bikers gezocht regio turnhout

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

devil biker wrote:hey

zijn hier mensen uit de omgeving van turnhout die in mtb clubs zitten in beerse,turnhout,lille die wa leden hebben van mijn leeftijd (16-22j) en die ook onervaren bikers toelaten .
zijn namelijk aan het uitkijken naar een club om me mss bij aan te sluiten voor mee te gaaén biken en bij te leren op gebied van techniek enz.

groetjes
allee,uwe bike is aangekomen veronderstel ik =D> ...ik raad toch aan om eerst zelf een paar tochten te ondernemen in herentals,of lille,of herselt...om aan je bike te wennen(vooral de klikpedalen kunnen wel eens problemen veroorzaken in het begin)...ikzelf zit in een club in lille..maar in deze tijd van het jaar zitten we zeer dikwijls in het leuvense en zelfs in het luikse(kwestie van toch geregeld een "zware" tocht te doorworstelen....) en ik denk toch dat deze tochten net dat ietsje te zwaar zijn voor een beginnende biker(wij rijden dan gewoonlijk de 60 km)...

ik wil altijd(als men werkschema het toelaat) wel eens meerijden en je eventueel ook wel enkele truken leren :evil: :roll: ....

wat ik je al wel kan vertellen is dat je de klikpedalen niet te vast mag zetten(als je de berg niet opgeraakt of je geraakt de plas niet door..ben je te laat uit je pedalen en..;euhmm..de rest kan je wel raden :roll: ...dan donder je idd tegen moeder aarde....zo kom ik ook aan mijne naam op het forum hier :-D :-D
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

nee mijne bike is er nog niet :(
ma ben toch al op zoek na info 's van clubs
hoop m dees weekend te kunnen gaan bestellen anders zou t iets voor volgende weekend zijn :(
mariska vd pijnacker
Mountainbiker

Post by mariska vd pijnacker »

Ben Lee wrote:Op zaterdag 24 juni is er een TT (in 't Ven Classic) in Oud-Turnhout ... wie heeft er goesting om mee te rijden?

Ik ga al zeker!

Vermoedelijk omstreeks 09.00 uur aan de Heischuur te Oud-Turnhout.

Tot dan!

Ben.
Den deze ben ik ook van zin te doen. 2 keer mss om wa kilometerkes in de benen te krijgen.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hey

als ik mijn mtb dan al zou hebben zou ik nog niet meekunnen want :
- eerst wat treinen en techniek leren
- heb nog een andere morele verplichtin namelijk leiding te gaan spelen bij mijn jeugdebeweging waar ik mee op kamp ga in rodgen (oostkantons)
dees is mijn laatste jaar dus in september ben ik in het weekend wel vrij (al dan om de twee weken als ik in de verzorgingssector werk)
- tijdens de week ga ik binnenkort wel beginnen te biken, dus wie tijdens de week in de namiddag ook tijd heeft we kunnen er in de namiddag eropuit trekken vanaf volgende maand zeker (hoop nog eerder)
laat maar iets weten op dit forum.

groetjes
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

mariska vd pijnacker wrote:
Ben Lee wrote:Op zaterdag 24 juni is er een TT (in 't Ven Classic) in Oud-Turnhout ... wie heeft er goesting om mee te rijden?

Ik ga al zeker!

Vermoedelijk omstreeks 09.00 uur aan de Heischuur te Oud-Turnhout.

Tot dan!

Ben.
Den deze ben ik ook van zin te doen. 2 keer mss om wa kilometerkes in de benen te krijgen.
Ik stelde maar een uur voor ... maar zou wel graag 's voormiddags (of 's morgens) vertrekken.

Maar ik krijg niet veel reactie precies ... allemaal zondagsrijders op 't forum? :-D

Als het weer, de benen en 't parcours meezit rij ik misschien wel twee keer mee, maar dan wel vroeg vertrekken!

Ben.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

saterdags kan ik meestal niet. werken. en zondags meestal ook biken.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik DENK dat ik zondag in kasterlee ga rijden omdat ik hoogstwaarschijnlijk geen lift heb naar malmedy. diegenen die willen/kunnen. zeg maar een uurtje.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Een lift naar Malmedy? Kan geregeld worden... Wij rijden wel de 65... zonder te vlammen.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik ga al in bevel rijden. sorry.
gizmobiker
Mountainbiker

Post by gizmobiker »

yu ben lee heb goei nieuw voor u ik kan zaterdag gen biken me u als ge wilt he

da ge er niks optegen hebt he :d

2keer das nie slecht voor te trainen he ge moet uur late wete wann vertrekke enz... zal probere nog mensen mee te krijge zen we mss nie me zen twee he

mvg gizmobiker
Post Reply