16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Jongens en meisjes, het zal sowieso zwaar worden hoor !
5 droge dagen betekent dat het grootste gespat er niet bij is, wat vriendelijker is voor het materiaal (ketting en remblokjes), maar dat de natte zones wat zwaarder zullen rijden, je rijdt makkelijker door verzopen modder dan door opdrogende modder...
Ik kom supporteren (vb favoriet Pieter Bracke is een ploegmakker) en zal rond het parcours rondhossen op mijn MTB. Alvast succes !
5 droge dagen betekent dat het grootste gespat er niet bij is, wat vriendelijker is voor het materiaal (ketting en remblokjes), maar dat de natte zones wat zwaarder zullen rijden, je rijdt makkelijker door verzopen modder dan door opdrogende modder...
Ik kom supporteren (vb favoriet Pieter Bracke is een ploegmakker) en zal rond het parcours rondhossen op mijn MTB. Alvast succes !
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Ik heb daar gisteren dus de hele dag rondgefietst. Het parcours lag er in feite goed bij, de heel snelle fietstijden bewijzen dit. Nieuw record in 7u25 !!
Respect + hoedje af voor alle finishers, of zelfs deelnemers
Respect + hoedje af voor alle finishers, of zelfs deelnemers
-
Griet
- Mountainbiker
Voor alle deelnemers, aangekomen of niet, ....ne dikke proficiat!!!
Het was weeral een geweldige dag, om nog lang van na te genieten.
Ben mijn eigen zelve wel 27 keren tegengekomen, ........met momenten verschrikkelijk afgezien, maagpijn.........niks kunnen binnenhouden...........en op den duur zo plat als ne pannekoek............. maar ik wou die eindstreep gewoonweg halen.
Er waren natuurlijk ook momenten van totale euforie. Mede dankzij al die supporters langs de weg, die krikken je gewoonweg terug op.
En natuurlijk denkende aan de geweldige aankomst.
Iedereen zal zo wel zijn eigen moeilijke momenten gekend hebben.
Zeker die gast die de laatste 15 km van het mtb-parcours nog met zijn kapotte MTB al lopende de proef heeft beëindigd en dan nog eens de 30 km aansluitende loopproef deed,...........EEN WOORD...........RESPECT!!!
Ook voor de seingevers en begeleiders die de ganse dag daar hebben gestaan in die kou, ge moet het toch maar doen.
De organisatie was ook geweldig
en ik denk dat er nog lang zal over worden nagepraat.
Het was weeral een geweldige dag, om nog lang van na te genieten.
Ben mijn eigen zelve wel 27 keren tegengekomen, ........met momenten verschrikkelijk afgezien, maagpijn.........niks kunnen binnenhouden...........en op den duur zo plat als ne pannekoek............. maar ik wou die eindstreep gewoonweg halen.
Er waren natuurlijk ook momenten van totale euforie. Mede dankzij al die supporters langs de weg, die krikken je gewoonweg terug op.
En natuurlijk denkende aan de geweldige aankomst.
Iedereen zal zo wel zijn eigen moeilijke momenten gekend hebben.
Zeker die gast die de laatste 15 km van het mtb-parcours nog met zijn kapotte MTB al lopende de proef heeft beëindigd en dan nog eens de 30 km aansluitende loopproef deed,...........EEN WOORD...........RESPECT!!!
Ook voor de seingevers en begeleiders die de ganse dag daar hebben gestaan in die kou, ge moet het toch maar doen.
De organisatie was ook geweldig
Last edited by Griet on Mon 17 Dec 2007 21:33, edited 1 time in total.