10/02/'08 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

als je wacht tot zaterdagavond dan heb je meer zekerheid !
het ziet er alleszins lekker droog uit allemaal !

Het verleden heeft geleerd dat je de weerberchten die 4 dagen voorspellen best voor zeker mag nemen, morgen gaan we dus roepen of huilen :-)
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Het heeft hier deze nacht vooral gewaaid. Qua regen viel het nog best mee. En vandaag is hier alles droog (tot nu toe)
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Jokke wrote:Het heeft hier deze nacht vooral gewaaid. Qua regen viel het nog best mee. En vandaag is hier alles droog (tot nu toe)
't Zal streek gebonden zijn zeker. Hier is er veel regen gevallen en hagel om nog te zwijgen over den bliksem en de wind. Zo erg als in 2004 zal het toch niet zijn. Weer of geen weer de SAS bikers komen af!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Kunnen de organisatoren zaterdag na het uitpijlen even de staat van het parcour op de 65 km laten weten [-o< dan weet ik of achteraan de racing ralph erop mag blijven of ik deze moet wisselen tegen de noby nic. zoals gezegd, dit moet ik pas zaterdag weten, dan zal het parcour wel ongeveer hetzelfde zijn als zondag met het goede weer dat ze voorspellen 8)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

phille wrote:
Willy D wrote:chrono is volgens mij geen optie ... je kan hem wel dubbelen natuurlijk 8)
amai das een oude koe hoor !

Maar inderdaad nog niemand heeft het gedaan, niet dat we het promoten maar mocht je intenties hebben hier de belangrijkste richtlijn : zorg dat je passage aan de sporthal gebeurd VOORDAT de inschrijvingen gedaan zijn !
Al degenen die het zouden doen mogen me steeds een mailtje sturen VOOR vrijdagavond, kwestie dat we de "prijs" klaar zetten bij aankomst !
geen ambities, echt niet ... gewoon een ferme tt is op dees moment meer dan genoeg (ik mag trouwens gaan 'wokken' op zaterdagavond :drunk: )

wat betreft banden: ik rij zoals gewoonlijk met NN van voor en vanachter ... tot deze versleten zijn en dan terug conti explorers. Of het nu nat of droog ligt :-D wisselen doe ik nooit---> veel te lui 8)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Ghost-biker wrote:Kunnen de organisatoren zaterdag na het uitpijlen even de staat van het parcour op de 65 km laten weten [-o< dan weet ik of achteraan de racing ralph erop mag blijven of ik deze moet wisselen tegen de noby nic. zoals gezegd, dit moet ik pas zaterdag weten, dan zal het parcour wel ongeveer hetzelfde zijn als zondag met het goede weer dat ze voorspellen 8)
het minste dat we kunnen doen denk ik, het probleem is wanneer, want zaterdag duurt het wel effe eer we achter onze PC gaan zitten ...

Mss dat iemand als Iegene ofzo dat zal doen hij doet meestal controle op zaterdag, ik zal eens polsen
Den zwette
Mountainbiker

Re: Onze vrienden 'De Zwartrijders'

Post by Den zwette »

Jokke wrote:Nog eventjes waarschuwen : de zwartrijders zullen ook dit jaar van een kale reis thuiskomen. 8) 8)

Er zal terug controle gedaan worden aan de breaks (geen polsbandje = geen bevoorrading) en op de pechdienst hoeven ze ook niet te rekenen als ze geen polsbandje aanhebben.

Daarom deze vraag : doe dat bandje aub aan, dat vergemakkelijkt het werk van de controleurs.

Alvast bedankt en tot zondag (want het gaat goed weer worden :wink: )

=D> Wij pakken nooit een bevoorrading maar schrijven ons met de glimlach in. Als we dan aan de bevoorrading komen worden we wel eens aanzien als zwartrijder. Goed idee van die bandjes. :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

je kan de bevoorrading ook als een culinair ding beschouwen, die soep van "de Risse" en "de Gieke" is wel goed te pruimen zenne
Ni voortzeggen, maar als ik mensen depaneer dan stop ik al eens meer om "een sjatteke" te slurpen ;-)
phille
Mountainbiker

Post by phille »

kun je dat eigenlijk geloven dat er mensen zijn die dat durven doen dat zwartrijden ? Je hebt vrijwel geen wachttijden om je in te schrijven, de fiets kan je makkelijk 5minuten kwijt aan de fietsparking en je bent dan ook nog eens verzekerd ... en toch zijn er van die mensen die 3.5eur gewoon teveel vinden, allez dat is het enige dat ik kan concluderen hoor ...

BTW: de kidstocht zal ook leuk worden, zijn er hier mensen die hun kids meepakken ?
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Even een tamme vraag, wat zijn de afstanden daar? En komen die dan overeen met het effectieve parcours. Niet dat de 25 achteraf bijvoorbeeld 35 blijkt te zijn.

Mojo
Post Reply