zijn er hier met andere hobby's naast het mtb'en

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
jsteeno
Mountainbiker

Post by jsteeno »

Twin Power wrote:
Sp33dFr34k wrote:@Twin Power: oow, je hebt een 4-takt. Loopt dat lekker zo'n ding? Ik heb altijd het idee dat 2-takt toch flink wat harder trekt, niet?
Loopt lekker, en nee hoor, je 2 takt zal (bij gelijke tandwielverhouding) zeker niet harder optrekken, eens dat ding in zijn toeren komt is dat natuurlijk niet te volgen, hoewel... met mijn vorige kartpartner die met een 100cc vortex reed toch eens een mooi "binnendoor manouvre" kunnen doen, hij ging iets te ver in de bocht, en ik kon ervan profiteren :-) eens hij trg in toeren kwam stoof hij natuurlijk trg voorbij..mijn 4taktje met 13 pk haalt toch een top van ongeveer 100 a 110 km per uur bij 5900 t/m (ALS hij goed is afgesteld he), hard genoeg mijn gedacht...

lang geleden dat ik nog gereden heb, mss vd zomer eens trg in orde zetten, kunnen we mss samen naar eindhoven eens een tourke gaan doen 8)

grtz

Nico
Hier wil ik toch even tegenspreken :-)

Een 4-takt trekt steeds een pak trager als een 2-takt, zelfs met zelfde tandwielverhouding.
Davyke
Mountainbiker

Post by Davyke »

Wat gamen op pc en Xbox 360. Ik werk ook mee aan de grootste Xbox 360 site van België www.x-power.be
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

@jsteeno: nog een karter :-D Dat dacht ik ook ja, maar Nico heeft een bimoteur, die zijn waarschijnlijk een stuk sneller dan de standaard 4taktjes lijkt me...

125cc geschakeld heb ik ook 1, trekt zeer goed, maar de eerste paar meter hou ik die goed bij met mijn 100cc automaat, als ik hem al niet inhaal :P Alleen de top van de 100 ligt een heel stuk lager dan de 125. Als de 125 eenmaal op toeren komt, is de limiet van de 100 al voorbij, dat is wel jammer...
Sjeraar
Mountainbiker

Post by Sjeraar »

8) Naast wat MTBiken steek ik nogal veel tijd in 't zelf verbouwen van mijn huizeken , dan nog wat met de moto toeren en regelmatig laat ik den "artist" in mij ook es los ...
:wink: zie deze BLOG
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Ja, héél veel, vooral passief :lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik heb 10 jaar gebasket.
Ik zwem graag, hike, klim en kajak zeer graag (maar doe de laatste twee amper) en ben zot op hindernissenparcours en nachtwandelen (olympische medaille in :lol: ).
Verder vroeger bladen, en sinds vorige week een petieterig beetje bmx :lol:
fatboy55
Mountainbiker

Post by fatboy55 »

-skateboarden
-fotografie
-gamen
DeJean
Mountainbiker

Post by DeJean »

Reizen en motorrijden, liefst samen.
Vorig jaar een jaartje in azie rondgereisd, waarvan de helft met de moto!

Dit jaar terug normale conge. Volgende week naar Kenia, deze zomer nog naar Siberie en Mongolie.

Da komt bij mij toch op 1, voor t biken.

erna schiet er ni veel tijd meer over. Da kruipt dan vooral in een vereniging voor reisbegeleiders.
Rens
Mountainbiker

Post by Rens »

BMX (Street, dirt, park & race soms)
Motocross
Snowboarden
Kheb ne koersvelo ook.

Da waren de balangerijkskte maar het meest van al bmx =P~
AntiFlag
Mountainbiker

Post by AntiFlag »

- tafeltennis ( Competitie )