UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Vandaag meegereden bij de fun. Vond het een supermooi parcours. Wel jammer dat het slechts 3 rondes waren, dat mochten er wel 4 geweest zijn van mij. Ben meer een diesel.

Start vond ik wel minder: 't was, denk ik, beter geweest om de Kanarieberg op te rijden en dan links de bossen in te draaien. Om het peleton wat meer uit te dunnen. Starten in de weide en direct de afdaling induiken, was redelijk gevaarlijk. En aangezien ik achteraan stond in de start (geen vergunning) ben ik serieus opgehouden geweest in de afdaling en het stuk erna. Starten zoals de profs en direct rechts zou ook geen oplossing zijn geweest, want het deelnemersveld bij de fun was echt enorm. Dat was voor mij het enige minpuntje.

Parcours was verder heel goed. Enkele mooie afdalingen en leuke technische stukjes tussen de bomen. Nog redelijk veel toeschouwers ook.

Nog even naar de profs gekeken. Nijs maakte toch wel een zeer goede indruk.
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

Hello,

Ik was ook hele dag aanwezig in het muziekbos te Ronse.

Mooie wedstrijden gezien, wel meestal niet zo spannend.. Zeer mooi parcour, maar zoals Flufffy zei die afdaling vlak na de start is erg gevaarlijk. Zelf bij de elite was er vertraging toen ze het veld moesten induiken.

Ik heb fototjes genomen vd elite, funklasse en de ochtendwedstrijden. Deze komen vandaag nog online op www.fotodro.be
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

stilldro wrote:Hello,

Mooie wedstrijden gezien, wel meestal niet zo spannend.. Zeer mooi parcour, maar zoals Flufffy zei die afdaling vlak na de start is erg gevaarlijk. Zelf bij de elite was er vertraging toen ze het veld moesten induiken.

Ik heb fototjes genomen vd elite, funklasse en de ochtendwedstrijden. Deze komen vandaag nog online op www.fotodro.be
OT: was jij die gast die zaterdag foto's zat te nemen op dat stoeltje in het bos bovenop die klim? Wit shirtje, korte broek denk ik. Heb nog even met je staan babbelen.
stilldro
Mountainbiker

Post by stilldro »

Fluffy wrote:

OT: was jij die gast die zaterdag foto's zat te nemen op dat stoeltje in het bos bovenop die klim? Wit shirtje, korte broek denk ik. Heb nog even met je staan babbelen.
Ja klopt, wat was je startnr? Zal es kijken of ik je op foto heb..
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

Heeft er iemand de uitslagen al van de funklasse? kheb lang staan wachten maar de uitslag was nog niet klaar zei men :-? kheb een goede wedstrijd gereden, zeker top 10(of top 5) denk ik:P Die afdaling na de start was idd gevaarlijk :drunk:
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:roll: wie heeft er eigenlijk nieuws van de Elite ?
:wink: Thx
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

scott racer wrote::roll: wie heeft er eigenlijk nieuws van de Elite ?
:wink: Thx
1. Sven nys 2. Thijs Al 3. Gerben de knegt

Beloften : 1. Bjorn brems
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

foto's reeds online op www.joybikers.be zoals ieder jaar trouwens! Er komen er in de loop vd dagen wel nog bij...
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

nog steeds niemand fotos van aspiranten ?
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

stilldro wrote:
Fluffy wrote:

Ja klopt, wat was je startnr? Zal es kijken of ik je op foto heb..
Ik had nr 285, denk ik. Zwarte fiets, geel/blauw kledij en constant naar zuurstof aan het happen :-)
Post Reply