02/12/2007 Pittem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

kzal tog moeten passen voor pittem...
Derrareurpat krom en mss kappote achterderrareur...
Tzal tot volgende week zijn...

Grtz tobi
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

Na in de voormiddag de laatste stukken van het parcours in orde te hebben gebracht, net terug van de ultieme verkenning van de rit van morgen. In het droge :lol: maar wel serieus veel wind, moge morgen een copie worden van de weersomstandigheden van vandaag [-o<

En het goede nieuws: alles ligt er berijdbaar bij. Het ligt natuurlijk overal zwaar, maar er zijn geen stroken waar een beetje geoefend biker echt te voet zal moeten gaan (weer van vannacht afwachten, maar er zouden geen problemen mogen zijn).

Wie denkt van aan de start rustig te kunnen opwarmen, mag al direct zijn ogen uitwrijven: aan de sporthal zelf ligt de eerste zone al. Een "technische zone op zijn Pittems" maw beetje draaien en keren maar dit alles toch al stoempende :lol: Voor de rest is de zone aan de Sint-Jozefskliniek een heel stuk uitgebreid en ook nog paar verrassende nieuwe stroken. Toch maar de jaarlijkse tip geven: doseren, doseren, doseren. Want "op" in Pittem betekent stilstaan...

En het :evil: nieuws: tijdens de rit ene tegengekomen die er niets beter op gevonden had dan onze pijlen met zijne crossmoto (KMQ941) te volgen. Kwestie van ons parcours proberen kapot te rijden en risico op toekomstig verbod van de eigenaars van privé-stukken kan dat wel tellen. Op kordate manier hebben we hem toch (de derde keer dat we hem zagen...) op andere gedachten kunnen brengen.

En de putten, een korte systeembeschrijving: bij het binnenrijden rechts naar beneden afdaling 1 en deze ook terug naar boven tot aan het startpunt.
Daarna kunnen drie dezelfde lussen gemaakt worden, telkens beetje groter. Dit betekent aan startpunt naar offroad stuk parallel met Brugsebaan rijden, dan wie wil afdaling 2, doenbaar naar beneden en via verbindingsweg terugkeren naar oorspronkelijke beginpunt. Zo weer stuk parallel met Brugsebaan, verder doorrijden en wie wil adaling 3, voor hele zotten naar beneden. En idem voor adaling 4, voor prettig gestoorden. De laatste keer dan stuk langs Brugsebaan volledig afrijden (onderweg opletten voor grote plas daar, ik heb er net tot boven mijn knieen in gestaan) en zo aan kunstdinges weer op grote baan. De echte liefhebbers kunnen dus zo lang blijven als ze willen en bepaalde afdalingen meermaals doen.

Tot morgen
Ciao

Don Cortisoni
Il depanatore domani

O ja, onderweg nog pick nicken tegen ons kop gekregen van de Sint
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Don Cortisoni wrote:en wie wil adaling 3, voor hele zotten naar beneden.
Dat komt goed uit.
De Brigandsbikers zijn - en ik spreek vooral voor mezelf - toch een bende zotten... 8)

Tot morgen!
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Schitterend systeem! Ik denk dat ik mezelf bij de prettig gestoorden mag rekenen! :-D

Kijk ernaar uit!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

zoe we moeten onze zwemvliezen en duikbril meebrengen??? :cry: :cry:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Of zo'n thermisch duikpak??
elji
Mountainbiker

Post by elji »

Ik kom ook af !
De radarbeelden geven water , water en nog eens water.

www.buienradar.nl
:bounce: :bounce:
matthieu
Mountainbiker

Post by matthieu »

ik zal er niet bij zijn morgen
tword tijd dat ik mijn batterijen wa oplaad wand twas een lastige week voor mij :( en het weer zie ik ook niet echt zitten met mijn verkoudhied :oops:
iedereen een toffe tocht gewenst en blijf gespaard van ongelukken en anders zottigheden

greetz matti
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Superfan wrote:zoe we moeten onze zwemvliezen en duikbril meebrengen??? :cry: :cry:
Zeker uw duikbril , niet voor het water maar om in de putten te duikelen .Of ja , je bent daar geen superfan van hé van die vorte klitteputten .
Zwemvliezen zullen te veel wind pakken en geloof het of niet vandaag waren deze zeker overbodig .
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Valla ,
Alles staat klaar voor morgen .De toer is verkent en er werd op één plaats melding gemaakt waar het te zwaar zou kunnen worden .Het stuk werd nu dubbel gepijlt zodat er rond kan gereden worden :modder of asfalt ,aan jullie de keuze .Wat het weer vanacht en morgen ochtend zal doen zal toch bepalend zijn voor de tocht alhoewel de meesten al zullen gekozen hebben om thuis te blijven . :cry: :cry:
Misschien zullen er toch wat beachracers beslissen om andere oorden op te zoeken .
Aan allen die komen ,Tot morgen .
Aan de anderen ,Tot later .

Groeten van pompier .
Post Reply