21/07/07 Bk mountainbike Ottignies

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Roel Paulissen geeft forfait voor BK

Roel Paulissen meldt ziek af voor het BK van volgende zondag. De Zonhovenaar komt oververmoeid uit de voorbije wereldbekerwedstrijden en moet op doktersadvies rusten. 'De laatste weken recupereerde ik heel slecht. Op het EK verliep het al niet naar wens. Ik ben blijkbaar te diep gegaan om mijn olympische selectie te behalen en moet nu een paar weken rusten om klaar te zijn voor het WK in het najaar.'

:(
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

LuckyIron wrote:Roel Paulissen geeft forfait voor BK

Roel Paulissen meldt ziek af voor het BK van volgende zondag. De Zonhovenaar komt oververmoeid uit de voorbije wereldbekerwedstrijden en moet op doktersadvies rusten. 'De laatste weken recupereerde ik heel slecht. Op het EK verliep het al niet naar wens. Ik ben blijkbaar te diep gegaan om mijn olympische selectie te behalen en moet nu een paar weken rusten om klaar te zijn voor het WK in het najaar.'

:(
Forfait zat er aan te komen. Roel gaf dit afgelopen zondag al aan direct na afloop van het EK. Hopelijk doet Meirhaeghe niet hetzelfde want ook hij gaf aan dat de vermoeidheid hem parten begint te spelen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Allez, dan krijgen we een 'Open' Belgisch kampioenschap.. :wink:
Vind het jammer van Paulissen maar ik las vroeger al dat hij eigenlijk geen interesse had in het BK dit jaar. kroniek van een aangekondigde afwezigheid dus.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als alle Elite's thuisblijven, start ik mss liever niet bij de Masters..... :drunk: met wat geluk geraak ik ook nog in China!
vostefan
Site Administrator

slaapplaatsen

Post by vostefan »

Zoekt er nog iemand slaapgelegenheid op het BK voor vrijdag en/of zaterdag?
We hebben nog enkele plaatsjes vrij. Bel hiervoor met Guido Feyaerts: 0476.533128
Superkrisser
Mountainbiker

Post by Superkrisser »

Gisteren 't parcours gaan verkennen samen met Robby De Bock, Kris Hertsens en Patrick Meerschaert en 't is echt wel leuk! Veel singletracks, constant draaien en keren en verraderlijk zwaar. De categorieën die samen starten gaan zeker file- en inhaalproblemen hebben. Dat was gisteren voor de moeilijkste passages al een probleem. De elites moeten 8 ronden afleggen en dat gaat ongelooflijk zwaar zijn... Ik kijk er al vast naar uit!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Superkrisser wrote:Gisteren 't parcours gaan verkennen samen met Robby De Bock, Kris Hertsens en Patrick Meerschaert en 't is echt wel leuk! Veel singletracks, constant draaien en keren en verraderlijk zwaar. De categorieën die samen starten gaan zeker file- en inhaalproblemen hebben. Dat was gisteren voor de moeilijkste passages al een probleem. De elites moeten 8 ronden afleggen en dat gaat ongelooflijk zwaar zijn... Ik kijk er al vast naar uit!

Wat voor U zwaar is, is voor ons een eitje!!! :wink:
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

Image

6.240m lang. 280hm per ronde dus voor 8rondes= 2240hm voor 49.92km

rood= klim
groen= afdaling
blauw= vlak
wit= start

hoogteprofiel
Image
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Superkrisser wrote:Gisteren 't parcours gaan verkennen samen met Robby De Bock, Kris Hertsens en Patrick Meerschaert en 't is echt wel leuk! Veel singletracks, constant draaien en keren en verraderlijk zwaar. De categorieën die samen starten gaan zeker file- en inhaalproblemen hebben. Dat was gisteren voor de moeilijkste passages al een probleem. De elites moeten 8 ronden afleggen en dat gaat ongelooflijk zwaar zijn... Ik kijk er al vast naar uit!
ik dacht Elite 7 rondes, Kris. Zal al meer dan genoeg zijn denk ik.

* Nieuwelingen-Debutants / Dames jeugd-Jeunesse : 3 tours / ronden
* Juniores /Masters / Dames : 5 tours / ronden
* Elites / Beloften - Espoires : 7 tours / ronden
Last edited by A d r i on Thu 19 Jul 2007 16:04, edited 1 time in total.
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

7 rondes das dus:
1960hm en 43.68km

Das zware kost manne !!!!
Post Reply