Amai, amai, amai, Zeer, met de grote, Z schonen tocht, vuul vintje en ik zijn rond 8u aangezet, en ik met het gedacht van der ne serieuze lap op te geven nav mijne laatste tt dit jaar. Goed en wel begonnen het zware stuk gekozen ondanks we nog beginners zijn ( maar we zijn geen watjes hé ) Eenmaal uit die strook waren we goed opgewarmd, nu en dan een slipperke op het asfalt door de rijmplekken maar altijd kunnen corrigeren. Tot we in da stukske bos kwamen in Heule waar ge opnieuw kon kiezen tussen zwaar en licht, tuurlijk zwaar genomen. Uit da bos zijn dan de problemen begonnen, ik voelde mijn pedaal lichtjes slaan maar zonder erg, heb dan 5 minuten daarna voor de eerste keer gestopt, terug proberen aan te draaien met nen umbraco, maar die was te klein. Mijne copain is dan alleen verder gereden tot de bevoorrading om daar de pechdienst te verwittigen en zo heb ik dan nog proberen te rijden tot de eerste bevoorrading maar het mocht niet zijn, opeens hing de pedaal aan mijn voeten en was het gedaan met de leute. Te voet naar de bevoorrading waar de pechdienst mij meegenomen heeft. En zo heeft de tt van Lendelede voor mij maar 13 km geduurd.
Bedankt aan de vele bikers die mij hun gsm aangeboden hebben.
@ stafke, volgend jaar zullen we hem proberen uit te rijden zonder brokken, proficiat met de schone tt
@ stafke en die andere smeerlapkes van Lendelede:
Bedankt é
Echt ne prachtige toch!! Het was voor sommigen inderdaad goed te kunnen kiezen uit twee richtingen (licht en ZWAAR )
Na m'n tochtje in Moen zat er niet veel meer in dan de 52 uitrijden, overal de pijltjes "zwaar" te volgen en te stoempen stoempen en stoempen.
Bij aankomst wast vatje meer dan uit
Tot volgend jaar!
@ grote ZOT (plateau)
De beentje waren mee en voldoende om de grote toer zonder problemen te doen, mo der af en toe ne keer een bommeke onder leggen was te veel gevraagd (en jullie tempo dus ook) Mo kheb me twee dagen gejeund en ben blij dak zaterdag ne keer een tocht heb kunnen uitrijden samen gullie zottekes.
allé allemaal een goeie nacht doorgebracht hoop ik,geen hart kloppingen of andere speciale trekkingen of rekkingen gehad zodat je rustig kon recuperen.
Wat die valpartij betreft viel het allemaal nog mee(relatief),geen hersenschudding alleen een groot aantal hechtingen(van meevallen gesproken).
Tijdens de opkuis vandaag werden we aangesproken door iemand die ons de vraag stelde of we iets konden doen op zijn privédomein???????
Voor volgend jaar misschien iets nieuws in petto !!!!!!!!:-D ,alles moet eerst nog even bezinken en we zien wel wat we er kunnen van maken.
ps:zondag namiddag nog een kleine 30km pijlen afgehaald en ik moet zeggen het parcours lag er redelijk goed bij,waarschijnlijk hebben jullie
veel water en modder mee naar huis genomen of is er iemand zijn oprit aan het ophogen????
Gevonden voorwerpen: 2 kleine fietspompjes
info:051/31 44 29
amai, ik heb straf afgezien maar kheb mij stief gejeund!
wel ambetant da'k na de eerste strook al heb moeten terugkeren om mijn zadel terug vast te laten zetten... (is later terug los gekomen maar dan zat ik al te ver om nog terug te keren... waarschijnlijk iets mis met mijn zadelpen? of oe noemde da)
hoedanook, dan maar vol goede moed 'take 2' van de tourtocht van Lendelede begonnen...
mijn licht is toch ne keer uitgegaan ietske na de 2e bevoorrading maar misschien had dat wel meer te maken met het kerstfeestje van de avond ervoor!?
... bij deze: dank aan mijn BOB van zaterdagavond!
Speciaal voor jou heb ik me dus vandaag geregistreerd om je te bedanken voor de leuke attentie die ik van je heb mogen ontvangen (je zult hopelijk nog wel weten over wat ik het heb).
Wij waren laat gestart aan de grote toer in Lendelede en waren nog net op tijd binnen om onze fiets af te spuiten en nog een boterham te verorberen. Helaas was de extra bike wash aan de tweede bevoorrading al verdwenen maar dat kon ons niet deren.
We hebben ons super geamuseerd en ondanks de hele zware tocht heb ik toch genoten
aan alle overlevenden van onze TT; het deed deugd om al die positieve verhalen te horen,het geeft ons weer"courage"om het volgend jaar weer even goed of nog beter te doen(proberen hé)
@meridagirl, het was me een waar genoegen!!!
en op tijd een slokje doen hé!!!!
@frankyboy,hartelijk dank voor het terug brengen van die gevonden autosleutels.