Misschien dat ik uit voorzorg zaterdag Dikkebus toch links laat liggen maar zondag ben ik zeker paraat.
Al moet ik in een rolkarreke dienen tt doen of in een lijkkist.
Veeteetee komt naar "La France"
Trouwens die uiensoep zal mijne rug goed doen.
Post by veeteeteetje »
Post by Rock Rider »
misschien om de leidingen te ontluchtenveeteeteetje wrote:
Trouwens die uiensoep zal mijne rug goed doen.![]()
TX voor de info, hoh kan al niet meer wachten. Het is een kind dat wacht tot dat Sinterklaas komt, echt aftellenroy111 wrote:Het parcours is niet zo veel gewijzigd tov vorig jaar, er wordt wel eens in omgekeerde richting gereden.
In Wingles hebben ze terug een single track in elkaar geknutseld van een goeie 10 km.
Na de doortocht te Wingles is de pret zeker nog niet afgelopen want langs het kanaal staat nog veel mountainbikeplezier te wachten. Vooral wie de 40 km rijdt. De extra lus van 10 km voor de 50 km is eerder eentonig en kan er modderig bijliggen.
De organisatie maakt er geen probleem van wie de doortocht te Wingles meerdere malen wil doen. Ze zijn er zelfs fier op dat er zo'n Vlaams enthousiasme is.
Misschien nog een tip: laat uw fiets niet onbewaakt achter want daar verdwijnen er nog meer dan in de vlaanders.
Bron: mijne kollega is een Zouave
Tot zondag!
Post by the voltman »
Post by veeteeteetje »
Overwegen???the voltman wrote:Ja mannen het ziet er naar uit da er nog meer vlamingen frankrijk gaan binnenvallen, de brigandsbikers gingen normaal beernem rijden, maar sommigen waaronder ik zijn nu toch serieus aan het overwegen om ook frankrijk eens te verkennen, vooral da tecnisch bos spreekt mij aan.
greetings the voltman
Post by veeteeteetje »
Post by klein plateautje »