17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
He CP, 'trop tard' om een concurerend ploegke te vormen (ze hebben het voldoende lang stil weten te houdencowboy peter wrote:ben zeker aanwezig voor de 70 s' morgens zal wel nog zien hier hoe laat de start is.
betreffende da boemeltreintje 's namiddags, zijn er nog liefhebbers om een concurrerend treintje te vormen?
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Dankzij mijn bronnen wist ik het al een drietal weken, maar ik ben dan ook geen concurrent héTraxer wrote: He CP, 'trop tard' om een concurerend ploegke te vormen (ze hebben het voldoende lang stil weten te houden, de bangerikken...
). Supporteren kunnen we wel nog, hé.
![]()
![]()
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
nog maar just mijne post geplaatst en ze belden al voor nen transfer. de schrik zat er duidelijk in. Ben nog aan't onderhandelen over de verdeling van het prijzengeld, maar als ze zelf nog wa bijleggen zllen we zeker tot een overeenkomst komenTraxer wrote:He CP, 'trop tard' om een concurerend ploegke te vormen (ze hebben het voldoende lang stil weten te houdencowboy peter wrote:ben zeker aanwezig voor de 70 s' morgens zal wel nog zien hier hoe laat de start is.
betreffende da boemeltreintje 's namiddags, zijn er nog liefhebbers om een concurrerend treintje te vormen?, de bangerikken...
). Supporteren kunnen we wel nog, hé.
![]()
![]()
Bij deze zullen we de tocht een aantal km's inkorten, kwestie van 's namiddags nog wa jumpkes te kunnen maken.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad,ik heb forfait gegeven voor het forumbikerskoerske.Moet mij al genoeg opjagen en haasten in de week,maar kan ook geen nee zeggen,hé.Dus gaat al mijn vrije tijd zondag naar Kluisbergen en in de namiddag naar wat rust.cowboy peter wrote: nog maar just mijne post geplaatst en ze belden al voor nen transfer. de schrik zat er duidelijk in. Ben nog aan't onderhandelen over de verdeling van het prijzengeld, maar als ze zelf nog wa bijleggen zllen we zeker tot een overeenkomst komen.
Bij deze zullen we de tocht een aantal km's inkorten, kwestie van 's namiddags nog wa jumpkes te kunnen maken.
Waar ik geen forfait voor geef is de tt van Kluisbergen.
Ook ik wil die 70 wel ne keer rijden (op het gemak,want op zo'n parcours ben ik gene haas.)Zo heb ik alle tijd zat en kan ik die extra controle (BL) ook meepikken.
- SuPaH FLY
- Mountainbiker
Lap, nog een extra controle
'T zal wel redelijk vroeg zijn want 's middags staat er een lunchke te wachten samen met de mama, kids en oma in Zwevegem.
Ik zie da zeker zwaar zitten om nogmaals te komen sterven op den KLUIS dus reken maar op mijn aanwezigheid.Zo heb ik alle tijd zat en kan ik die extra controle (BL) ook meepikken.
'T zal wel redelijk vroeg zijn want 's middags staat er een lunchke te wachten samen met de mama, kids en oma in Zwevegem.
- Traxer
- Kerstman
Hé, moto1 en moto2 samen...veeteeteetje wrote:Inderdaad,ik heb forfait gegeven voor het forumbikerskoerske.Moet mij al genoeg opjagen en haasten in de week,maar kan ook geen nee zeggen,hé.Dus gaat al mijn vrije tijd zondag naar Kluisbergen en in de namiddag naar wat rust.cowboy peter wrote: nog maar just mijne post geplaatst en ze belden al voor nen transfer. de schrik zat er duidelijk in. Ben nog aan't onderhandelen over de verdeling van het prijzengeld, maar als ze zelf nog wa bijleggen zllen we zeker tot een overeenkomst komen.
Waar ik geen forfait voor geef is de tt van Kluisbergen.
Ook ik wil die 70 wel ne keer rijden (op het gemak,want op zo'n parcours ben ik gene haas.)Zo heb ik alle tijd zat en kan ik die extra controle (BL) ook meepikken.
Dat gaat speciale beelden opleveren...
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Hey CP vergeet niet om juist voor de 2de bevoorrading uw kunsten te tonen aan ongeveer km 32. Een speelput speciaal voor u aangelegd. We hebben er een parcourske op uitgetekend ongeveer 800m , maar het staat u vrij er een 2de rondeke te doen met eigen inspiratie., terwijl de anderen van op de bevoorrading naar beneden kunnen kijken.Er zijn een aantal afdalingen te doen die ge niet kunt weerstaan. Als ge uw misrekent rijdt ge gewoon in de vijver of in een dikke koeievla.cowboy peter wrote:![]()
[