09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Onder 't stralend zonnetje kwamen zaterdagmorgen de bikers thuis toe (Barty, Zoef de haas, Marnix Knurrebikers, Filip Willem Tell en Kurt Willem Tell).
Beide Luc's van de Willem forfait gegeven en gekozen toch op de baan te rijden. Mijn ventje aant trainen voor zijn 1e wedstrijden op de baan.

Gestart iets voorbij ons huis voor de 1e slag met gevaarlijk brugje (vorig jaar hier al de grond gekust...), veel afwissellig en tot het einde genoten van prachtige parcours, mooie bospaadjes, speelbosje en mega veel off-road. Bij momenten net zo mooi als in Tervuren, doch hier is het bosgebied niet zo groot.
Normaal past Kurt zijn tempo aan naargelang het mijne, doch vandaag beslisten enkelen hier anders over #-o . Knurrebiker Marnix, Kurt en Zoef de haas blijkbaar goed uitgerust waardoor ik en Barty soms aan een rekkertje hingen. De achtervolging ingezet en gepoogd de hazen bij te halen !
Zoef de haas had in 't speelbosje konijn gezien en moest zo nodig zijn bike tegen boompje parkeren. Polsbreuk pas hersteld en al bijna terug in panne #-o Best dat nen spinningbike vast staat hé :oops:
Barty enkele malen de man met de hamer gezien ](*,) goede oefening voor zondag in Waregem...

Aangekomen met 52 km op de teller, 2u30 top bike-fun à 21 avg.

Organisatie prima in orde, prachtig parcours, dito bevoorrading en après. Nog even kort klapke gedaan met Superfanneke, die plots de après moest verlaten. Mijn baas van de Tegenterters een toffe tocht gewenst en moe en tevree naar huis !

Tot volgende TT in Doomkerke :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Kenny wrote:
Moustache wrote:
dinges wrote:... tussen de drukte door ook even de 50km gereden, kijken als het parcours nog in orde was, toch een mooi gemiddelde kunnen bollen van 28,7km/h, zo ongeveer 1h50min. toer was voor mij +/- 52,5km maar dan ook klein beetje extra gedaan.
Ik deed dat vroeger ook, soms nog sneller... en dan heb ik een echt kilometriekske gekocht ! :evil: :roll: :evil:
nja, dinges is ne coureur voor iets hé
Hawel, als je echt zo rap gaat, dan zou ik beter iets beginnen met een moteurke... #-o

Ik kon het niet laten, want er verschijnen op deze pagina's zoveel "gemasseerde" gemiddelden dat het niet meer schoon is.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Doomkerke is al steeds een prachtige rit geweest.
Alles is er, goede organisatie (bike wash, controles, fiets stalling, bepijling,...) en een mooie streek die tamelijk wat te bieden heeft.
Het parcour was voor al wie hier starte geen verrassing, maar wel eentje waar men van kan genieten :bounce:
Zaterdag morgen onder een stralend lente zonneke vertrokken met de Hanzi en Cowboy.
In het begin moest ik nog een beetje onder stoom komen (had te maken met mijn zomertenu waarschijnlijk #-o )
De Hans zag het zitten (zoals gewoonlijk) de cowboy had er minder goesting in.
Bij aankomst 300 mtr na Hanzi beslist om daad bij het woord te voeren.
Nog een toerke zou de beentjes goed doen.
Na de tweede keer de broeders van liefde te hebben gedaan tocht de splitsing genomen en zo blijkbaar maar een klein hoekje afgesneden.
In totaal 97,4 km op de teller en meer dan voldaan naar huis terug gekeerd.
Volgend jaar ben ik er terug bij :bounce:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Was er zaterdag ook bij. Was eigenlijk gemakkelijk te vinden ..de GPS van den auto kende maar één straat in Doomkerke City:bounce:
Heb de uitnodiging van Knurrebikers Lady met dank aanvaard en samen met enkele andere bikers uit de regio deze tt aangevat.En het moet gezegd zijn..dit was echt een mooie tocht, mooie technische stukskes, schone passages door voor mij onbekende bossen, hier en daar toch een paar herkenbare stukken van de tt's van Kruiskerde en Oedelem,bevoorradingen die in orde waren ...één ding echter was niet in orde...mijn benen :oops: :oops: Het tempo lag voor mij ietsiepietsie te hoog , zodat ik de collega-bikers heb moeten laten rijden en ja zelfs Knurre die heeft me haar achterwiel getoond, goed gereden meid!
Nog een paar Lefkes naar binnengewerkt en dan terug met het zonnetje naar huis en me toen al volop aan het concentreren op de tt vanWaregem op zondag , waar ik hoopte om "revanche" te kunnen nemen met de beentjes.
@Knurrebikers Lady: nogmaals bedankt voor het leuke initiatief, hou zoveel te goed!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

barty wrote:ja zelfs Knurre die heeft me haar achterwiel getoond, goed gereden meid!
(o) Sorry, 'k kan 't niet laten :P . Wou dat nog es ingekaderd zien :lol: .
Merci voort compliment hé !!!

Tot de volgende,
see ya
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:
barty wrote:ja zelfs Knurre die heeft me haar achterwiel getoond, goed gereden meid!
(o) Sorry, 'k kan 't niet laten :P . Wou dat nog es ingekaderd zien :lol: .
Merci voort compliment hé !!!

Tot de volgende,
see ya
Tja het heeft me wel bloed, zweet en tranen gekost...om dit compliment neer te pennen :wink:
Guest

Post by Guest »

Knurrebikers lady, Barty, Marnix Knurrebikers, Filip Willem Tell en Kurt Willem Tell: bedankt voor de compagnie en de leute.
Fijne sfeer in de groep; voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

@Barty: als ge met uw nieuw carbon MTB crossmachien binnenkort afkomt denk ik dat ik misschien wel eens in je achterwiel moet kruipen :wink:

Ciao,

Zoef
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

allo,
heb me daar ook super geamuseerd!! :bounce: :bounce: vertrokken om eerst de 30 km te rijden en daarna nog ne keer de 50 af te bollen!!in zo een prachtig weerke is dit enkele maar genieten en stillekes de organisatie bedanken om er zo een mooie tt van te maken =D> bij het ingaan van de 50 km nog kunnen aansluiten bij een horde steenbakkers die niet op het forum zitten en een beetje hun tempo gevolgd.langs de oude vaart ook nog "idool 2008" tegengekomen in de gedaante van een zekere "kenny".was begod aan het zingen op zijne bike dat het een lieve lust was!!en ik mij maar concentreren dat ik niet in het water belandde...kenny,ge kunt mooi zingen en als het zover komt dat men moet sms'en voor u in de finale te krijgen,dan kunt ge op mijn steun rekenen!! :^o [-X :wink: na nog een korte aprés zéér tevreden huiswaarts gekeerd met een zalige 85 km op den teller!!!filip hoop...veel succes met de verdere carriere en aan alle medewerkers...bedankt voor deze fijne dag en tot volgend jaar!!! =D> =D>
een tevreden dingo 8)
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Doomkerke staat alvast op de kalender voor volgend jaar =D> =D> =D>

PS: heeft er iemand van de organistie een broek gevonden in de kleedkamer links? Als dat zo zou zijn kan je dan een PB'tje sturen AUB.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Zoef de haas wrote:Knurrebikers lady, Barty, Marnix Knurrebikers, Filip Willem Tell en Kurt Willem Tell: bedankt voor de compagnie en de leute.
Fijne sfeer in de groep; voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

@Barty: als ge met uw nieuw carbon MTB crossmachien binnenkort afkomt denk ik dat ik misschien wel eens in je achterwiel moet kruipen :wink:

Ciao,

Zoef
Hallo Zoef, was ook voor mij een leuke rit, maar...een beetje te rap :oops: Vanaf nu is al mijn hoop gesteld op mijnen nieuwen fiets :wink: Tot één van de volgende tt's
Post Reply