omgeving Sint-Truiden

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

De fiets is terug in orde, ik zal er zijn morgen.

De gegevens: 369m hoogteverschil, 36km waarvan 82% offroad, startpunt ligt in Groot-Gelmen, zowel lichamelijk als technisch zou het niet moeilijk moeten zijn. Vooral typische veldwegen in een licht golvend landschap.

Grtz
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

Misschien een klein beetje off topic :oops: , maar toch nog rap een roadbook houdertje in elkaar geknutseld. Ik dacht dit ooit gelezen te hebben op mountainbike.nl.

Image

Benodigdheden : papierklemmetje, klembandje, stukje oude binnenband.

Anders waaien onze papiertje morgen misschien weg ! :wink:
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

Heeft iemand toevallig een kopie gemaakt van het roadbook? Zo neen, kan iemand dit document afdrukken? Ik heb het roadbook gescand, maar mijn printer doet het momenteel niet ... .

Goed initiatief Justin!

Tot morgen mannen.
werner
Mountainbiker

Post by werner »

ElStinho wrote:Heeft iemand toevallig een kopie gemaakt van het roadbook? Zo neen, kan iemand dit document afdrukken? Ik heb het roadbook gescand, maar mijn printer doet het momenteel niet ... .

Goed initiatief Justin!

Tot morgen mannen.
Is namiddag gebeurd :P , heb 10 kopiekes genomen , 5 heb ik A4 gelaten en andere 5 heb ik een rolletje van gemaakt en dan heb ik de kaart ook nog eens 5 keer gekopieerd en in een plastieken mapje gestoken... We zijn dus gereed voor morgen =D>

Dus justin kan het roadbook met zich meenemen :wink:

Tot morgen mannen
Justin
Mountainbiker

Post by Justin »

werner wrote: Dus justin kan het roadbook met zich meenemen :wink:
Tot morgen mannen
Ik had het ook al laten afdrukken. :)
Eentje heb ik helemaal verknipt in stukjes, naast elkaar geplakt en in een cdhoesje gestoken dat ik dan in dat klemmetje kan zetten.
Misschien kan jij als reserve die andere rolletjes meebrengen.
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Joop allemaal!

Ik heb vandaag vrij gehad, morgen kon ik niet vrij krijgen opt werk! Zeer spijtig, khad er graag bij willen zijn! Nu waren we es met e schoon groepke! Ma ja tzal voor de volgende keer zijn!
Vandaag dan in de plaats maar een baantraining gedaan! Zo een 61 km gedaan ongeveer!

Amuseert u morgen!

Greetings
Justin
Mountainbiker

Post by Justin »

Steven® wrote:...Vandaag dan in de plaats maar een baantraining gedaan! Zo een 61 km gedaan ongeveer! ...
Dedju ! 2,23 km meer baantraining dan ik ! :D :wink:
Je moet maar goesting hebben met zo'n wind !
Steven® wrote:...Amuseert u morgen!...
Zal er niet aan mankeren. Ik ken niemand van het groepje, behalve Werner die ik toevallig ben tegengekomen bij Luc's Bike Shop, dus ik kijk er eigenlijk wel naar uit.
Justin
Mountainbiker

Post by Justin »

Werner & Stijn, het was prachtig ! =D> Ik heb er echt van genoten. Da's toch iets anders dan zo alleen door Borgloon crossen. Ik heb af en toe wel afgezien, maar we zullen dat maar op het leeftijdsverschil steken hé :wink: .
Spijtig dat we al redelijk vroeg de weg niet konden vinden, maar dat zal de volgende keer wel lukken. In ieder geval... voor herhaling vatbaar ! =D> =D> =D> =D>
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

Justin wrote:Werner & Stijn, het was prachtig ! =D> Ik heb er echt van genoten. Da's toch iets anders dan zo alleen door Borgloon crossen. Ik heb af en toe wel afgezien, maar we zullen dat maar op het leeftijdsverschil steken hé :wink: .
Spijtig dat we al redelijk vroeg de weg niet konden vinden, maar dat zal de volgende keer wel lukken. In ieder geval... voor herhaling vatbaar ! =D> =D> =D> =D>
Van jouw afzien heb ik nochtans niks gemerkt! :wink: Bij mij ging het de eerste kilometers niet gemakkelijk, de motor wou maar niet aanslaan :wink:

Ik vond het ook zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! Zo in een groepje is het toch nog plezanter biken hé :D En de route is ook best aantrekkelijk!

Grtz
xsenna578
Mountainbiker

Post by xsenna578 »

hey manne ook van sint truiden
nu in alken als je zin hebt laat maar iets horen
Post Reply