15-16/09/07 Kruishoutem - Lozer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

kruishoutem

Post by sofeurken »

ik vind da ze hier toch wel vree overdryven kwestie van te weinig off-road,we zitten hier wel niet in de ardennen hé!mocht ik alle weken zo'n parcoursken voorgeschoteld krygen ik zou ferm in myn handen klappen en zo'n omkadering en bevoorading daar wil ik en zeker nog vele andere bikers direkt voor tekenen!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Zaterdagmiddag ook de TT Kruishoutem afgehaspeld. Vorig jaar ook gereden, dus het wat lagere offroadgehalte was me bekend. (wie verhard er nu die kerkwegels met betondalen #-o ) Niettemin toch een leuke aangename tocht. Mooie streek die al eens de moeite loont om er door te rijden. Veel grote hellingen zijn er hier niet, maar toch verschrikkelijk veel vals plat die de tocht wat pit geven.
Zeker als je deze tocht op tempo rijdt. Zo lang mogelijk proberen aan te sluiten bij Tobi en VTT'tje en Jodi (als ik het goed voorheb). Uiteindelijk het eerste deel grotendeels alleen met Damien moeten rijden. Alleen het laatste stuk ging plots redelijk vlot.

Qua organisatie zeer goed. Geen problemen met de bepijling, goede bevoorradingen, après, fietsbewaking, BBQ-worst na rit, ... =D>
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Mooie toertocht, schitterende organisatie!

Voor een verslag kan je terecht op mijn blog : http://blog.sport.be/vlardenner/2007/09 ... 007_1.html
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

Zaterdag ook deze rit gedaan. Proficiat aan de organisatie. =D> Alles op en top georganiseerd. Aan de klagers [-X van het teveel aan road : kijk dan eens rustig rond en geniet van de streek! We zijn hier niet in de Ardennen hé, vond het een zeer leuke tocht wat het parcours betrof. Zeker tot volgend jaar!!!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

hallo,
gisteren ook tt in Lozer gereden samen met Anglo Boy Peter. Ik hoor hier enkelen al denken en waar was de rest....Just ja, onze chauffeur van dienst Frans die vond het blijkbaar nodig om tot 5 u 's nachts te blijven plakken in de tent in Zulte en Banane die was "ziek"(whaaaa);Dus maar vertrokken vanuit Zulte met fietske tot in Lozer en dat zorgde ervoor dat we reeds goed opgewarmd aan de start verschenen.Wegens de toch wel harde ondergrond en een beetje weinig off road de rit aan mooi tempootje kunnen afleggen (24,6 gem). Er valt volgens mij toch veel meer te halen hoor uit deze streek;
De bepijling en bevoorradingen waren echter wel zeer in orde.
Den après was redelijk uitgebreid en dat was het ideale moment voor Frans om ons weer te vervoegen en gelukkig was hij met de camionet om ons veilig terug thuis af te zetten. De Tripelkes waren wel erg lekker gisteren.

Doei Barty
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Zaterdagmiddag gereden bij ideale omstandigheden : lekker zonnetje op een poerdroog parcours.
Ne keer goed gevlamd maar had dat beter niet gedaan want 'k heb gisteren mogen bekopen in Brakel.
Het is en blijft een heel goede organisatie en ondanks dat het gekozen traject mijn inziens beter kan, zullen we net als al die vorige jaren ook volgend jaar weer present zijn.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De organisatie is meer dan ok, evenals de streek mo de tocht zelf #-o
Der zit te weinig offroad in om me echt te kunnen overtuigen.
Het laatste stuk is wel zalig, mo te kort om de eerste km's (47!!) te doen vergeten [-X
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Het verslag van de herders vind je HIER.

Veel leesplezier!

Herder Ronny
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Alproboy en ik zijn omstreeks 8u ter plaatse gestart voor de 50km, zoals ik al eerder aangaf is dit een goede georganiseerde tocht, die fietsstalling was prima, goed idee en geruststellend voor de eigenaar van de fiets.
Zeer ruime bevoorradingen, bedankt voor de veilige oversteekplaatsen die werden bewaakt door de medewerkers.
Ruime afspuitplaats en lekkere broodjes met worst. =D> =D>

En het is mij opgevallen dat dit voor mij al de 3e keer op rij is met goed weer. De weergoden zijn jullie goed gezind. [-o<
Alvast tot volgend jaar !!
BeeVee
Mountainbiker

Post by BeeVee »

Was voor mij een eerste deelname aan deze TT, en ik moet zeggen ... ik had er meer van verwacht :( !
Niets dan lof voor de bevoorradingen en de bepijling =D> =D> , maar het parcours liet me wat op mijn honger zitten. Gelukkig zat dat stukske bos er nog op het einde in, maar anders was dit voor mij "gebuisd" [-X . Ik ben ervan overtuigd dat er toch meer uit deze streek te halen is.
Post Reply