Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
cannondaleboy
Mountainbiker

Post by cannondaleboy »

10 en ben nu 16
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Van m'n 11de,en wordt er binnenkort 25... ben er wel een jaar of 5 tussenuit geweest dat ik heb gecrosst,maar nu dus terug fanatiek op de bike!!! 8)
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

Begonnen in 1991 of 92.
Eerste fiets was een Raleigh Usa MT500 (Tomac involved), en heb dat kader nog steeds.
Was (en is) een Alu db hoofddriehoek, op een cro-mo achterdriehoek gelijmd.
Jaren hiermee rondgereden (alleen al voor de onovertroffen kleuren) om dan over te stappen op Piranha (carbon)
Flink op mijn muil gegaan, en paar jaar eruit geweest.
In totaal 15 jaar elke week de blubber met pak buitenlandse tochten en seizoentje meegereden voor de knikkers.

Mvg.
Bibber
Mountainbiker
Location: GT Xizang 9R , Kona Honzo DL/AL , Santa Cruz Chameleon C

Post by Bibber »

Begonnen in februari 2007 na de skivakantie , was toen 42 jaar .
Op skivakantie gemerkt dat bewegen goed was voor mijn hernia en zodoende fietsje gekocht en nog geen moment spijt van gehad .

http://harryabsalon.come2me.nl/
Mattiej
Mountainbiker

Post by Mattiej »

Ik ga binnen enkele weken beginnen. Heb mijn voorste kruisbanden gescheurd begin september in competitievoetbal.
Nu moet ik nog enkele weken wachten voor ik in het veld ga/gladde baan op moet (zodat ik als ik onverwacht mijn been zou moeten zetten er geen nare dingen gebeuren ;)).
Ik ben nu 18jaar en heb 3 weken geleden een Cube Analog 2010 gekocht.
Scott USA scale20
Mountainbiker

Post by Scott USA scale20 »

Ik ben begonnen op m'n 13de men broer reed al wedstrijden bij Gilbert Geurts, Cup 5 noemde da toen. Dit wilde ik ook is proberen en aangezien ge toen nog geen wedstrijden mocht rijden in vlaanderen onder de 15 jaar iedere zondag naar de walen om te koersen, dit heb ik fanatiek vol gehouden tot m'n 22ste, toen met kameraden een oude club terug leven in geblazen en gewoon voor de fun beginnen rijden wordt nu 27 en de garage heeft al aardig wat bikes zien passeren :lol:
_number86
Mountainbiker

Post by _number86 »

Ben (her)begonnen sinds november 2009.

Ben er nu 36, maar heb vroeger ook nog MTB gereden, 'k had toen een TREK 830 en een GIANT (Boulder of zoiets) daarna. Sinds 2007 gestopt met motorcross... wegen rug en knieklachten, 2 jaar enkel golf gespeeld, maar nu toch weer aan de conditie aan het werken :-) in de winter

De knieproblemen (displasie kraakbeen) zijn er nog altijd dus 't gaat niet echt rap bij mij, maar ik heb FUN!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Scott USA scale20 wrote:Ik ben begonnen op m'n 13de men broer reed al wedstrijden bij Gilbert Geurts, Cup 5 noemde da toen. Dit wilde ik ook is proberen en aangezien ge toen nog geen wedstrijden mocht rijden in vlaanderen onder de 15 jaar iedere zondag naar de walen om te koersen, dit heb ik fanatiek vol gehouden tot m'n 22ste, toen met kameraden een oude club terug leven in geblazen en gewoon voor de fun beginnen rijden wordt nu 27 en de garage heeft al aardig wat bikes zien passeren :lol:
Bij geurts heb ik ook nog gereden,in 98 en 99 geloof ik,toen nog nieuwelingen bij Cornu,Wijnen en nog een deel van die mannen,was ne mooie tijd en leuke wedtsrijden vond ik!!!
Scott USA scale20
Mountainbiker

Post by Scott USA scale20 »

MX DUDE wrote:
Scott USA scale20 wrote:Ik ben begonnen op m'n 13de men broer reed al wedstrijden bij Gilbert Geurts, Cup 5 noemde da toen. Dit wilde ik ook is proberen en aangezien ge toen nog geen wedstrijden mocht rijden in vlaanderen onder de 15 jaar iedere zondag naar de walen om te koersen, dit heb ik fanatiek vol gehouden tot m'n 22ste, toen met kameraden een oude club terug leven in geblazen en gewoon voor de fun beginnen rijden wordt nu 27 en de garage heeft al aardig wat bikes zien passeren :lol:
Bij geurts heb ik ook nog gereden,in 98 en 99 geloof ik,toen nog nieuwelingen bij Cornu,Wijnen en nog een deel van die mannen,was ne mooie tijd en leuke wedtsrijden vond ik!!!
Was inderdaad nen schone tijd met schoon parcours en de conditie was toen ook nog veel beter :-D
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

ik ben begonnen aan mijn 13 nu bijna 3 jaar geleden. maar ik heb nog maar sinds 2 jaar een deftige bike.
ik ben begonnen door eens mee te gaan met een vriend van me, (de marolle in Kruishoutem, heb ik daar afgezien!)
Post Reply