote:Jammer dat al het mooiste in de lange afstand zit :(
De 65 zal voor mij al genoeg zijn peis ek of me conditie en beentjes moeten ineens super worden :roll:
Helemaal niet hoor! Heb de 56km lus eens mee gereden en daar zitten er echt al super stukjes in die al heel veel van je stuurkunsten vergt =D> Je moet niet ongerust zijn, je zal zeker mooie stukken voor de wielen krijgen.
vaeske
Mountainbiker

Post by vaeske »

kunt ge u ook al op voorhand inschrijven voor deze tocht dan moet ge toch nie meer zo lang aanschijven aan de inschrijveing
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

vaeske wrote:kunt ge u ook al op voorhand inschrijven voor deze tocht dan moet ge toch nie meer zo lang aanschijven aan de inschrijveing
Vaeske, daar hebben we aan gedacht, maar het gaat hier om een inschrijvingsprijs van 3 en 3,5 eurootjes, eigenlijk niet de moeite om vooraf te betalen.
Bovendien voorzien we een leger personeel aan de inschrijvingstafels (en elders) om een stormloop de baas te blijven!
Om u een idee te geven: in totaal gaan er zo'n 100 vrijwilligers bezig zijn met de herdermarathon! Dat is bijna 1 per kilometer ;)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

juist goed nieuws na het nemen van een scan van de ribben... Enkel wat redelijk zware kneuzingen, maar geen barsten of breuken. Als alles mee zit, dan moet het lukken om den dezen toch mee te doen tegen eind deze maand...

We duimen ervoor want ik keek er al heeeeeeeeeel lang naar uit... #-o
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Kijk er ook al lang naar uit. Zaterdag nieuwe buitenbanden weest halen in de hoop niet teveel tuimelpertes te maken #-o .

Nu nog flink wat zon en goede beentjes :bounce: !!!

See ya !
CannonSL3
Mountainbiker

Post by CannonSL3 »

Is de combinatie NN RR goed voor bij dit weer of wat raden jullie aan?
[-o< [-o< op droog weer
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

CannonSL3 wrote:Is de combinatie NN RR goed voor bij dit weer of wat raden jullie aan?
[-o< [-o< op droog weer
ddat je hiervoor beter de zoek-functie eens benut...
(maar met de combo NN voor en RR achter kan je nooit verkeerd gaan :wink: )

Herders, Mister T. hoopt - wellicht samen met jullie - op een heus FF-weertje :lol: 8)
Post Reply