net een groot deel van de TT gereden, 50 km in totaal. zware toebak.
het begin valt mee maar het wordt alsmaar zwaarder en zwaarder.
Aan allen: veel plezier morgen.
23/09/07 Oudenaarde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Het mag ook niet te licht zijn want anders zijn er teveel van die wandelaars op het parcours
zoals tijdens de wintertochten van de wbv,met de tt van het kluisbos als voorbeeld!
Er zijn morgen tt genoeg waar er niet teveel moet geklommen worden!!
Tot 8 uur morgenvroeg en voor iedereen een veilige rit gewenst en heel veel fun!
zoals tijdens de wintertochten van de wbv,met de tt van het kluisbos als voorbeeld!
Er zijn morgen tt genoeg waar er niet teveel moet geklommen worden!!
Tot 8 uur morgenvroeg en voor iedereen een veilige rit gewenst en heel veel fun!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
enkel thv Ronse ligt er toch wel wat modder, vooral in het bos aldaaryellowbike wrote:En ligt het parcours er droog bij?
- Bofort
- Mountainbiker
drie opmerkingen:
1) leuke tocht
2) Het parcours van de 40 was volgens mijn tellertje 50 km lang. Of ik ben fout gereden of mijn teller is eraan.
3) het blijft verbazen hoeveel bikers er zonder helm rondfietsen. Vaak gaat het dan om zottekes met een mtb van 2 à 3000 euro onder hun gat, maar 50 euro voor een helm, dat is blijkbaar teveel gevraagd. Dat ze eens goed mogen vallen, allemaal!
1) leuke tocht
2) Het parcours van de 40 was volgens mijn tellertje 50 km lang. Of ik ben fout gereden of mijn teller is eraan.
3) het blijft verbazen hoeveel bikers er zonder helm rondfietsen. Vaak gaat het dan om zottekes met een mtb van 2 à 3000 euro onder hun gat, maar 50 euro voor een helm, dat is blijkbaar teveel gevraagd. Dat ze eens goed mogen vallen, allemaal!
Bofort wrote:drie opmerkingen:
1) leuke tocht
mooie rit, inderdaad de 40km was 50km op de teller, geeft niet laatste stuk was dan ook enorm goed
. Was eerste keer dat ik te maken kreeg met 'afdalingen' toch wel int begin beke benauwd gehad als het voorwiel begint te schuiven. Dan nog eens midden in een afdaling kennis gemaakt met een doornstruik, was niet echt aangenaam voor mijn linkerbeen. Nuja alst maar schrammetjes zijn
.
Goed georganiseerd wel 2 keer moeten zoeken achter pijltjes, maar voor de rest prima organisatie en super bevoorading incl. red bull voorzieningen.
Twas de max m.a.w.
grtz
Goed georganiseerd wel 2 keer moeten zoeken achter pijltjes, maar voor de rest prima organisatie en super bevoorading incl. red bull voorzieningen.
Twas de max m.a.w.
grtz
héhé, eindelijk thuis, 71km op de teller
bedoeling was om de 40km(samen met vriendin) te rijden en 1 lus van de 60(alleen). Vooraf mooi afgesproken om bij samenkomst van 40 en 60 te wachtn op elkaar, je kan het al raden, niemand te bespeuren. Ik heb dan doorgereden naar de 2de splitsing en daar ook niemand te bespeuren (na enkele min. te wachten)heb ik dan helemaal teruggereden naar de samenkomst van 40 en 60... weeral niemand!!! héhé!
Uiteindelijk tocht verder afgewerkt en bij de 2de bevoorrading te horen gekregen dat mijn vriendin net vertrokken was...
Na enkele km dan toch terug bij elkaar!
skoon é
(dit was mijn 5de tocht, en max km dat ik al had gedaan was 50, op relatief vlak parcours)
Ik zal goed slapen vnvnd
Over de tocht: heel mooie tocht!Enkel de bepijling van de eerste lus van de 60 was iets minder...
Maar voor de rest, echt schitterend!!!!
Uiteindelijk tocht verder afgewerkt en bij de 2de bevoorrading te horen gekregen dat mijn vriendin net vertrokken was...
Na enkele km dan toch terug bij elkaar!
skoon é
(dit was mijn 5de tocht, en max km dat ik al had gedaan was 50, op relatief vlak parcours)
Ik zal goed slapen vnvnd
Over de tocht: heel mooie tocht!Enkel de bepijling van de eerste lus van de 60 was iets minder...
Maar voor de rest, echt schitterend!!!!
Ben deze morgen ook gestart aan de 40 km , heb uiteindelijk 65 km op de teller . Ne keer een lus van 60 meegepikt zonder da'k het wist en dan totaal verkeerd gereden.
Schitterend parkour , er zaten echt vettige stukken in . Vriendschap gesloten met een fantastische doornstruik . Mijn handen en benen denken daar natuurlijk anders over maarja valt uiteindelijk wel nog mee.
Op naar de volgende

Schitterend parkour , er zaten echt vettige stukken in . Vriendschap gesloten met een fantastische doornstruik . Mijn handen en benen denken daar natuurlijk anders over maarja valt uiteindelijk wel nog mee.
Op naar de volgende