als ze goed doen is een van de besten XC vorken van nn maar ik zouw nu niet pakken tot dat dezen probleemen zijn op gelost voor mijn new XC bike komt geen pace maar Fox F80 RLC injimi wrote:dus jullie raden een pace xc 39 af?
Granville U6T6 ULD *new pics P8 en newer P9*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- RvBerkel
- Mountainbiker
ja en nee wand pace RC39 die chimaera-8-2mega heeft was van mijn en die heeft new pace seals gekrijgen bij pace in belgie laaten zettenom dat hij ook bij mijn lekte toen ik hem kocht en heb hem laaten maak en heeft tijd lang goed gewerkt tot dat hij weer lekte bij chimaera-8-2megaSp33dFr34k wrote:Daar heb je idd wel gelijk in ja. Maarja, productiefoutje kan gebeuren. Eigenlijk hadden ze een soort terugroepactie moeten houden net als bij de nieuwe AFR dempers van Specialized. Maargoed, zelfs dat was niet feilloos...it's me ! wrote:Ja Janno, ik bedoel dat Pace voor dat geld zelf goede seals mag steken.Sp33dFr34k wrote:Volgens mij valt dat wel mee. Seals vervangen door een ander type en dan is het probleem volgens mij opgelost. Vraag Robin van Berkel anders ff.
Niet?
Last edited by RvBerkel on Wed 09 May 2007 22:52, edited 1 time in total.