04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Tokke wrote: Ik denk dat je een stuk hebt afgesneden :lol: .
Ik had ook dik 65...
Afgesneden, ikke ????? Dan zou ge de streek al moeten kennen èh....

Nee, maar al bij begin van gebruik GPS gemerkt dat die een stuk "kritischer" is voor de afstand. Misschien daar nog de foutemarge bijtellen + het feit dat een singletrack die draait en keert op een kort stuk op de GPS misschien een stukje rechtdoor geeft...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

pvandebe wrote:
Tokke wrote: Ik denk dat je een stuk hebt afgesneden :lol: .
Ik had ook dik 65...
Afgesneden, ikke ????? Dan zou ge de streek al moeten kennen èh....

Nee, maar al bij begin van gebruik GPS gemerkt dat die een stuk "kritischer" is voor de afstand. Misschien daar nog de foutemarge bijtellen + het feit dat een singletrack die draait en keert op een kort stuk op de GPS misschien een stukje rechtdoor geeft...
ook de hoogtemetingen verschillen al eens: ik heb ne cm434 en die gaf voor deze tt een 475 hoogtemeters aan...verder lees ik iets van 600 #-o
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Wijle ook geweest, 4 Bierkarboys en 3 mede-Chemins-du-soleil kameraden.

Mooie tochtje, lekkere veel slingerende singletracks doorheen de bossen op een quasi droge ondergrond. Heerlijk biken. Nergens echt file gehad, hier en daar wat rustiger moeten rijden, maar niet storend. Overal naar boven kunnen rijden en op 't einde nog lekker kunnen doorsjeezen.

2 deftige bevoorradingen en duidelijke afpijling.

Parking kan beter, alsook de douches (wel warm water, maar slechts 1 douchke).

Nadien de CDS reünie verder gezet, nog een leuke cross gezien en dan dag was voorbij. Moe maar tevreden.

Voor de start Willy gezien. Tijdens de rit Supernaut en den Blackie nog tegengekomen. Ook Tarzan kwam nog voorbijgeraasd.

Ik had 64km, kameraad had iets van een 540 hoogtemeters.

8)
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Gisteren me ook naar Langdorp begeven!
Ik was van bij mijn thuis (Averbode) vertrokken richting langdorp en de 60(die er dan 64 zijn geworden) en terug: toch een totaal van 88,5 km.

Plezante tocht echt waar! Veel verschillende stukken. Alleen dat kutstuk langs de demer als je de brug passeert, dat is daar zo hatelijk hé. Maar voor de rest, echt super!
Ik vraag me trouwens af of de snelheid met de jaren komt, want met mijn gemiddelde van 20,8 werd ik nog serieus voorbij gestoken :oops: ...

Goorbikers, bedankt voor de plezante voormiddag!
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Gisteren langdorp !

s'morgens met de bike naar langdorp
en dan ook voor de 60 km kiezen.
had reeds snel door dat het een beetje teveel was.
van de eerste km werd er doorgereden.
goede bevoorrading en goede bepijling
enkel spijtig dat op het einde de 27en40km en de 60km bij elkaar komen op de bosberg met gevolg file !! en afstappen wegens gehinderd worden. maar dit is niet te vermijden met zoveel volk.
=D> =D> voor de organisatie
tempo werd weer versneld
dan kwam ik de man met de hamer tegen en het was over en out. :evil:
de normale after drink daar had ik echt geen zin meer in. ne warme douche had ik nodig.

totaal 78 km aan 23 gem
Stinobi
Mountainbiker

Post by Stinobi »

Sublieme tocht met alles erop en eraan.
Het gebrek aan een parking stoort mij totaal ni, 't duurt gewoon een paar minuten langer voor ge geparkeerd bent (had mij wel naast een maisveld gezet en dienen boer heeft toch juist dan alles afgedaan zeker, met als gevolg da mijnen auto onder de aarde stak #-o ).

Dees was zo af, dat ik begin te denken aan het Hageland criterium daar mee te rijden, alleen vrees ik dat het moeilijk zal worden om er klaar voor te zijn tegen dan (ik rijd dan bijna 1 jaar :roll: )
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Wij stonden ook aan dat mais veld ... (nen audi)

Ik zeg nog tegen mijn madam toen we vertrokken... en nu maar hopen dat die boer zijne mais niet wil afdoen ... 't zelfde was wel waar 3 uur later :-)

Eric B
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

LuckyIron wrote: Overal naar boven kunnen rijden
Ook dat 1 stuk met los zand, waar 98% moest afstappen, en niet liegen hé.

Zo ja, hoe doet ie het hoe doet ie het ? tips ?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

moddercrosser wrote:
LuckyIron wrote: Overal naar boven kunnen rijden
Ook dat 1 stuk met los zand, waar 98% moest afstappen, en niet liegen hé.

Zo ja, hoe doet ie het hoe doet ie het ? tips ?
Ook daar ja, met 3 Bierkarboys zelfs :wink:

hoe we het doen: tja, geen al te klein verzetje gebruiken, voorwiel regelmatig over de wortelkes trekken, kracht in de beentjes, en een kleine dosis geluk ook wel. En jarenlange training in d'Ardennen natuurlijk :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

En als er 10 man tevoet opgaat is het ook nogal moeilijk, vind ik persoonlijk, maar anders goed te doen.
Post Reply