grips moeten nog veranderen, staan er maar voorloplig op om al te testrijden. Ik ben nog een manier aan't zoeken voor barends (marathons) te kunnen monteren op dit stuurkeSwannie wrote:Ruimte levert dat idd op, maar kzou zo toch gene marathon willen rijdenSnijdie wrote:Erg smalle grips, maar levert wel veel ruimte op.
Turner Flux Lightweight *Project 9,5*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
- Conrad
- Mountainbiker
Hey Chimaera,
na lang zoeken naar een fully hebde nu echt wel een bom gevonden hé.
Ik vind hem echt een prachtbeest en plezier zult ge er zeker van hebben.
Ge hebt het ook eens een moment moeilijk gehad (ooit gelezen op 2MS forum), maar meet zo'n machine kunt ge toch terug de spirit vinden, niet?
Knap frame(leuke keuze Foempes en Chimaera) en ongelooflijke afmontage!
Echt, een droombike
...
na lang zoeken naar een fully hebde nu echt wel een bom gevonden hé.
Ik vind hem echt een prachtbeest en plezier zult ge er zeker van hebben.
Ge hebt het ook eens een moment moeilijk gehad (ooit gelezen op 2MS forum), maar meet zo'n machine kunt ge toch terug de spirit vinden, niet?
Knap frame(leuke keuze Foempes en Chimaera) en ongelooflijke afmontage!
Echt, een droombike
- Chimaera
- Mountainbiker
Tis ter gvd nog steeds nie van gekomen om met de flux te gaan rijden
vandaag werden m'n plannen in de war gestuurd door de tandpijn van m'n lief. Morgen proberen we opnieuw
Vandaag ook m'n bandjes voor de winter gaan halen, Nobby Nic 1.8 (404 en 412gr) hebben me op m'n vorige bike(s) nooit in de steek gelaten. Mss dat ik ze morgen al monteer (notubes), ofwel doe ik de testrit met m'n versleten Larssens (zijn inmiddels semislicks). De barend montage is perfect gelukt (3Nm), geen sporen op't stuur en ze staan vast. M'n zoektocht naar een lichte zadelpen gaat ook verder want alweer lees ik klachten van de KCNC pen (teveel flex), ik zou een 360 (of meer) nodig hebben. De huidige wcs staat op z'n maximum, en dat is een 350. Na den test morgen zal ik wel al wa meer weten. Kanshebbers zijn Use, New Ultimate, Tune, Easton, Syntace, Thompson, Extralite, ....
- Chimaera
- Mountainbiker
*Update*
Ritchey WCS carbon zadelpen
Shimano Dura-Ace cassette 12-27
foto's volgen.
Ik zal me er stilaan moeten bij neerleggen dat ik de 9,5kg grens niet zal halen (met "echte" banden) zonder er extreme bedragen tegen aan te gooien. Ik zit nu op 9,75kg. Het enige dat mss nog gaat gebeuren is bolt-tuning, maar das ook beperkt (stuurpen, derries, bidonhouder - da zalt zowa zijn want alles van de remmen is al Ti)
Ritchey WCS carbon zadelpen
Shimano Dura-Ace cassette 12-27
foto's volgen.
Ik zal me er stilaan moeten bij neerleggen dat ik de 9,5kg grens niet zal halen (met "echte" banden) zonder er extreme bedragen tegen aan te gooien. Ik zit nu op 9,75kg. Het enige dat mss nog gaat gebeuren is bolt-tuning, maar das ook beperkt (stuurpen, derries, bidonhouder - da zalt zowa zijn want alles van de remmen is al Ti)