Poperinge 15/08/2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
De laatste 24h hebben we hier een 20-tal liter gekregen. We zijn deze namiddag gaan uitpijlen en het is nat maar het is nog zeker geen baggerwerk. Op m'n semi-slicks had ik weinig problemen...Sharkie wrote:Amai, amai... Het water valt al de ganse dag met bakken uit de hemel, hier in de westhoek. Hoe zou het zijn met de vettige Heuvellandse klei iets verderop??? Zal het toch al baggerenworden op 15 aug. of kan de grond daar nog wat water verdragen?
Heel wat wegels zijn een mix van gravel en aarde en dat draineert goed.
Veel zal afhangen van wat we maandag krijgen. Valt er nog veel bij (en dat denk ik niet) dan zal er wel wat modder zijn maar dan overwegen we een aantal wegels om te leggen over asfalt. Blijft het maandag droog dan zal het er vrij goed bij liggen. Volg onze site.
Tof je bent welkom om mee te biken.gonewild wrote:Ik zal zien wat het weer doet , indien droog ga ik voor de 120 km met de
brigandbikers.
Ken je onze tenukes? kun je zien op http://www.brigandsbikers.be/club-kledij.htm
Zelf zal ik in Brigandbiker-tenu zijn en zal ik een oranje helm hebben.
Je moet maar een van ons aanspreken hé
Vandaag opnieuw regen, regen en nog eens regen in de westhoek. Ik denk dat ik, met veel pijn in het hart, m'n kat zal zenden naar de marathon
. Vorig jaar op de TT Ieper, 1 november, in de klei gebaggerd in 't Heuvelland. 'k was net een tractor als ik weer op de baan kwam. En zo'n toestand, waar je amper nog kan rijden, wil ik niet meer meemaken.
@ saen braire Gelieve ons LIVE op de hoogte te houden van de staat van het parcour. Want hier in Brugge is het momenteel niet te doen van regen dus vrees ik dat het bij jullie hetzelfde is . En de weersvoorspellingen geloof ik al lang niet meer.
Dus please live parcourstoestand van de streek van ieper.
Dus please live parcourstoestand van de streek van ieper.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »

voor de gelegenheid ben ik er nog eens...
Meteoklima DI 15/08/06
Max. temperatuur (°C) 21.2 Tamelijk laag
Min. temperatuur (°C) 14.0 Tamelijk hoog
Neerslaghoev. (mm) 1.0 Licht
ev. aard of oorzaak bui mogelijk
Neerslagkans (%) 36 Plaatselijk
Gem. % rel. vocht. 79 Normaal
Bewolkingsgraad (%) 50 Opklaringen
Zonneschijnduur 7 u 20 min
Straling (J/cm²) 1653
(globale) Normaal Windrichting WZW
Windkracht (km/u) 12 Matige wind
Luchtdruk (hPa) 1009.4 Tamelijk laag
Min. temp. (°C) 11.1 aan de grond
Variabiliteitsindex 31.4 Onbetrouwbaar
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
I know, maar nog altijd betrouwbaarder dan het KMI...picolo wrote:t laatste woordjeonbetrouwbaar
Voor betrouwbare weersvoorspellingen: zie http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/. (zie Rock Rider)
Voor morgen ziet het er goed uit, maar het kwaad is al geschied, denk ik...
Het wordt één grote modderpoel en glijpartij.
Voor morgen ziet het er goed uit, maar het kwaad is al geschied, denk ik...