Was het binnen of buiten het militair domein dat de bepijling beter kon? In de 25 km reed je nooit meer dan 300 m alleen of je zat terug op het parcours van de 30 en 40 km. Op deze parcours hebben we nog geen reacties gehad, dus ..... Het was wel zo dat door de laaghangende zon sommige pijlen moeilijk te zien waren. Maar daar zullen we zeker niet om treuren, hoop ik.Gf biker wrote:Heb de 25 gereden met mijn zoontje, en moet zeggen was een leuke tocht. Hierboven is alles reeds gezegd denk ik, alleen wil ik nog ff kwijt dat op de 25km de bepijling iets beter kon, zijn 2x mis gereden, en waren niet de enige. Voorde rest niks dan lof voor de organitatiedoe zo verder en bij leven en welzijn tot volgend jaar.
09/02/08 - PEER
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het was binnen de basis, maar telkens maar hoop en al een 100tal meter hoorLukske wrote:Was het binnen of buiten het militair domein dat de bepijling beter kon? In de 25 km reed je nooit meer dan 300 m alleen of je zat terug op het parcours van de 30 en 40 km. Op deze parcours hebben we nog geen reacties gehad, dus ..... Het was wel zo dat door de laaghangende zon sommige pijlen moeilijk te zien waren. Maar daar zullen we zeker niet om treuren, hoop ik.Gf biker wrote:Heb de 25 gereden met mijn zoontje, en moet zeggen was een leuke tocht. Hierboven is alles reeds gezegd denk ik, alleen wil ik nog ff kwijt dat op de 25km de bepijling iets beter kon, zijn 2x mis gereden, en waren niet de enige. Voorde rest niks dan lof voor de organitatiedoe zo verder en bij leven en welzijn tot volgend jaar.
- sjappie
- Mountainbiker
Was volledig klaar voor te start en keek er al een week naar uit.
Betaald & ingeschreven was ik vertrokken voor de 40 km. Wat bleek echter na 500m dat de olie uit mijn achterste schijfrem kwam gelopen en dat mijn rem niet meer werkte
.
Direct kunnen omdraaien en mijn bike naar de FM brengen. Daar ging mijn tocht!!

Betaald & ingeschreven was ik vertrokken voor de 40 km. Wat bleek echter na 500m dat de olie uit mijn achterste schijfrem kwam gelopen en dat mijn rem niet meer werkte
Direct kunnen omdraaien en mijn bike naar de FM brengen. Daar ging mijn tocht!!
- Tim FCB
- Mountainbiker
ik vond het ook een zeer mooie tocht,na een weekje griep en nu nog hoesten en niezen toch de 40 km gereden
en het is mij goed bekomen.
volgend jaar komen we zeker terug vanuit Zele (oost-vl.)
ps:
de gast dat gevallen was buiten de basis,ik zou ook graag te weten komen hoe het er met is wij zijn er bij gebleven tot de ambulance er was.
alle zins veel geluk en hopelijk alles in orde
en het is mij goed bekomen.
volgend jaar komen we zeker terug vanuit Zele (oost-vl.)
ps:
de gast dat gevallen was buiten de basis,ik zou ook graag te weten komen hoe het er met is wij zijn er bij gebleven tot de ambulance er was.
- Edlisjas
- Mountainbiker
Die gast die gevallen was, had die een rood truitje aan...? Er heeft een hele tijd iemand in mijn achterwiel gereden, toen er een stukje modder aankwam hoorde ik iemand vallen en schreeuwen. Ik ben gestopt en heb gevraagd of alles in orde was, jaja zei hij, rij maar door. Ik hoop niet dat het die persoon wasTim FCB wrote:de gast dat gevallen was buiten de basis,ik zou ook graag te weten komen hoe het er met is wij zijn er bij gebleven tot de ambulance er was.