6/1/2007 Dudzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Een schoon ritje daar in Dudzele,
goed uitgepijld, inderdaad een paar gasten plat zien staan aan de mosselschelpen :-? .
En een zware stuik gezet daar aan dat 2de brugske met diene bankirail (of hoe schrijf je dat?), mijne knie goed geschonden en wa ribbels op mijn gat, maar allé morgen naar Snellegem :-D
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

deze morgen vertrokken van thuis met de fiets... 8) en na 1 km begon het te regenen... :-?

dus teruggekeerd :oops:
Steenlander
Mountainbiker

Post by Steenlander »

Jawel, toch een mooi tochtje daar in Dudzele,
vooral in het begin de single track in zand en op
het einde de single tracks in de bosjes !

Er stonden daar een paar mannen (waaronder ene Pol)
in het bos aan een brugske die foto's namen en waar
mijn showke op het brugske verkeerd afliep met als
gevolg dat ik in het water met veel kikkerdril ben gevlogen !

Maar deze gebeurtenissen maken het natuurlijk achteraf
plezant ! Hopelijk mailt iemand van de organisatie die enkele
foto's van voor en na de val door naar devostom@telenet.be

Thanx, Steenland(kikker) :oops:
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

vol lof over m'n eerste TT dit jaar, mooi parkoer, goed uitgepijld, prima bevoorrading (al miste ik de red-bull-babes) goeie organisatie.

was vandaag op pad met een vriend die motocrosser is en heb hem eens geleerd wat mountainbiken is :wink: :-D

weinig forumbikers gezien vandaag, alleen bij de bevoorrading veeteeteetje en traxer.

@geertje ... check eens je pb

morgen naar Roubaix

greetzzzzzzzzzz
moviestar 8)
Revontulet
Kerstman

Post by Revontulet »

Vandaag ook Dudzele gereden. Van begin tot einde modder. :bounce:
Na zo'n 15km een verschrikkelijke pijnscheut in het linkerbeen en is er niet meer uitgekomen :( . Kben dan meer verder gereden op het parcours van de 25km. Wat een maand niet biken kan teweeg brengen. (mss ook de feestdagen). Toch een geslaagde rit in de achterhaven. =D> =D>
Niet lek gereden. [-o<
Er zaten enkele mooie stukken in. Het kleine crosparcours, het stuk langs de vaart.
Nog een merci aan de politie aan de gevaarlijke plaatsen. =D> =D>
MR.specialized
Mountainbiker

Post by MR.specialized »

ik was ook tevreden van dudzele. perfecte uitpijling ,goeie bevoorrading.en nie te vergeten dank u aan de politie.
ik heb wel afgezien op sommige modderstroken der zaten zware bij en lekker koude douche achterna ook :-) maar de moeiet om terug naar toe te gaan
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Ben ook terug. Om 8h30 vertrokken en zo grotendeels zonder regen gereden. Enkel de laatste 8km regen gehad.

Het parkoer was prachtig maar lastig. Af en toe verlangde ik weer naar een strookje asfalt... en die kwam er ook. Prachtige natuur met honderden ganzen in de lucht als kers op de taart. Alleen mijn AVS mag nog wat beter: 18,1 km/h voor de toer van 35 km. Mijn doel blijft 20 halen voor de 40 km. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen is de boodschap...
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Vanmorgen rond 8.45u (@blinky: niet vroeg! :oops: ) een verwachte, heerlijke rit gereden! Een dikke proficiat aan de voltallige organisatie!!! =D> =D>
Gelukkig kregen we net voldoende regen om ons iets af te koelen, want het was gewoon veel te warm om met winterkleren te fietsen!

De tocht zelf was echt genieten! Alles was ook perfect uitgepijld wat niet altijd vanzelfsprekend is! Een goeie afspuitstand, de koude douches niet geprobeerd en zelfs zonder een apres te kunnen houden, onmiddellijk huiswaarts vertrokken :oops: Dat komt niet goed met mij dit jaar! :(
Aja, ik ben dan nog bijna omver gereden door Witje zijne jeep! Wat een snelheid... :wink: :lol:
inconitro
Mountainbiker

Post by inconitro »

:-D Zeer mooie TT,dikke pluim voor org. =D> =D>
Next Year kom ik zeker terug,
2-......
brrrrr douches en bijna omver gereden (:evil: :evil: )
door een witte sprinter waardoor we noodgedwongen waren in de berm weg te kruipen.

See you next time Dudzele
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

katrien20 wrote: Aja, ik ben dan nog bijna omver gereden door Witje zijne jeep! Wat een snelheid... :wink: :lol:
Witje ????? raar, witje was daar niet vandaag. [-X [-X #-o #-o #-o

Allez ik lees dat jullie zich goed hebben geamuseerd.. =D> =D>

Y
Post Reply