Flanders Cup - Zottegem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

http://foto.telenet.be/6949454197

fotos funklasse a & b en enkele van de elite en belofte.

Massini 8)
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

ja merci e sintesi brother.
moest ik vooraan hebben mogen starten had ik misschien kunnen meegaan voor top 5.
want meteen na de start op die lichte klim,. werd ik al opgehouden door een valpartij van 4 man. ik heb net optijd kunnen stoppen. maar de eerste 20 waren al weg.
na een lange inhaalrace toch nog een goed resultaat vin ik.

gij ook nen dikke proficiat e.
met welke banden heb je nu gereden?

grts j-biker
olike,xcluzivteam
Mountainbiker

Post by olike,xcluzivteam »

vandaag ook mijn eerste wedstrijd fun b gereden was behoorlijk tevreden over mijn resultaat 1:07:01 min 34ste plaats een minpunt was mijn opwarming khad beter mijn rollen meegenomen!!!!
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Het was vandaag een prachtige dag daar in Zottegem! Veel bikers herkend van op het forum! O.a. Skull, Tomachev, viperke, sintesibrother en niet te vergeten Wacko die zelfs terugriep :lol: !

De eerste schooldag voor mij en voor de rest toch ook een succes?

Op naar Oldenzaal!
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

Vandaag dus ook als debutant aangetreden bij de beloften. Het is al van 2 weken geleden donderdag dat de maag niet echt in orde was, en dat sloeg over naar de benen waardoor ik geen kracht heb. Maar de laatste 2 dagen leek alles in orde en dus gestart in Zottegem.

Tijdens de verkenning voelde ik al dat alles nog niet in orde was, maar het was redelijk en me dus klaar gemaakt voor de start.

De start heb ik op het gemak genomen, een klein beetje opgeschoven naar voor, maar zat toch ver achter in het pak voor de eerste rondes. Door dat ik voet aan de grond moest zetten, heel wat plaatsen terug verloren. Daarbij had ik toch een goeie 2 ronden last om terug in te klikken en zo verloor ik telkens kostbare plaatsen. Na 1u wedstrijd raakte ik stilaan goed in mijn ritme en me dan maar gefocust op uitrijden. Hoewel ik iedere ronde zin had om te stoppen (door gebrek aan kracht was het serieus afzien) me toch zelf genoeg kunnen motiveren om door te rijden.

Uiteindelijk ben ik dus ergens 53 alg en 26ste belofte geindiged (als ik goed geteld heb). Mijn doel was om bij de eerste helft van het pak te eindingen bij de beloften en dit heb ik jammer genoeg niet gehaald. Maar van een complete teleurstelling mag ik niet spreken. Ik was niet 100% en uiteindelijk heb ik kunnen uitrijden in mijn eerste beloften wedstrijd ooit.

De verschillende fotografen van onze ploeg hebben heel wat foto's genomen. Dit zijn de foto's die genomen zijn met ons fototoestel.

http://thomas.ad-graphics.be/Fotoalbum4/index.htm

Er staan ook enkele anderen op zoals de leden van Gaverzicht, robin van het forum. Natuurlijk zijn de meeste foto's van ons team. Voor wie het originele formaat wil mag altijd mailen ik zal het u zo snel mogelijk trachten door te sturen (maar beloof niets).
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

J-BIKER wrote:ja merci e sintesi brother.
moest ik vooraan hebben mogen starten had ik misschien kunnen meegaan voor top 5.
want meteen na de start op die lichte klim,. werd ik al opgehouden door een valpartij van 4 man. ik heb net optijd kunnen stoppen. maar de eerste 20 waren al weg.
na een lange inhaalrace toch nog een goed resultaat vin ik.

gij ook nen dikke proficiat e.
met welke banden heb je nu gereden?

grts j-biker
mijn all terrains van michellin!
mijn droogweerbanden waren niet echt ideaal in het bos aan de achterzijde!
Start je zondag in pepingen?

greetz
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ik ben 21ste geworden bij de de juniors.Ben niet zo tevreden eigenlijk :-?

Ik heb iemand heeltijd foto's zien nemen van iedereen tijdens de juniorswedstrijd waar zouden die foto's te bezichtigen zijn?
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

We mogen vind ik ook wel eens boffen met de organisatie en de bond vind ik. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden niet waar?
Ik heb eigenlijk geen enkel punt van kritiek op deze wedstrijd integendeel. Vooral de tijdregistratie was dit maal dik in orde. Ook de inschrijving verliep zeer vlot (wel niet echt logisch :-D eerst betalen en dan inschrijven).
Het parcours was lastig, en met enkele technische stukjes erin zeer aangenaam om fietsen.
De stuurbordjes waren dit maal ook veel mooier en beter dan die van vorig jaar.

Dus een dikke sjapeau voor de organisatie en de bond. In vergelijking met vorige jaar zijn ze echt wel enkele grote stappen vooruit gegaan.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Idd het mag gezegd worden alles verliep vlotjes, niets op aan te merken. Wat die foto's betreft, ik heb er ook een paar zien nemen en ik ga regelmatig is kijken bij: www.wielerfotos.be maar voorlopig nog niets online :-? .
Dirttracker
Mountainbiker

Post by Dirttracker »

absalon wrote:Idd het mag gezegd worden alles verliep vlotjes, niets op aan te merken. Wat die foto's betreft, ik heb er ook een paar zien nemen en ik ga regelmatig is kijken bij: www.wielerfotos.be maar voorlopig nog niets online :-? .
Hoe was je eerste xc Absalon ?
Post Reply