Dacht al dat het zoiets zou geweest zijn... Nogal wat bikers horen vloeken daar..PR-barberiet wrote:Daar moet je niets achter zoeken hoor, grapje van Edge, we hadden de tocht uitgestippeld en dan lagen die dallekes er nog niet, ze moeten ze waarschijnlijk woensdag geplaatst hebben en ze waren spijtig genoeg nog niet opgevuld !Rock Rider wrote: Die vond ik er persoonlijk een beetje over... Was nogal gevaarlijk op die losliggende dallekes. Er hier veel zien te voet gaan, of heel traag rijden... Het was inderdaad de eerste keer dat ik op zoiets reed en hopelijk ook de laatste keer
sorry
10/12/2006 Wielsbeke - 6de MTBUW-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
- konichiwa , petitremi
- Kerstman
Post by konichiwa , petitremi »
VTT'TJE ook jij bent iemand met een groot hartveeteeteetje wrote:Voor ik de organisatie en de TT ne keer een oordeel geef vind ik dat het allerbelangrijkste van de dag hier eens op de eerste plaats mag komen :
Een aantal forumbikers wisten het vooraf maar hebben bewust nog wat gezwegen,nu hoeft dat niet meer.
Ik begin hoe langer,hoe meer meer sympathie te krijgen voor onze Belgische kampioen MTB Filip Meirhaeghe die vandaag een kinderdroom en een kinderhart de dag van zijn leven heeft bezorgd.Filip is een grote kampioen en dat heeft hij vandaag nog maar eens bewezen door deze week op eigen initiatief een telefonische afspraak te maken deze week om met Petitremi (bij ons al goed gekend) samen de 30 km te rijden.Na -op 1 december-Remi ontmoet te hebben had hij de belofte gemaakt om eens samen met onze 7-jarige en jongste forumbiker een toertocht te rijden.Na nog geen 10 dagen hield Filip reeds woord en zo geschiedde.Achteraf hebben we nog wat samen zitten napraten maar mijn respect daarvoor is alleen maar groter geworden voor hetgeen hij vandaag gedaan heeft.Een prestatie die veel belangrijker en groots is dan gelijk wat ook.Een jeugdige droom op zo'n dag in vervulling laten gaan is voor mij één van de mooiste dingen die er is.Laten we daar maar eens goed bij stilstaan.Ne mens zou er uiteindelijk wat emotioneel van worden.
Filip,ik hoop dat ge dit toch ne keer leest maar :
![]()
![]()
![]()
![]()
Een dikke chapeau,ge zijt iemand met het hart op de juiste plaats.
dat is onlangs nog bewezen op jullie toertocht,voor de drie jongste deelnemers een medaille!!!!!!!!!
Wij gaan er voor zorgen dat Filip uw reactie inderdaad eens leest,
merci vtt'tje!!
- konichiwa , petitremi
- Kerstman
Post by konichiwa , petitremi »
"waren alle kampioenen maar zo"grote plateau wrote:Nog wat blijven hangen tot de vedette van den dag ging binnenkomen:
PETITREMI![]()
met in zijn wiel een vermoeide Filip Meirhaeghe.
![]()
Nen dikke proficiat aan remitje en ne zeer grote chapeau aan Filip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:waren alle kampioenen maar zo.
.
INDERDAAD plateau'tje
- TARGET
- Mountainbiker
Deze morgen ook voor de eerste keer afgezakt naar Wielsbeke om samen met Beevee de streek te ontdekken. Was zeker geen tegenvaller, misschien wel een beetje te danken aan de vele regen de dagen vooraf. Ging anders misschien wel een rustig tochtje worden met de vele verharde gedeeltes. Nu kwamen ze voor velen als een godsgeschenk om even te recuperen. Het mooiste stuk
vond ik het stukje voor de kerk van Oeselgem en het grote carwash gedeelte na de bevoorading. Slechtste en tevens gevaarlijkste stuk was natuurlijk het rijden op de losse betondallen.
Misschien moest de organisatie daar een andere oplossing voor gevonden hebben. Goede, duidelijke bepijling
Doe zo verder!!!
- lok 36000
- Mountainbiker
Ze moesten Popeye ( Filip Meirhaege's nickname) maar eens de trofee van sportpersoonlijkheid uitreiken. Maar met onze lovende woorden hier zal hij geen punten verdienen zeker. Als er geen camera's of journalisten te speuren zijn en je vervult enkel kinderdromen dan ben je niet interessant genoeg. Ze waren er echter wel met een gans leger toen.... maar dat willen we niet meer horen.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Voila,het allerbelangrijkste is gezegd en nu gaan we ne keer de knop omdraaien.
Ik ben voor de eerste keer gestart in Wielsbeke.De hoofdreden voor mijn aanwezigheid was het berichtje dat Grote Plateau hier vorig jaar gepost heeft.Nu is het niet de bedoeling dat ik hier oude koeien uit de gracht ga halen maar Grote Plateau en enkelen van de organisatie zullen wel weten wat ik bedoel.Dus na gisteren Hertsberge te hebben gereden de lat niet te hoog gelegd vandaag en alles ne keer op mij laten afkomen.
Ik vind dat de mannen van Wielsbeke vandaag alle lof verdienen.
Over het parcours zullen uiteraard wat meningen verschillen maar mij hoor je hier niet klagen.Je moet in de eerste plaats eens de streek bekijken die ze aandoen.Wie ze ook maar een beetje kent,weet dat daar heel veel is uitgehaald.Ik vind dat ze dat moeten voortdoen,uiteraard kan en mag er nog wat off-road bij,maar laat ze nu terug een jaar lang hun werk doen en ik weet zeker dat het nog beter zal worden dat parcours.
(Thierry zeker veeteepeepeetje ne keer raadplegen).Gelukkig had men hier toch een beetje mijn raad gevolgd en niets geschrapt in het parcours wat de moeilijkheidsgraad zeker verhoogde.Zo was het stuk langs de oude Leiearm in Oeselgem een kuitenbijter en het stuk net voor de eerste bevoorrading een pareltje!!Ook een stuk(boomgaard) die uitkwam aan het voetbalplein in Wakken was mooi. Voor de rest niets dan goeie kritieken,zeer goede uitpijling (duidelijk pijltjes!!!!),twee goeie bevoorradingen waar ge uwen bike wat kon afspuiten aan de eerste en de blonde leffe smaakt op de tweede.Ook de douches waren lekker warm.Achteraf nog een hot-dog mogen verteren en wat blonde grimbergens binnengegoten.
Een iets zou ik nog verbeteren volgend jaar en dat is toch een extra doucheruimte kleedkamer voorzien,want voor 1100 deelnemers was 1 kleedkamer (4 douches)toch wel een beetje krap,getuige daarvan toen ik ging douchen er meer mensen buitenstonden dan binnen om zich om te kleden.Maar dat zijn vaststellingen en niet als kritiek bedoeld.
Thierry en co
voor hetgene jullie gedaan hebben en tot de volgende editie!!
Ik ben voor de eerste keer gestart in Wielsbeke.De hoofdreden voor mijn aanwezigheid was het berichtje dat Grote Plateau hier vorig jaar gepost heeft.Nu is het niet de bedoeling dat ik hier oude koeien uit de gracht ga halen maar Grote Plateau en enkelen van de organisatie zullen wel weten wat ik bedoel.Dus na gisteren Hertsberge te hebben gereden de lat niet te hoog gelegd vandaag en alles ne keer op mij laten afkomen.
Ik vind dat de mannen van Wielsbeke vandaag alle lof verdienen.
Over het parcours zullen uiteraard wat meningen verschillen maar mij hoor je hier niet klagen.Je moet in de eerste plaats eens de streek bekijken die ze aandoen.Wie ze ook maar een beetje kent,weet dat daar heel veel is uitgehaald.Ik vind dat ze dat moeten voortdoen,uiteraard kan en mag er nog wat off-road bij,maar laat ze nu terug een jaar lang hun werk doen en ik weet zeker dat het nog beter zal worden dat parcours.
(Thierry zeker veeteepeepeetje ne keer raadplegen).Gelukkig had men hier toch een beetje mijn raad gevolgd en niets geschrapt in het parcours wat de moeilijkheidsgraad zeker verhoogde.Zo was het stuk langs de oude Leiearm in Oeselgem een kuitenbijter en het stuk net voor de eerste bevoorrading een pareltje!!Ook een stuk(boomgaard) die uitkwam aan het voetbalplein in Wakken was mooi. Voor de rest niets dan goeie kritieken,zeer goede uitpijling (duidelijk pijltjes!!!!),twee goeie bevoorradingen waar ge uwen bike wat kon afspuiten aan de eerste en de blonde leffe smaakt op de tweede.Ook de douches waren lekker warm.Achteraf nog een hot-dog mogen verteren en wat blonde grimbergens binnengegoten.
Een iets zou ik nog verbeteren volgend jaar en dat is toch een extra doucheruimte kleedkamer voorzien,want voor 1100 deelnemers was 1 kleedkamer (4 douches)toch wel een beetje krap,getuige daarvan toen ik ging douchen er meer mensen buitenstonden dan binnen om zich om te kleden.Maar dat zijn vaststellingen en niet als kritiek bedoeld.
Thierry en co
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Met mijn opmerkingen bedoelde ik ook niks negatiefs hoor...
Het is mijn eerste keer in die streek en weet dus niet direct wat ze er allemaal kunnen uithalen. Dit is inderdaad één van die dingen waar ja van afhankelijk bent hé... Je kan niet meer aanbieden dan wat de streek te bieden heeft...
Ik vermeldde ook duidelijk dat de organisatie inderdaad heel goed was! Chapeau voor die mannen!
Het is mijn eerste keer in die streek en weet dus niet direct wat ze er allemaal kunnen uithalen. Dit is inderdaad één van die dingen waar ja van afhankelijk bent hé... Je kan niet meer aanbieden dan wat de streek te bieden heeft...
Ik vermeldde ook duidelijk dat de organisatie inderdaad heel goed was! Chapeau voor die mannen!
- pomer
- Mountainbiker
En daar er organisatoren zijn die tochten voor bereiden hebben we elkaar leren kennen en blijven we onze FIETS lief hebben om samen te kunnen uit rijden op alle soorten terreinen, goed of slecht !!
ZO DAT MOEST ER EENS UIT
Pomer
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
Gisteren ook de kleinen toer gereden, en ik moet eerlijk zijn ik heb al betere tt's gereden. Ik ga nu niemand afbreken qua organisatie en zo, ik ben er zeker van dat iedereen zijn uiterste best doet om een geweldige tt te organiseren, maar deze was ni aan mij besteed.
Qua slijk was er wel genoeg, maar een beetje te veel road, en een volledige afknapper waren die "dallekes". Als ge daar met te fijne banden kwam aandraven was het bijna onmogelijk om recht te blijven.
En nog nen dikken proficiat aan petit remi om de kleinen toer te rijden . Om zomaar af te komen als fulltime sporter om met een jeugdige fan een tt mee te rijden, daar heb ik maar 1 antwoord op
CHAPEAU, Filip is de grootste!!!!
Qua slijk was er wel genoeg, maar een beetje te veel road, en een volledige afknapper waren die "dallekes". Als ge daar met te fijne banden kwam aandraven was het bijna onmogelijk om recht te blijven.
En nog nen dikken proficiat aan petit remi om de kleinen toer te rijden . Om zomaar af te komen als fulltime sporter om met een jeugdige fan een tt mee te rijden, daar heb ik maar 1 antwoord op
CHAPEAU, Filip is de grootste!!!!
Last edited by Riding Butcher on Tue 12 Dec 2006 20:26, edited 1 time in total.