21/01/2007 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
krierecrosser
Mountainbiker

Post by krierecrosser »

Ook nog eens reageren. Tocht vond ik in orde, vooral seingevers, streek is natuurlijk mooi. Was ook niet te lastig. Wat me wel wat stoorde is het inschrijvingsgeld en drank verkoop achteraf. Ik dacht dat de wielerbond vaste prijzen vooropsteld. Ook voor een petrus van 20 cl 2.5 euro en 1.5 euro voor iets anders vind ik overdreven. De sport kost al geld genoeg; laten we de prijzen van de tochten democratisch houden.
Allee, moest toch eens gezegd worden. Voor de rest proficiat met de organisatie.
HaVoC
Mountainbiker

Post by HaVoC »

Een dikke proficiat aan de organisatie!
Twas een zwaar maar prachtig parcours (ik ga nochtans regelmatig naar de kluis rijden en ken blijkbaar nog niet alle baantjes). Ook bevoorrading en aanbod achteraf was super! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.
veedeebee
Mountainbiker

Post by veedeebee »

ook rond de kluis gedoold. Mooie organisatie, zeer goede wegbewijzering, goede technische dienst ( had kettingbreuk na 4 km), waren na 20 min ter plaatse. Goede bevoorrading en door de vele kritiek weinig volk. Groot minpunt!!!! Afspuitstand !!!!!!!!!!!! Half uur moeten wachten en veel kou geleden.
Kom volgend jaar toch terug alleen al voor de streek. =D>
veedeebee
Mountainbiker

Post by veedeebee »

ook rond de kluis gedoold. Mooie organisatie, zeer goede wegbewijzering, goede technische dienst ( had kettingbreuk na 4 km), waren na 20 min ter plaatse. Goede bevoorrading en door de vele kritiek weinig volk. Groot minpunt!!!! Afspuitstand !!!!!!!!!!!! Half uur moeten wachten en veel kou geleden.
Kom volgend jaar toch terug alleen al voor de streek. =D>
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Met zeven 2 many bikers aanwezig en gestart rond 8 u 30. Was inderdaad minder volk.( 1251 ipv 2500 in 2006!) Bij ons zijn er toch ook een paar thuisgebleven omwille van het gure weer 's morgens. Om 7 u 30 was het aan het water gieten met rukwinden.

Als je eens rondkeek in de kluisbos moeten ze inderdaad veel werk gehad hebben om takken te ruimen op het parcours =D> .

Ik denk dat er ook een stukje bos in het begin is uitgelaten (terecht waarschijnlijk) waardoor het globale off road gehalte maar pover was. Gelukkig maakten de HM en de strakke wind het toch weer tot een zware tocht die zeker de moeite was.

Dankzij de wind in de rug heb ik nog nooit zoveel mensen op de Patersberg zien naar boven fietsen. :-D

Over de inkomprijs zijn er al genoeg beuzelarijen verkocht zodat ik hiet niets meer aan toevoeg.

Bevoorradingen, seingevers, bepijling, 2 hersteldiensten die van wanten wisten. dik in orde.

Ja, aan de spuitstand is nog werk.
Last edited by bikerLieven on Mon 22 Jan 2007 17:11, edited 1 time in total.
Philippens J.
Mountainbiker

Post by Philippens J. »

Wij kwamen van de kempen speciaal naar Kluisbergen en waren zeker niet teleur gesteld!

oké, 6€ is veel, maarja.... de organisatie was goed! genoeg eten, drinken, technische assistentie, allé kortom, over die 6€ gaan we ni zagen, twas zen geld waart!

Het laatste deel van de 45km was vel veel over de weg, maar door de wind ward dat ook nog eens lekker zwaar!

Er zijn daar verschillende keren foto's genomen onderweg (kunt die die foto's ergens online bekijken? of was dat enkel gistere aan de finish mogelijk?)

greetz
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

philippens wrote:
Er zijn daar verschillende keren foto's genomen onderweg (kunt die die foto's ergens online bekijken? of was dat enkel gistere aan de finish mogelijk?)

greetz
De foto's van op de Oude Kwaremont staan op www.flandrien.be
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

philippens wrote:

greetz
De foto's van op de Oude Kwaremont staan op www.flandrien.be
oudenbelg
Mountainbiker

Post by oudenbelg »

Gisteren de 25km gedaan na 1 maand inactiviteit op de mountainbike, om 8u30 gestart met de grote mannen en tot aan de 1e bevoorrading hun tempo gevolgd met als gevolg dak zéér zware benen had op de Patersberg en Oude Kwaremont, voelde me precies nen beginneling.
Prachtige organisatie =D> , moest jammer genoeg direkt weg wegens fam. verplichtingen, weet trouwens iemand iets meer van den tombola?
Over den bike wash kan ik nie meespreken, wegens tijdsgebrek mijn vuilen fiets in den auto mogen gooien #-o
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

Post Reply