9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

vommie wrote:Gisteren als training eens de oranje route van de "ronde van vlannderen-route" gereden (75 km met bijna alle heuvelkes erin) en jawadde, na 75 km toch redelijk erdoor. Dus hopelijk is de 100 iets minder lastig of het zal terug al strompelend arriveren worden in Zottegem ....
De 100km regiotoer is veel gemakkelijker dan de 75km RVV. In de regiotoer is het constant golvend zonder steile hellingen m.u.v. het stuk aan de Muur. Bij de RVV daarentegen is het steil op en af. Zeker zoals de offroadwegels er nu bij liggen zal het weer een snelle editie worden.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

freezy wrote: Zeker zoals de offroadwegels er nu bij liggen zal het weer een snelle editie worden.
het zal hoogstwaarschijnlijk niet zo heeeeeeeeeeel warm zijn als vorig jaar... #-o
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:
barty wrote:
Knurrebikers lady wrote:Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?

Grtjs
Hey Lady,
zoals je weet mag je altijd in mijn wiel kruipen ook hé.
Wij vertrekken uit Zottegem (redelijk vroeg denk ik)
Doei en tis aan uwen toer om te trakteren hé :wink:
Ben alvast nie van plan kop te trekken hoor. Alles hangt af van wie van de mannen van de Willem Tell nog meegaat. Met Kurt kan ik mee, als Bart mee is gaat het te snel ... :oops: Vertrekuur staat nog niet vast, wel startplaats Zottegem.
PS 1: Zal wel iemand vinden om bij in het wiel te kruipen zeker.
PS 2: Normaal gezien zou het aan mij geweest zijn om te tracteren ... Maar remember, gij moet eigenlijk nog tracteren voor uwen birthday hé :lol: Zo kort van geheugen ??? [-X [-X [-X
We'll see !

@MoozeMeiske: misschien tot binnenkort es.

Grtjs en misschien tot zaterdag
Oké ene keer trakteren wil ik er nog bij nemen maar de rest van den dag is voor u :drunk: :drunk: en owee ze geven redelijk warm weer uit!!
Eén probleemke misschien nog..;we geraken er blijkbaar niet uit waar we starten #-o #-o ...ik hou je op de hoogte
Tot dan
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:
barty wrote:
Knurrebikers lady wrote:Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?

Grtjs
Hey Lady,
zoals je weet mag je altijd in mijn wiel kruipen ook hé.
Wij vertrekken uit Zottegem (redelijk vroeg denk ik)
Doei en tis aan uwen toer om te trakteren hé :wink:
Ben alvast nie van plan kop te trekken hoor. Alles hangt af van wie van de mannen van de Willem Tell nog meegaat. Met Kurt kan ik mee, als Bart mee is gaat het te snel ... :oops: Vertrekuur staat nog niet vast, wel startplaats Zottegem.
PS 1: Zal wel iemand vinden om bij in het wiel te kruipen zeker.
PS 2: Normaal gezien zou het aan mij geweest zijn om te tracteren ... Maar remember, gij moet eigenlijk nog tracteren voor uwen birthday hé :lol: Zo kort van geheugen ??? [-X [-X [-X
We'll see !

@MoozeMeiske: misschien tot binnenkort es.

Grtjs en misschien tot zaterdag
Oké ene keer trakteren wil ik er nog bij nemen maar de rest van den dag is voor u :drunk: :drunk: en owee ze geven redelijk warm weer uit!!
Eén probleemke misschien nog..;we geraken er blijkbaar niet uit waar we starten #-o #-o ...ik hou je op de hoogte
Tot dan
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

@ TJ! : haha ik ken uw gevoel. De blauwe had ik al eens gedaan, maar de oranje is alleszins zwaarder. Ook een beetje onderschat tot km 50 ging alles goe, maar na de koppenberg was het vet er een beetje van af. Alleen van de benen, jammer genoeg nie ergens anders #-o Denk rond de 22 gemiddeld en kvond da al heel goe.

Dus de 100 moeten we aankunnen. Nu gaan plonzen voor de conditie op pijl te houden en woensdag mss nog eens de goedendagroute nu mijn slicks erop liggen.

Alleman tot zaterdag (en ook allevrouw natuurlijk)
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Zag het er gisteren nog redelijk goed uit met dat weer, vandaag voorspellen ze toch niet dat schitterende zonnetje.

http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo

de voorspelling blijkt nog onbetrouwbaar te zijn, laten we met z'n allen duimen voor iets beters.
Ik ben ingeschreven voor de 130 met start in Zottegem.
@ dark dingo en Rock Rider: hebben jullie al een startuur voorzien?

Toton
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

petanker wrote:Zag het er gisteren nog redelijk goed uit met dat weer, vandaag voorspellen ze toch niet dat schitterende zonnetje.

http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo

de voorspelling blijkt nog onbetrouwbaar te zijn, laten we met z'n allen duimen voor iets beters.
Ik ben ingeschreven voor de 130 met start in Zottegem.
@ dark dingo en Rock Rider: hebben jullie al een startuur voorzien?

Toton
yep, wij zouden starten rond 7u30... kom maar mee... Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zo zeggen... #-o
De Pomper
Mountainbiker

Post by De Pomper »

De Skieve luujpers kommen miskien uuk af... Ist de moeite voor geoefende mountainbikers, want zo een straatrace heeft toch altijd dat tikkeltje karakter minder...

Welke hellingen worden aangesneden?
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

kom ook de 100km rijden met vriendin en nog andere wolfkens en mannen van het sfinxteam.
vertrekken in Ninove om 8u30.
heb nu al goesting =D>
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Heb de 8 pagina's van deze topic doornomen, maar ik denk niet dat de vraag al gesteld geweest is:

iemand een idee over de hoogtemeters op de 70, 100 en 130 km?

p.s. als we de KMI mogen geloven, wordt het weer fietsen met de Kway aan... :evil:
Post Reply