25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

De rug lijkt stillekesaan aan de beterhand. :-?
Misschien dat ik uit voorzorg zaterdag Dikkebus toch links laat liggen maar zondag ben ik zeker paraat. :bounce: :bounce:
Al moet ik in een rolkarreke dienen tt doen of in een lijkkist. :-D :-D

Veeteetee komt naar "La France" :bounce: :bounce:

Trouwens die uiensoep zal mijne rug goed doen. #-o #-o
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

veeteeteetje wrote:

Trouwens die uiensoep zal mijne rug goed doen. #-o #-o
misschien om de leidingen te ontluchten #-o
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Het parcours is niet zo veel gewijzigd tov vorig jaar, er wordt wel eens in omgekeerde richting gereden.
In Wingles hebben ze terug een single track in elkaar geknutseld van een goeie 10 km.
Na de doortocht te Wingles is de pret zeker nog niet afgelopen want langs het kanaal staat nog veel mountainbikeplezier te wachten. Vooral wie de 40 km rijdt. De extra lus van 10 km voor de 50 km is eerder eentonig en kan er modderig bijliggen.
De organisatie maakt er geen probleem van wie de doortocht te Wingles meerdere malen wil doen. Ze zijn er zelfs fier op dat er zo'n Vlaams enthousiasme is.

Misschien nog een tip: laat uw fiets niet onbewaakt achter want daar verdwijnen er nog meer dan in de vlaanders.

Bron: mijne kollega is een Zouave

Tot zondag!
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

roy111 wrote:Het parcours is niet zo veel gewijzigd tov vorig jaar, er wordt wel eens in omgekeerde richting gereden.
In Wingles hebben ze terug een single track in elkaar geknutseld van een goeie 10 km.
Na de doortocht te Wingles is de pret zeker nog niet afgelopen want langs het kanaal staat nog veel mountainbikeplezier te wachten. Vooral wie de 40 km rijdt. De extra lus van 10 km voor de 50 km is eerder eentonig en kan er modderig bijliggen.
De organisatie maakt er geen probleem van wie de doortocht te Wingles meerdere malen wil doen. Ze zijn er zelfs fier op dat er zo'n Vlaams enthousiasme is.

Misschien nog een tip: laat uw fiets niet onbewaakt achter want daar verdwijnen er nog meer dan in de vlaanders.

Bron: mijne kollega is een Zouave

Tot zondag!
TX voor de info, hoh kan al niet meer wachten. Het is een kind dat wacht tot dat Sinterklaas komt, echt aftellen :bounce:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Dju,

een zondag..... moest het een zaterdag geweest zijn kwam ik eventueel
ook mee.... allez als ik daar kon raken he...

y
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Ja mannen het ziet er naar uit da er nog meer vlamingen frankrijk gaan binnenvallen, de brigandsbikers gingen normaal beernem rijden, maar sommigen waaronder ik zijn nu toch serieus aan het overwegen om ook frankrijk eens te verkennen, vooral da tecnisch bos spreekt mij aan.

greetings the voltman
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the voltman wrote:Ja mannen het ziet er naar uit da er nog meer vlamingen frankrijk gaan binnenvallen, de brigandsbikers gingen normaal beernem rijden, maar sommigen waaronder ik zijn nu toch serieus aan het overwegen om ook frankrijk eens te verkennen, vooral da tecnisch bos spreekt mij aan.

greetings the voltman
Overwegen???
Ge moet niet overwegen Voltman (en Brigandsbikers)

Kom maar af!!!

Hoe meer vlamingen,hoe (nog)meer vreugd.

Zouden we daar gene forumcorner aanvragen??? :-D
Zouden ze dat wel kennen??? :-D
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Na de mooie uitleg van Roy 111 lijkt het dus het beste van toch voor de 40 km te kiezen en 2x het bos in Wingles te doen.
Dan hebben we minstens 20 km singletracks(!) en de mooiste stukken wat deze tt betreft.
Maar we zullen vooral veel off-road hebben. :bounce: :bounce:
Yihaaaaaaa!!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Als ik dit zo allemaal lees,zouden we niet beter een groepskortingske vragen :lol: :lol: :lol: :lol:
Tot zondag met hopelijk geen al te zware kater
#-o #-o
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

Ja ja, de vrouwkes gaan ook proberen de Franse boskes klein te krijgen,maar wel op een ietsiepietsie trager [-X :^o tempo dan de mannen.
Kan achteraf misschien goed van pas komen om voor "bobette" :wink: te spelen.
We zijn al met 3 vrouwen:Katrien(van Hanzi),Katrien20 en ik(klein plateautje)
Iedereen die zich geroepen voelt,sluit u maar aan hé.

@Nelle:komt ook maar af hé (met of zonder "de meiskes"))

Als het zo goed meevalt als in Brunehaut en Bruyelle.... :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply