sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

@ Riksken
ik ken Van Kasteren persoonlijk, en da's een man die gepassioneerd is, én voor z'n team leeft, is het trouwens niet meer dan normaal, dat je, als je de leiding hebt over dat team, dat je droomt van 30 of meer overwinningen :roll:
Als fidea zou willen, KUNNEN ze als ploeg gaan rijden zoals op de weg... iedereen in functie van hun topman (Wellens), maar, dit gebeurt niet, ze rijden elks voor zich, ofwel slaap ik elke zondag tussen 15.00 en 16.00 :lol:
Terwijl rabo dit in het verleden genoeg heeft gedaan, weet je nog toen vanthourenhout tijdens het wk het gat liet vallen voor vervecken, anders had nijseken toen ook geen wk trui kunnen bemachtigen zenne, want dan had het een sprint geweest tussen Erwin en hem, en als er 1 ding is da da manneken nie kan, ist sprinten!
Ik kan je ook met 10000% zekerheid zeggen dat als van Kasteren zegt, dat ze nys agressief gaan aanpakken, dat Hans niet bedoelt, dat ze een ploegenspel aan het beramen zijn :roll:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

SPECI wrote:Ik vond de reactie van Nys ronduit belachelijk.
Stybar zal wel kop trekken als hij kan, maar dat is juist het probleem.
Nys rijd 5km/u rapper dan de rest en dan komt hij blijten dat hij heel de koers op kop rijdt [-X
Da zal het nadeel zijn van de beste te zijn zeker?
Als wellens goed is rijdt hij ook op kop, als Van Torhout goed is rijdt hj ook op kop.
Nys is de beste veldrijder, maar ook den beste zagevent.
gij zijt van de kempen zeker?
ik ken maar ene zagevent en dieje noemt toch wel wellens zeker
ik citeer , ik was vandaag goed maar net niet goed genoeg om te winnen.
luister naar de intervieuws van wellens en dit komt 9 van de 10 uit zijne mond.En dan nog maar zwijgen van da kop doen he.Ik ben dit seizoen ne keer of 5 gaan zien en ze hebben er 4 keer van in zijn wiel gezeten.Als Nys niet rijd dan word er van het heel uur niet gereden en word het ne massasprint.Van mij moet fidea niet van tacktiek wisselen zenne da ze zo maar blijven voort rijden dan zal nys rap aan zijn 30 overwinningen zitten.
1 ding moeten ze wel doen, da is het kopmanschap herzien want als ge op wellens of vervecken moet wachten op een grote overwinning gaan ze nog lang op hun honger blijven zitten.Dat dieje idiote hollander zo maar blijft voortdoen met sneren naar de Nys te geven, Nys word er alleen maar gemotiveerder van.En nu zwijg ik erover!!!!

Op naar de volgende overwinning =D>
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Swannie wrote:@ Riksken
ik ken Van Kasteren persoonlijk, en da's een man die gepassioneerd is, én voor z'n team leeft, is het trouwens niet meer dan normaal, dat je, als je de leiding hebt over dat team, dat je droomt van 30 of meer overwinningen :roll:
Als fidea zou willen, KUNNEN ze als ploeg gaan rijden zoals op de weg... iedereen in functie van hun topman (Wellens), maar, dit gebeurt niet, ze rijden elks voor zich, ofwel slaap ik elke zondag tussen 15.00 en 16.00 :lol:
Terwijl rabo dit in het verleden genoeg heeft gedaan, weet je nog toen vanthourenhout tijdens het wk het gat liet vallen voor vervecken, anders had nijseken toen ook geen wk trui kunnen bemachtigen zenne, want dan had het een sprint geweest tussen Erwin en hem, en als er 1 ding is da da manneken nie kan, ist sprinten!
Ik kan je ook met 10000% zekerheid zeggen dat als van Kasteren zegt, dat ze nys agressief gaan aanpakken, dat Hans niet bedoelt, dat ze een ploegenspel aan het beramen zijn :roll:
Ik kan het niet laten se
daar zijt ge wel fier op zeker da ge dieje persoonlijk kent?
Hebt ge al is zijne ferrari mogen zitten?Ik ken geen grotere blaaskaak als diejen hollander!!!Zelf de supporters van fidea zijn hem grondig beu, da zegt wel genoeg zeker.En er mag ploegentacktiek gebruikt worden, ik zou niet weten waarom, maar een gat laten vallen voor iemand is nog wel iets anders dan in uwe tegenstander zijn wiel te gaan rijden en geen meter kop doen.topman wellens da lach ik eens goe mee.van kasteren leeft niet voor zijn team,hij leeft voor de wellens ja.De rest is bijzaak!!

en ja ik denk da gij echt wel ligt te slapen tussen 15u en 16u als ge zo een onzin uitkraamt
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

@xescobikerke
:lol: #-o
ja zenne, kben megafier da'k dienen ken :roll: en ja, kheb zelfs vorige week nog in z'n garage gestaan, naast z'n ferrari :wink:
Kweet nie of gij een beetje massa in uwen bol hebt steken, maar een tv-programme, kan iemand zo laten uitschijnen, zoals de makers en de producers en regisseurs het willen :wink:
Ge moogt eens een GEGRONDE reden geven waarom da een blaaskaak is??? Omdat toen op wellens en wee, bijna AL z'n uitspraken uit de context getrokken werden? of omdat hij gepassioneerd voor het veldrijden en zijn ploeg leeft en dus ook z'n commentaar pro-fidea is???
Hans leeft dus absoluut niet enkel voor Bart, da's pas blabla... Hans heeft enkele jaren Stybar onder z'n vleugels genomen, toen da nog nen onbekende mens was, en zie nu!
en voor degenen die het nog niet moesten weten, Hans is een megahardwerkende mens, die ooit op 16jarige leeftijd begonnen is als ramenwasser (omdat hem moest, omdat ze het thuis niet al te breed hadden), als ge dan op uw 40 al enkele grote firma's hebt (die ge volledig zelf verdient hebt!) dan moogt ge misschien ni in luxe leven of nen dikke bak kopen??? neje, dan moet ge in een Polo'ke (no offence tov degene die met een polo rijden) blijven rijden ofwatte???
Voor de rest ga'k hier geen commentaar meer geven...
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Als ge een welles-nytes spelleke wilt spelen over cyclocross, doe dat dan op een cyclocrosssite.
Zonder afbreuk te doen aan de sport zelf, dit is een mtb-site #-o
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

kalm,kalm nie vechten he !!
xescobiker :wink:

gisteren was nys de beste maar dat zal niet blijven.
als de truien verdeeld worden BK WK zullen ze er wel staan.
ik vond stybar zeer sterk gisteren en voor zone jonge gast =D>
maar hij zit in de tang van het ploegenspel fidea.

en daar bij denk je dat er niets afgesproken wordt #-o #-o
de koek moet een beetje verdeeld worden hoor.
zodat iedereen gelukkig is sponsers !!! enz..... anders zal het snel gedaan zijn met de veldcross

ps : P° nys is zuiver het is niet omdat nys een opgeblazen hoofd heeft dat hij doping neemt hij is gisteren ook diep moeten gaan !!

bert
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Hubertje wrote:Als ge een welles-nytes spelleke wilt spelen over cyclocross, doe dat dan op een cyclocrosssite.
Zonder afbreuk te doen aan de sport zelf, dit is een mtb-site #-o
Dat is ook weer een goei! #-o #-o
Ik dacht dat dit juist de bedoeling was van dit forumgedeelte... :roll: :roll:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Swannie wrote:@xescobikerke
:lol: #-o
ja zenne, kben megafier da'k dienen ken :roll: en ja, kheb zelfs vorige week nog in z'n garage gestaan, naast z'n ferrari :wink:
Kweet nie of gij een beetje massa in uwen bol hebt steken, maar een tv-programme, kan iemand zo laten uitschijnen, zoals de makers en de producers en regisseurs het willen :wink:
Ge moogt eens een GEGRONDE reden geven waarom da een blaaskaak is??? Omdat toen op wellens en wee, bijna AL z'n uitspraken uit de context getrokken werden? of omdat hij gepassioneerd voor het veldrijden en zijn ploeg leeft en dus ook z'n commentaar pro-fidea is???
Hans leeft dus absoluut niet enkel voor Bart, da's pas blabla... Hans heeft enkele jaren Stybar onder z'n vleugels genomen, toen da nog nen onbekende mens was, en zie nu!
en voor degenen die het nog niet moesten weten, Hans is een megahardwerkende mens, die ooit op 16jarige leeftijd begonnen is als ramenwasser (omdat hem moest, omdat ze het thuis niet al te breed hadden), als ge dan op uw 40 al enkele grote firma's hebt (die ge volledig zelf verdient hebt!) dan moogt ge misschien ni in luxe leven of nen dikke bak kopen??? neje, dan moet ge in een Polo'ke (no offence tov degene die met een polo rijden) blijven rijden ofwatte???
Voor de rest ga'k hier geen commentaar meer geven...
Wilt toch lukken da ze bijna al zijn uitspraken uit de context rukken, toeval of niet.Tis en blijft ne blaaskaak die ramenwasser.In zonhoven stond er niemand op het parcour in de laatste 100 m terwijl er nog renners moesten finishen maar mr den dikkenek moest weer op het parcour gaan staan, voorwa is da nu nodig.Omdat mr denkt da hij over alles en iedereen de baas kan spelen.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik dacht dat dit juist de bedoeling was van dit forumgedeelte..
Om eindeloze wel-niet discussies te voeren? Je komt er toch niet uit..
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Hubertje wrote:
Ik dacht dat dit juist de bedoeling was van dit forumgedeelte..
Om eindeloze wel-niet discussies te voeren? Je komt er toch niet uit..
Het is idd een eindeloze discussie maar dat heeft niets met mijn reactie te maken. Volgens jou mogen we het hier niet over veldrijden hebben. Dan mag hier ook niet meer over voetbal, pc's, games, enz. gesproken worden? Daar zijn ook sites over.
Ik vond het net leuk dat je op deze site over zowat alles kon "kletsen"...
Locked