De fiets is terug in orde, ik zal er zijn morgen.
De gegevens: 369m hoogteverschil, 36km waarvan 82% offroad, startpunt ligt in Groot-Gelmen, zowel lichamelijk als technisch zou het niet moeilijk moeten zijn. Vooral typische veldwegen in een licht golvend landschap.
Grtz
omgeving Sint-Truiden
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Heeft iemand toevallig een kopie gemaakt van het roadbook? Zo neen, kan iemand dit document afdrukken? Ik heb het roadbook gescand, maar mijn printer doet het momenteel niet ... .
Goed initiatief Justin!
Tot morgen mannen.
Goed initiatief Justin!
Tot morgen mannen.
Is namiddag gebeurdElStinho wrote:Heeft iemand toevallig een kopie gemaakt van het roadbook? Zo neen, kan iemand dit document afdrukken? Ik heb het roadbook gescand, maar mijn printer doet het momenteel niet ... .
Goed initiatief Justin!
Tot morgen mannen.
Dus justin kan het roadbook met zich meenemen
Tot morgen mannen
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Ik had het ook al laten afdrukken. :)werner wrote: Dus justin kan het roadbook met zich meenemen![]()
Tot morgen mannen
Eentje heb ik helemaal verknipt in stukjes, naast elkaar geplakt en in een cdhoesje gestoken dat ik dan in dat klemmetje kan zetten.
Misschien kan jij als reserve die andere rolletjes meebrengen.
Joop allemaal!
Ik heb vandaag vrij gehad, morgen kon ik niet vrij krijgen opt werk! Zeer spijtig, khad er graag bij willen zijn! Nu waren we es met e schoon groepke! Ma ja tzal voor de volgende keer zijn!
Vandaag dan in de plaats maar een baantraining gedaan! Zo een 61 km gedaan ongeveer!
Amuseert u morgen!
Greetings
Ik heb vandaag vrij gehad, morgen kon ik niet vrij krijgen opt werk! Zeer spijtig, khad er graag bij willen zijn! Nu waren we es met e schoon groepke! Ma ja tzal voor de volgende keer zijn!
Vandaag dan in de plaats maar een baantraining gedaan! Zo een 61 km gedaan ongeveer!
Amuseert u morgen!
Greetings
- Justin
- Mountainbiker
Dedju ! 2,23 km meer baantraining dan ik ! :DSteven® wrote:...Vandaag dan in de plaats maar een baantraining gedaan! Zo een 61 km gedaan ongeveer! ...
Je moet maar goesting hebben met zo'n wind !
Zal er niet aan mankeren. Ik ken niemand van het groepje, behalve Werner die ik toevallig ben tegengekomen bij Luc's Bike Shop, dus ik kijk er eigenlijk wel naar uit.Steven® wrote:...Amuseert u morgen!...
- Justin
- Mountainbiker
Werner & Stijn, het was prachtig !
Ik heb er echt van genoten. Da's toch iets anders dan zo alleen door Borgloon crossen. Ik heb af en toe wel afgezien, maar we zullen dat maar op het leeftijdsverschil steken hé
.
Spijtig dat we al redelijk vroeg de weg niet konden vinden, maar dat zal de volgende keer wel lukken. In ieder geval... voor herhaling vatbaar !

Spijtig dat we al redelijk vroeg de weg niet konden vinden, maar dat zal de volgende keer wel lukken. In ieder geval... voor herhaling vatbaar !
Van jouw afzien heb ik nochtans niks gemerkt!Justin wrote:Werner & Stijn, het was prachtig !Ik heb er echt van genoten. Da's toch iets anders dan zo alleen door Borgloon crossen. Ik heb af en toe wel afgezien, maar we zullen dat maar op het leeftijdsverschil steken hé
.
Spijtig dat we al redelijk vroeg de weg niet konden vinden, maar dat zal de volgende keer wel lukken. In ieder geval... voor herhaling vatbaar !![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! Zo in een groepje is het toch nog plezanter biken hé :D En de route is ook best aantrekkelijk!
Grtz