ikke ook geweest , beestig rijden ginder , veel sfeer .
De marathon en De roc gereden , 2 keer in de 2de box gestart , het is eigelijk contstant inhalen van bikers maar nooit file of drukte gehad .
Volgend jaar zal het geen kattepis zijn om bikers in te halen .
De Werldkampioen heeft de zondag duidelijk de toerist uitgehangen , pintje gedronken enz... Hij was 1min sneller als mij .
Parkour op de marathon en de roc was dit jaar anders , zondag vondt ik hem zelfs zwaarder dan anders .
Volgend jaar zeker terug aanwezig .
ROC D'AZUR 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Marathon 274e en Roc 460e, al bij al tevreden en iets beter dan vorig jaar ondanks het zwaardere parcours! Bij de start vd Roc (1e vague) plots overkop door enkele mannen die tegen de vlakte gingen
, resultaat, derailleur scheef en als laatste vd bende kunnen vertrekken! Jammer, stond nu eens in de 1e vague...volgend jaar misschien voor de 1e vague gaan staan, zo kan ik clean starten en heb ik van plotse vallers geen last! De Roc d'Azur...het schoonste wat ze in Europa te bieden hebben (mijn bescheiden mening)...die in Zwitserland, Oostenrijk, enz... kunnen er hier nog eens een poepken aan ruiken! Ik ben alvast een jaarlijkse en zeer tevreden gast!