het ziet er alleszins lekker droog uit allemaal !
Het verleden heeft geleerd dat je de weerberchten die 4 dagen voorspellen best voor zeker mag nemen, morgen gaan we dus roepen of huilen
't Zal streek gebonden zijn zeker. Hier is er veel regen gevallen en hagel om nog te zwijgen over den bliksem en de wind. Zo erg als in 2004 zal het toch niet zijn. Weer of geen weer de SAS bikers komen af!Jokke wrote:Het heeft hier deze nacht vooral gewaaid. Qua regen viel het nog best mee. En vandaag is hier alles droog (tot nu toe)
Post by Ghost-biker »
geen ambities, echt niet ... gewoon een ferme tt is op dees moment meer dan genoeg (ik mag trouwens gaan 'wokken' op zaterdagavondphille wrote:amai das een oude koe hoor !Willy D wrote:chrono is volgens mij geen optie ... je kan hem wel dubbelen natuurlijk
Maar inderdaad nog niemand heeft het gedaan, niet dat we het promoten maar mocht je intenties hebben hier de belangrijkste richtlijn : zorg dat je passage aan de sporthal gebeurd VOORDAT de inschrijvingen gedaan zijn !
Al degenen die het zouden doen mogen me steeds een mailtje sturen VOOR vrijdagavond, kwestie dat we de "prijs" klaar zetten bij aankomst !
het minste dat we kunnen doen denk ik, het probleem is wanneer, want zaterdag duurt het wel effe eer we achter onze PC gaan zitten ...Ghost-biker wrote:Kunnen de organisatoren zaterdag na het uitpijlen even de staat van het parcour op de 65 km laten wetendan weet ik of achteraan de racing ralph erop mag blijven of ik deze moet wisselen tegen de noby nic. zoals gezegd, dit moet ik pas zaterdag weten, dan zal het parcour wel ongeveer hetzelfde zijn als zondag met het goede weer dat ze voorspellen
Post by Den zwette »
Jokke wrote:Nog eventjes waarschuwen : de zwartrijders zullen ook dit jaar van een kale reis thuiskomen.![]()
![]()
Er zal terug controle gedaan worden aan de breaks (geen polsbandje = geen bevoorrading) en op de pechdienst hoeven ze ook niet te rekenen als ze geen polsbandje aanhebben.
Daarom deze vraag : doe dat bandje aub aan, dat vergemakkelijkt het werk van de controleurs.
Alvast bedankt en tot zondag (want het gaat goed weer worden)