LCMT 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Hoe lang moet de lcmt volgend jaar zijn?

9 dagen: terug naar de roots
39
23%
7 dagen: langer maar niet extreem
32
19%
4 dagen maar met lastigere ritten
20
12%
4 dagen: de huidige formule is perfect
62
36%
4 dagen maar met minder lastige ritten
9
5%
Geen lcmt meer volgend jaar
10
6%

Total votes: 172

jo
Mountainbiker

Post by jo »

redbiker wrote:Is de LCMT enkel met voorinschrijvingen, of kan er ook terplaatse ingeschreven worden? Indien het laatste, waren het aantal inschrijvingen vorige jaren volgeboekt of is er altijd wel genoeg plaats?

Het is nl. zo dat ik heel veel zin heb deze ronde te rijden, maar niet in verschrikkelijk modderige omstandigheden zoals vorige jaren soms het geval was. Dan beleef ik er geen plezier meer aan en kost het nog een handvol geld aan materiaal wat verslijt als sneeuw voor de zon.
nee enkel vooraf inschrijvingen , als ge terplaatsen kon inschrijven dan ging dat iedereen zo doen he .
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

jo wrote:
nee enkel vooraf inschrijvingen , als ge terplaatsen kon inschrijven dan ging dat iedereen zo doen he .
idd, meerdaagses zijn altijd voorafinschrijven...
wat een beetje logisch is als je de formule bekijkt.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Na 7 jaar terug aankomst in MALMEDY !

Image
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

Vorige zomer eens een ritje via de kaart gevolgd (diegene die vertrok vanuit dat hotel in Houffalize) met het oog op misschien een deelname.
Toch ferm verschoten , asfalt en nog eens asfalt. [-X [-X
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

aj kwak wrote:Na 7 jaar terug aankomst in MALMEDY !
waar hebt ge dat gehoord?

Aankomst van de lcmt is toch Stavelot (volgens hun website)

8-[
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

ijsbeerke wrote:Vorige zomer eens een ritje via de kaart gevolgd (diegene die vertrok vanuit dat hotel in Houffalize) met het oog op misschien een deelname.
Dan zal je toch wel een verkeerd kaartje gehad hebben : de LCMT en asfalt, da's een kontradiktie in terminis.

Field
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

fieldbiker wrote:
ijsbeerke wrote:Vorige zomer eens een ritje via de kaart gevolgd (diegene die vertrok vanuit dat hotel in Houffalize) met het oog op misschien een deelname.
Dan zal je toch wel een verkeerd kaartje gehad hebben : de LCMT en asfalt, da's een kontradiktie in terminis.

Field
Yep kan goed zijn ,maar twijfel er toch aan #-o, ook gezien de naamgeving van de file die ik heb gevonden. Had een gps-file gevonden die ik dan op een kaart afgeprint heb en zo gevolgd. Ik heb de file zopas nog eens geuploaded Je zou de rit moeten kunnen zien op :
http://www.gpsvisualizer.com/display/12 ... .86.3.html
Best G Hybrid verzetten naar Google map en dan de detail wat fijnder zetten en de toer volgen.
Zij die hem hebben gereden in 2007 zouden toch moeten kunnen zien of deze is of niet.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

LuckyIron wrote:
aj kwak wrote:Na 7 jaar terug aankomst in MALMEDY !
waar hebt ge dat gehoord?

Aankomst van de lcmt is toch Stavelot (volgens hun website)

8-[
Parcours op website aangepast.
Asfalt... Dit is inderdaad relatief. Maar idd vorig jaar wat meer asfalt ingestopt dan oorspronkelijk gepland. Voor 2008 hebben we voor rit 2 en 3 alvast het omgekeerde gedaan.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Is de tocht deels gericht op orientatie of zijn alle etappes volledig duidelijk afgepeild ?
En is de inschrijving meestal snel volzet of kan ik nog enkele weken erover denken alvorens in te schrijven ?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

viperke wrote:Is de tocht deels gericht op orientatie of zijn alle etappes volledig duidelijk afgepeild ?
En is de inschrijving meestal snel volzet of kan ik nog enkele weken erover denken alvorens in te schrijven ?
parkoers is volledig afgepijld!

voor inschrijving hebt ge nog wel effe tijd denk ik, hou de website in 't oog, daar komt normaal op hoeveel man er ingeschreven is en/of hoeveel plaatsen er nog vrij zijn.

8)
Post Reply