31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Chill
Mountainbiker

Post by Chill »

Nog iet vergeten te vertellen
Enkele flauwe plezanten hadden de bordjes op de douches verwisseld. Zat bijna bij de vrouwen!! En ik denk da der al mannen daar aant douchen waren want de was een meske da derre rugzak had laten staan en hem nie meer durfde gaan halen.
Om nie in affront te vallen toch maar in de gepaste douche gekropen en lekker warm naar huis.
zaskar72
Mountainbiker

Re: N A C H T T O C H T Z E L E

Post by zaskar72 »

zaskar72 wrote::-D Goedenacht :-D
Ben nog wat aan het nagenieten van deze mooie tocht. Mijnen bike staat weer te blinken na haar schoonheidsbehandeling. De wasmachine is net gedaan maar ophangen doe ik straks na deze mail.
Waar zullen we beginnen??
1) Bereikbaarheid en parking
Dat was met mijn GPS geen probleem en de parking was effe zoeken maar er was mijn inziens genoeg.
2) Inschrijving en start
Dat was ook wel OK te noemen
3)Parcour
Ik vond in het begin dat vrij lange modderstuk niet te doen... Stappen tot aan je enkels in de blubber... FOEI !!! Enfin voor die 3,5 euro een modderbad behandeling is nog ni zo slecht :wink: Voor de rest erg mooi en zeer goed berijdbaar. Veilig en wel !! MAAR... :( er mochten meer pijlen hangen 3x fout gereden...
4)Bevoorrading
Drank was tip top maar het eten was pover. Ik verlangde naar een suikerwafel of een energiereep maar die was niet te vinden...
5)Bikewash
HaHa da was de max.. Ben pas om 21h40 gestart en dus na 40km was er aan de bikewash aangekomen geen file meer. Goed zo!! Alleen misschien een spuitstuk op de slang zetten. Na het afspuiten was er niemand achter mij en samen met een andere biker hadden we zelfde probleem: HOE ZETTE DA TOE??? Euh als de buren last hebben van water in de kelder ik weet van niks hé ! #-o
6)Douche
Niets op aan te merken!! Goed veel en warm water.
7)Aprés Bike
Tja den DUVEL heb ik laten staat ik moest nog te ver met auto rijden en als het ontvangstcomité van de broeders van liefde op pad waren geweest.. Ik denk ni dak er van af kwam met een kaart van het politiebal. :roll:

En het belangrijkste van de avond/nacht vond ik dat ik 2 toffe bikers heb leren kennen ene Filip & Katia uit Lommel. We reden de toch samen en amuseerde ons wel. En mannen aan Katia mogen er veel een voorbeeld nemen ze !! Niet 1x gevallen en er ni af te rijden. En geloof mij ik heb meermaals geprobeerd. #-o En op de koop toe waren de batterijen van haar lichten leeg zodat ze eigelijk "blind" reed maar dat deed haar niks ze bleef vlammen. PROFICIAT KATIA

Allé nu ga ik mijn kledij ophangen en dan is in bed kruipen.

TOT VOLGENDE KEER !!!!!!!!!!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Is dus ni KATIA :-? maar KATRIJN :lol: da weet ik intussen :drunk: .... Waar een NACHTRIT al ni goed voor is hé =D> .... je hoort nog van 8) ons !!!
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Heeft er iemand van deze tocht sfeerbeelden genomen?
Samen met Patrick de eerste keer dat we hier zijn komen rijden en dat was ons prima bevallen.
Volgend jaar komen we met de voltallige club afgezakt, de mannen zijn al ingelicht.
Post Reply