Van Eyck Shop Aalst
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
XVMx
- Mountainbiker
Op de website staat het volgende:polarbear wrote:Blijkbaar kan je geen online bestellingen meer afhalen bij Van Eyck.
Na een bestelling kreeg ik volgende mail:
>"U kan bestellingen niet meer in de winkel afhalen.
>Mag deze bestelling worden verzonden of schrappen we deze?"
"Door het misbruik door talrijke klanten, hebben we besloten dat er geen internet bestelling meer kunnen worden afgehaald in een van onze winkels."
Misschien teveel mensen die bestellingen deden en ze dan uiteindelijk niet gingen afhalen???
een combinatie mag ook hé :D bv
- 1 vest: 150 euro
- 1 helm: 130
- 1 broek: 75 euro
te betalen bedrag: 150+130 = 280 euro
je bent best dat je steeds maar 3 stuks koopt hé en telkens terug gaat naar de kassa....
- 1 vest: 150 euro
- 1 helm: 130
- 1 broek: 75 euro
te betalen bedrag: 150+130 = 280 euro
je bent best dat je steeds maar 3 stuks koopt hé en telkens terug gaat naar de kassa....
Last edited by Qube on Tue 06 Jan 2004 14:05, edited 1 time in total.
Beetje raar wel ja, maar je kan natuurlijk ook 1 broek, 1 vest en 1 helm kopen, en dan ben je gesteld. In elk geval, weer ne slimme truc van die mannen, want het goedkoopste artikel is natuurlijk gratis en de maximum korting die je dan haalt is 33.3% en dan nog enkel als je erin slaagt om drie artikels van dezelfde prijs te vinden. Voor een helmpje aan 100,- en een broek aan 70,- en dan een onderhemd aan 20,- ben je wel goed gezien.viper wrote:Rare solden, wa kan ik nu met 3 helmen of 3 handschoenen doen. Ik heb maar ene kop, en wa voor ene, en 2 handen
Het was daar zaterdag ongelooflijk druk trouwens, ik weet niet of er nog veel hangt...
Dankzij dit trucje moeten ze zich niet bezig houden met het zoeken naar kleine prulletjes als er veel volk aan de kassa staat aan te schuiven... Niemand gaat een prutske van 2 euro vragen als ze iets van 100 euro kunnen gratis meekrijgen... Verder zullen ze minder volk moeten bedienen aangezien sommigen nu in groep zullen kopen...
Dat is, denk ik, de hoofdreden om deze werkwijze toe te passen... Gewoon omdat het rapper vooruit zou gaan...
Verder is het wel een mooie korting, aangezien dit ook op nieuwe artikelen doorgaat, en niet zoals in de meeste winkels, enkel op de oude brol... allez, peins ik toch... denk toch dat het ook voor de nieuwe collectie geldig is...
En natuurlijk proberen ze mensen te lokken om meer te verkopen, maar dat proberen ze nu overal met 'supersolden'... en ' 't zijn de laatse, profiteer ervan' slogans...
Dat is, denk ik, de hoofdreden om deze werkwijze toe te passen... Gewoon omdat het rapper vooruit zou gaan...
Verder is het wel een mooie korting, aangezien dit ook op nieuwe artikelen doorgaat, en niet zoals in de meeste winkels, enkel op de oude brol... allez, peins ik toch... denk toch dat het ook voor de nieuwe collectie geldig is...
En natuurlijk proberen ze mensen te lokken om meer te verkopen, maar dat proberen ze nu overal met 'supersolden'... en ' 't zijn de laatse, profiteer ervan' slogans...
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Ben er vandaag geweest en alle reken lagen nog vol . ( tessenderlo)Dzjowie wrote:Beetje raar wel ja, maar je kan natuurlijk ook 1 broek, 1 vest en 1 helm kopen, en dan ben je gesteld. In elk geval, weer ne slimme truc van die mannen, want het goedkoopste artikel is natuurlijk gratis en de maximum korting die je dan haalt is 33.3% en dan nog enkel als je erin slaagt om drie artikels van dezelfde prijs te vinden. Voor een helmpje aan 100,- en een broek aan 70,- en dan een onderhemd aan 20,- ben je wel goed gezien.viper wrote:Rare solden, wa kan ik nu met 3 helmen of 3 handschoenen doen. Ik heb maar ene kop, en wa voor ene, en 2 handen
Het was daar zaterdag ongelooflijk druk trouwens, ik weet niet of er nog veel hangt...