Ook geweest , twas iel goe . Ben verschoten van parkour , op zo een korte afstand zo een mooie parkour uitstippelen .
Ik heb solo gereden , maar het ging niet echt super . De zware trainingen van de laatste weken en ook een zware werkweek met te weinig slaap .
Een paar keer een dipje gehad en dacht soms aan stoppen .
Na 2h30 heb ik beslist om gewoon een stevige training van te maken en niet meer voor een goede klassement . Want ons dinges beginnen pas over een goei maand .
Iets meer dan 6h gebold en 134km afgemaald .
16/02/08 6 uren Halle-Zoersel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
Ik vond het een heel mooi parcours en de wissel zone was ook goed.
Als ik toch een negatief punt mag geven is dat we enkel na 2 uur maar een klassement hebben gezien voor de rest nooit meer. Misschien zo iets doen als in Grobbendonk, daar heb je een scherm waar alles op staat. Blijkbaar was er ook veel verwarring bij de mensen die na 21u over de finish kwamen.
Volgend jaar doen we ook meer mee.
mvg,
Steve
Als ik toch een negatief punt mag geven is dat we enkel na 2 uur maar een klassement hebben gezien voor de rest nooit meer. Misschien zo iets doen als in Grobbendonk, daar heb je een scherm waar alles op staat. Blijkbaar was er ook veel verwarring bij de mensen die na 21u over de finish kwamen.
Volgend jaar doen we ook meer mee.
mvg,
Steve
6u
Ik heb deze 6u zwaar onderschat.
Ik begon als solo en dacht eens even 6u goed tetrainen amai sloeg dat even tegen.
Ik ben wel gewoon om 150 kilometer op de weg te trainen maar dit was wel even anders :)
Voor de rest een dikke pluim voor de mensen die dit evenement in elkaar hebben gestoken, we mogen blij zijn dat er nog zulke organisaties blijven bestaan!
Uiteindelijk was ik naart schijnt nog 4e slol maar weet iemand waar en wanneer er een uitslag online komt?
Grts
Ik begon als solo en dacht eens even 6u goed tetrainen amai sloeg dat even tegen.
Ik ben wel gewoon om 150 kilometer op de weg te trainen maar dit was wel even anders :)
Voor de rest een dikke pluim voor de mensen die dit evenement in elkaar hebben gestoken, we mogen blij zijn dat er nog zulke organisaties blijven bestaan!
Uiteindelijk was ik naart schijnt nog 4e slol maar weet iemand waar en wanneer er een uitslag online komt?
Grts
Bijna niks modder, maar het gebotter over de wortels en door de putten valt niet te onderschatten na 6 u. Ik was in elk geval kapot, meer fysiek als mentaal.
Weer goede organisatie!! 't zou alleen tof zijn voor voor het klassement te kunnen zien tijdens de wedstrijd( zoals vermeld op een scherm)
Groeten frigorist!!!
Weer goede organisatie!! 't zou alleen tof zijn voor voor het klassement te kunnen zien tijdens de wedstrijd( zoals vermeld op een scherm)
Groeten frigorist!!!
-
jan vb
- Mountainbiker
- Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
Bedankt voor jullie talrijke opkomst en positieve commentaren.
ik kan jullie nu al melden dat we gisterenavond nog beslist hebben om volgend jaar waarschijnlijk met chronorace.be of een vergelijkbaar systeem zullen gaan werken. Gedaan dus ook met die grote transponders.
Indien er iemand tips heeft op dit vlak mag je dat altijd laten weten trouwens.
Dan zullen we de rondetijden ronde per ronde kunnen weergeven, zullen er extra beeldschermen staan om alles direct te volgen, allé het zal zijn zoals het moet zijn.
We hebben al 2 keer "keigoei" weer gehad dat zal nu zo wel blijven zeker...
De uitslag staat maandagavond online op www.6uren.be ik laat het hier wel weten.
ik kan jullie nu al melden dat we gisterenavond nog beslist hebben om volgend jaar waarschijnlijk met chronorace.be of een vergelijkbaar systeem zullen gaan werken. Gedaan dus ook met die grote transponders.
Indien er iemand tips heeft op dit vlak mag je dat altijd laten weten trouwens.
Dan zullen we de rondetijden ronde per ronde kunnen weergeven, zullen er extra beeldschermen staan om alles direct te volgen, allé het zal zijn zoals het moet zijn.
We hebben al 2 keer "keigoei" weer gehad dat zal nu zo wel blijven zeker...
De uitslag staat maandagavond online op www.6uren.be ik laat het hier wel weten.
Last edited by jan vb on Mon 18 Feb 2008 09:51, edited 1 time in total.
-
firemen
- Mountainbiker
hey , wij hebben ook mee gedaan. Hebben ons geamuseert maar iedereen zegt hier schitterend parcour , dan twijfel ik toch of we hier aan het mountainbiken zijn . Dit was totaal geen mtb parcour , en over de organisatie , als ik zie hoeveel volk in die wissel zone mocht rondlopen amaai , kinderen , vrouwen met de buggy enz , heb verschillende keren gezien dat het maar nipt was of ze reden iemand omver. En zoals ik hier nog al gelezen heb is er toch iets misgelopen met de telling . Maar ja dat is mijn persoonlijke mening hierover .
grtz
grtz
Hmm firemen, misschien had er toch wat meer modder moeten zijn, jullie hebben geluk gehad. Wat zou je dan veranderen ?firemen wrote:hey , wij hebben ook mee gedaan. Hebben ons geamuseert maar iedereen zegt hier schitterend parcour , dan twijfel ik toch of we hier aan het mountainbiken zijn . Dit was totaal geen mtb parcour , en over de organisatie , als ik zie hoeveel volk in die wissel zone mocht rondlopen amaai , kinderen , vrouwen met de buggy enz , heb verschillende keren gezien dat het maar nipt was of ze reden iemand omver. En zoals ik hier nog al gelezen heb is er toch iets misgelopen met de telling . Maar ja dat is mijn persoonlijke mening hierover .
grtz
Schitterende organisatie! Het was zeer plezant! Door een blessure heb ik niet kunnen meerijden maar volgend jaar staat deze 6 uren al aangestipt! Mooi parcours, de opmerking van firemen vind ik overdreven ivm parcours. Weinig hoogtemeters dat wel, maar ja, de streek kan je nu eenmaal niet veranderen. Over de wisselzone heeft hij wel gelijk. Ik zou enkel de bikers en max 1 à 2 helpers toelaten. Soms was het (zeker in de bocht) zeer gevaarlijk. De telling is volgens mij redelijk juist verlopen.
Anyweej, de shortMTBikers hebben zich geamuzeerd en zijn volgend jaar weer van de partij.
Trouwens, noteer alvast 31/08 in jullie agenda voor de 6 uren van Kortenberg. Info volgt
Anyweej, de shortMTBikers hebben zich geamuzeerd en zijn volgend jaar weer van de partij.
Trouwens, noteer alvast 31/08 in jullie agenda voor de 6 uren van Kortenberg. Info volgt