Sigma Sport BC 2006 MHR DTS Wireless

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gette
Mountainbiker

Post by Gette »

Madeiros wrote:
Gette wrote:Heb me gisteren ook dit toestel aangeschaft.

Als ik het goed voor heb moet je de thuis hoogte instellen en dan de luchtdruk op zeespiegel niveau opdat de hoogte meter goed zou werken.

Klopt dit? En moet je je computer dan elke keer voor je vertrekt terug laten kalibreren tegen over je thuis hoogte?

Ik zie dat je van Edegem bent dus stel je in de starthoogte 17m in,die hm's kun je hier vinden:
http://www.fallingrain.com/world/BE/1/Edegem.html
Dus telkens je thuis vertrekt calibreer je eerst door de twee rechtse knopjes eventjes tegelijk in te drukken en dan vertrek je altijd met starthoogte 17m.

Bedankt voor de hulp. Ik heb het goed kunnen instellen nu.
portugeesje
Mountainbiker

Post by portugeesje »

eenmalig de hoogte ingeven en de toestel doet de rest.

grtz manuel
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Toch wel regelmatig de juiste hoogte opnieuw instellen hoor...........
fromalk
Mountainbiker

Post by fromalk »

daarstraks gemonteerd, verjaardagscadeau van de vriendin :D

zeer tevreden, vlot en degelijk toestel. Goed display. Metingen lijken goed te kloppen (hart, snelheid en afstand) Hoogte is volgens mij niet helemaal juist maar die heb k ook niet meteen nodig :D
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

hoogtemeter is wel redelijk accuraat hoor, is gewoon kwestie van goede afstelling actuele hoogte/starthoogte (installatie menu)

heb hem nu net getest in zwarte woud, en op 2/3 meter kwamen de hoogtemeters telkens overeen met wat er in onze routegids stond

grtz
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Heb sinds gisteren deze teller. Teller werkt goed, maar hartslagmeter wil maar niet.

Heb echt alles nagekeken (vocht op de sensoren, strak genoeg tegen borst, binnen bereik van teller, ...).

Zou het kunnen dat deze borstband geleverd is met een lege batterij??? Iemand soortgelijke meegemaakt?
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Bij de instellingen met linksonder knop moet je bij "toon hf" ja kiezen,anders houdt hij er geen rekening mee.
Als het dan nog niet werkt eens proberen de borstband iets hoger te dragen.
Als het bij deze computer soms niet werkt moet je hem is uit de houder halen en terug in klikken,dan doet hij het meestal terug goed.Ik gebruik deze computer 6 maanden en nog geen problemen gekend.
Good luck.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Madeiros wrote:Bij de instellingen met linksonder knop moet je bij "toon hf" ja kiezen,anders houdt hij er geen rekening mee.
Als het bij deze computer soms niet werkt moet je hem is uit de houder halen en terug in klikken,dan doet hij het meestal terug goed.Ik gebruik deze computer 6 maanden en nog geen problemen gekend.
Good luck.
Ik ga er zaterdag terug mee naar de lbs. Heb ook jouw aanwijzingen geprobeerd, without luck.
Gebruik al jaren een hartslagmeter voor het lopen, en nog nooit één probleem gehad.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

stijn13 wrote:
Madeiros wrote:Bij de instellingen met linksonder knop moet je bij "toon hf" ja kiezen,anders houdt hij er geen rekening mee.
Good luck.
Ik ga er zaterdag terug mee naar de lbs. Heb ook jouw aanwijzingen geprobeerd, without luck.
Gebruik al jaren een hartslagmeter voor het lopen, en nog nooit één probleem gehad.
Hij doet het. Blijkt dat sinchronisatie niet lukte om één of andere reden. Nu alles lekker op mijn schermpje. Leuk
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ik heb deze ook en op 1 fiets werkt hij perfect en met het tweede setje doet hij zelden iets :evil:
nu heb ik juist ook nog die magneet kapot gedaan
dus:
1: kun je die resetten?
2 werkt een ander magneetje ook?
Post Reply