03/02/08 Westerlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
turbotiger
- Mountainbiker
Post by turbotiger »
die rode aquarius is vies,die geven ze weg omdat toch niemand die koopt... andere aquarius is wel lekker ,maar die is er nooit bij...
is er een km voor einde voor de niet bierdrinkers wat anders voorzien ?
ondanks kom ik wel af voor de 60 km,tenslotte gaat het om het fietsen en is de rest (een welcome) bijzaak
tot zondag
is er een km voor einde voor de niet bierdrinkers wat anders voorzien ?
ondanks kom ik wel af voor de 60 km,tenslotte gaat het om het fietsen en is de rest (een welcome) bijzaak
tot zondag
- spooky
- Mountainbiker
Als je in Testelt aansluit zit je wel op het parcours van de 60 hé.
Maar voor de stoere mannen van Rillaar mag dat natuurlijk geen probleem zijn!
Tot zondag!
Vandaag nog een lading water over ons sé, zaterdag geven ze prachtig weer en zondag vooral droog maar koud.
Ideaal mtb weer met andere woorden!
Het parcours gaat er met wat vrieskoude razendsnel bij liggen denk ik!
Mag ik trouwens nu al een oproep doen aan alle deelnemers om zeker geen afval achter te laten op het parcours. Aan de bevoorradingsplaatsen zullen voldoende vuilbakken voorzien zijn.
Heb je een verpakking van een reep, een gelletje, you name it, neem het aub mee naar de volgende bevoorrading en dump het daar in de vuilbak.
Alle mtb parcours in heel de regio, wellicht zelfs in heel het land, liggen fel onder vuur, elke organisator moet vreselijk veel moeite doen om nog een tocht te mogen organiseren. Als we allemaal voldoende respect tonen voor de natuur waar we door rijden, dan mogen we nog lang blijven biken in onze favorieten bossen!
amen!
Maar voor de stoere mannen van Rillaar mag dat natuurlijk geen probleem zijn!
Tot zondag!
Vandaag nog een lading water over ons sé, zaterdag geven ze prachtig weer en zondag vooral droog maar koud.
Ideaal mtb weer met andere woorden!
Het parcours gaat er met wat vrieskoude razendsnel bij liggen denk ik!
Mag ik trouwens nu al een oproep doen aan alle deelnemers om zeker geen afval achter te laten op het parcours. Aan de bevoorradingsplaatsen zullen voldoende vuilbakken voorzien zijn.
Heb je een verpakking van een reep, een gelletje, you name it, neem het aub mee naar de volgende bevoorrading en dump het daar in de vuilbak.
Alle mtb parcours in heel de regio, wellicht zelfs in heel het land, liggen fel onder vuur, elke organisator moet vreselijk veel moeite doen om nog een tocht te mogen organiseren. Als we allemaal voldoende respect tonen voor de natuur waar we door rijden, dan mogen we nog lang blijven biken in onze favorieten bossen!
amen!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ligt er modder in het bos of overal goed berijdbaar. Moet men met een lidkaart vwb ook aanschuiven en kaartje invullen of wordt deze gewoon gescand?
Normaal rond kwart na acht aanwezig eerst uurtje met auto bollen
Normaal rond kwart na acht aanwezig eerst uurtje met auto bollen
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
bepaalde stukken ligt modder, maar niet overdreven. met regenweer zal je dat altijd hebben. ik denk dat de echt slechte stukken eruit gelaten zijn.
- pacobike
- Mountainbiker
- Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite
stovie wrote:Zit er ook een beetje bos in? Ik ben van de westvlaanders en voor ons is dat niet evident. Ik zou de verplaatsing wel doen als het de moeite is.
Zeker afkomen ... je zult het je zeker en vast niet beklagen ... wij komen uit het Gentse, hebben vorig jaar daar in de streek gereden (andere VTT), wij vonden het de max maar nadien werd door een aantal bikers die we spraken op de après gezegd dat de TT van Westel nog véél beter was ... dus dat beloofd ! We zijn benieuwd ...