Mijn verslag komt (waarschijnlijk) vanavond online.
Verwacht jullie aan nieuws over de situaties van onderweg (plezante en minder plezante): over hoe opeens op 5 km van mazenzele, de pijltjes weg waren en ik in het midden van niets stond, ...
29/04/2007 Opwijk-Mazenzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
een zeer mooie toertocht maar daar zal het weer ook wel voor iets tussen zitten. Heb de streek vorig jaar leren kennen door een wintervtt te asse, als ik mij niet vergis de 24ste december.
En idd, in Mollem waren de pijltjes weg, nog een afgebroken pijltje gevonden na Mollem na passage bosje juist over spoorweg en dan niets meer. Gebeld met noodnummer, eerst de zoon aan de lijn, dan iemand van de organisatie maar die heeft mij 150 meter verder kunnen helpen, want alle pijltjes weg. Nogmaals gebeld, terug de zoon en die kon mij niet meer verder helpen. Dan maar aan de genietende slenterende inboorlingen gevraagd wat de korste weg was naar Mazenzele, zo terug geraakt, binnenband niet meer opgehaald want ze waren aant voetballen....Ik bewaar het tot volgend jaar.....
En toch bedankt aan de organisatie om bevoorradingen lang open te houden, ben zeer laat vertrokken en de derde post stond er nog.
tot volgend jaar zou ik zeggen.
En idd, in Mollem waren de pijltjes weg, nog een afgebroken pijltje gevonden na Mollem na passage bosje juist over spoorweg en dan niets meer. Gebeld met noodnummer, eerst de zoon aan de lijn, dan iemand van de organisatie maar die heeft mij 150 meter verder kunnen helpen, want alle pijltjes weg. Nogmaals gebeld, terug de zoon en die kon mij niet meer verder helpen. Dan maar aan de genietende slenterende inboorlingen gevraagd wat de korste weg was naar Mazenzele, zo terug geraakt, binnenband niet meer opgehaald want ze waren aant voetballen....Ik bewaar het tot volgend jaar.....
En toch bedankt aan de organisatie om bevoorradingen lang open te houden, ben zeer laat vertrokken en de derde post stond er nog.
tot volgend jaar zou ik zeggen.
bedankt aan alle 801 die er bij waren. ik hoop dat iedereen eten en drinken gehad heeft want we waren maar voorzien op 500. ( de spar leeggekocht in asse). ik verkondig al 3 maand dat het de laatste keer zou geweest zijn maar de " opwijk bikers united" doet me weer van gedacht veranderen. sorry dat de pijlen in mollem om 15.30u al weg waren maar de pijl- ophalers waren iets te snel. de kleur van de pijlen, ja we zullen eens testen met een gele meet op dat rood .
- Jan B.
- Mountainbiker
Wel, P°, je kon voor de 80 (85) van Mazenzele starten tot 10u30. 5u daarbij is 15u30, voor de trageren is dat weinig zeker met 'zoveel' hoogtemeters. Daarbij, ik zou met het ontpijlen starten vanaf het begin, en niet naar het einde toe.P° wrote:Jan,mooie site.Je merkt dat je een mtb'er in hart en nieren bent,maar met alle respect,als je nog niet mag ontpijlen om 15u 30,wanneer dan wel ??
Er was zeker nog één biker vanaf deze plaats waar ze met het ontpijlen startten, die de weg kwijt was (Mollem vermoed ik, het station van dit dorp was vlakbij).
Reken daarbij nog eens drie pauzes van een minuut of tien a vijftien, en je komt aan op de plaats waar deze trageren reden (waaronder ik). Net iets te vroeg ontpijld, een kwartier later was net te doen!
- Jan B.
- Mountainbiker
Ik heb voor andere marathons zoals die van Oeterdal (Limburg) geprobeerd vervoer te krijgen, maar dat is zeker twee jaar na mekaar op niets uitgedraaid!P° wrote:Daar heb je gelijk in...Vroeger vertrekken dan?Carpoolen?Jan B. wrote:Daarbij, ik zou met het ontpijlen starten vanaf het begin, en niet naar het einde toe.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
dadi wrote:maar de " opwijk bikers united" doet me weer van gedacht veranderen.
sorry dat bijna de helft wegens "verplichte omstandigheden" moest forfait geven.