18/02/'07 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

fast & furious wrote:Inderdaad,was wel een zwaar parcoer,zeker voor de mensen die maar nu en dan een keer rijden(mijne Furious rijd iedere week en kon er toch ook nie mee lachen zulle). :( :( :(
Na Westouter verleden week te gereden hebben kan er voor mij toch niet veel meer zwaarder zijn(Westouter avs 15.5,Aarsele avs 18.
Is toch een duidelijk verschil en ik had exact de zelfde kilometers(49.5).
Soit,voor de eerste keer dat die mannen een tt inrichten was alles toch
dik in orde(voor mij toch). =D> =D> =D>
Voor degenen die de eerst keer nen mtb huurden zal het waarschijnlijk
de laatste keer geweest zijn(ge moet al nen groten liefhebber zijn om in zo'n modderstroken te baggeren).
Het was eigenlijk wel een tt voor Frederick(Vttje). :-D :-D :-D
Nog nen leuken après gehad met de forumbende en dan naar huis. :drunk:
T'zal eenzaam zijn,volgende week in Beernem,want ze gaan allemaal
naar Frankrijk naar ik hoor. :wink: :wink: :wink:

Tot volgende week in Beernem,de Fast
Nenee fast, wij zijn ook van de partij in Beernem, vuul vintje en ikzelve. Mss moeten wij daar een treintje in gang steken???
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Ik zal het kort maken, MEEEEEEEEEEEEEEEEEER van da :P :P :P , het was gewoon fantastisch, alles er uit halen wat er uit te halen was, een dikke pluim voor de brandweer. Zondag zeer vroeg begonnen aan de tocht, kwestie van de forumtrein een beetje voor te zijn en later mss in te pikken... Ik had al rap door da mijne maat (vuul vintje) geen te goede benen had en ik had waarschijnlijk ne superdag want alles ging gewoon perfect uitgezonderd diene 1e chainsuck, ik heb bij momenten gevlogen, kpeis da ik mijne ideale ondergrond gevonden heb, weiden vol baggerwerk. Of het lag mss aan mijne spaghetti 's morgens??? 8)
Terug aangekomen nog een eindje aan de forumtafel gezeten, maar er was nog niemand van die bende.

PS IK HEB NOG EEN ZADELTASJE GEVONDEN ONDERWEG, WIE ZIJN ZADELTASJE WEER TERUG WIL GEEF GEWOON EEN SEINTJE, HET IS EEN TASJE VAN HET MERK"TOPEAK"
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Riding Butcher,we zaten niet aan de forumtafel maar wel in de grote zaal
waar de brandweer hun kleren hangen.
U zat waarschijnlijk aan die tafel dicht bij de inschrijving,hé???
most ugly peter
Mountainbiker

Post by most ugly peter »

Voor de eerste keer meegereden met het forum-treintje en 'k vond het plezant, lastig parcours en sterke "bikers" ..., twas afzien.

De ganse namiddag met de benen in de lucht in mijne zetel gelegen, da was misschien oa door da "bommeke" ,ik ga da nie meer doen.

Nog nen merci aan lichterveldenaere voor het vinden van mijn kilometer-tellertje.

En nu weet ik ook waarom het "cowboy" Peter is.

Als het nog nen keer past ben ik er terug bij.
veedeebee
Mountainbiker

Post by veedeebee »

ben ook voor de 50 km gegaan. Toch een klein beetje overschat. Nog maar mijn 2de tocht dit jaar, na Kluisbergen.
Zeer goede organisatie.
Zeer goede bevoorrading.
afspuitstand 10/10, had niets anders verwacht van de spuitgasten.
See you next year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

ducy wrote:Voor de eerste keer meegereden met het forum-treintje en 'k vond het plezant, lastig parcours en sterke "bikers" ..., twas afzien.

De ganse namiddag met de benen in de lucht in mijne zetel gelegen, da was misschien oa door da "bommeke" ,ik ga da nie meer doen.

Nog nen merci aan lichterveldenaere voor het vinden van mijn kilometer-tellertje.

En nu weet ik ook waarom het "cowboy" Peter is.

Als het nog nen keer past ben ik er terug bij.
Welkom bij de club =D> =D> ;en wat dat "bommeke" betreft:als ge u goed voelt moet ge dat zeker nog doen. :bounce: :bounce:
Na ne keer meegereden te hebben,nu nog ne keer nen après meemaken en we zijn vertrokken..... :wink:
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

Typisch AARSele !!! Meningen kunnen verschillen, maar het was duidelijk not my "cup of tea". Zijn met enkelen vanuit Ingelmunster naar Aarsele gereden, alwaar we de 50 km afhaspelden. Het gemiddelde lag tamelijk hoog, want denk dat niemand ons treintje heeft gepasseerd. Op het einde was ik dan ook volledig leeggereden, dus de terugtocht naar Ingelmunster was redelijk lastig.

Ondanks het ééntonige parcours en gebagger door weiden akkers, toch een geslaagde training voor de komende marathons en langere ritten van de komende weken/maanden. Over de organisatie kan ik kort zijn : Goed tot zeer goed, enkel de inschrijving kon wel iets vlotter verlopen.
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Nesten wrote:Typisch AARSele !!! Meningen kunnen verschillen, maar het was duidelijk not my "cup of tea". Zijn met enkelen vanuit Ingelmunster naar Aarsele gereden, alwaar we de 50 km afhaspelden. Het gemiddelde lag tamelijk hoog, want denk dat niemand ons treintje heeft gepasseerd. Op het einde was ik dan ook volledig leeggereden, dus de terugtocht naar Ingelmunster was redelijk lastig.

Ondanks het ééntonige parcours en gebagger door weiden akkers, toch een geslaagde training voor de komende marathons en langere ritten van de komende weken/maanden. Over de organisatie kan ik kort zijn : Goed tot zeer goed, enkel de inschrijving kon wel iets vlotter verlopen.
Wel zo denk ik er ook over.
Twas vooral veel baggeren en van zwaarte kon je deze vergelijken met een kleine marathon.Toch wat te zwaar om het nog tt-geestig te vinden.
Teveel weide en harken dus.Wat wel een doorgedreven training was.
De poelberg was wel een leuke verrassing in deze streek,een kuitenbijter had ik er niet verwacht.
De organisatie en bepijling waren klasse.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Zijn de foto's ergens te bekijken?
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

fast & furious wrote:Riding Butcher,we zaten niet aan de forumtafel maar wel in de grote zaal
waar de brandweer hun kleren hangen.
U zat waarschijnlijk aan die tafel dicht bij de inschrijving,hé???
idd fast
Post Reply