VT4-docusoap rond Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Filip heeft sponsors nodig, tv levert sponsors!!!! Tadaaaaa!
Denkt ge echt dat John S het voor die 5 of 6 toffe zwarte kerels doet???? No way Jose, voor de TV!!!!! Versluys springt een gat in de lucht voor die TV en het is Bartje V die Filip een nieuwe start heeft gegeven. De rest is gevolgd. dus als Filip VT4 2 uur in de week moet entertainen... doet hij het. Trainen en rusten kan nog die andere 6 dagen en 22uur!
Denkt ge echt dat John S het voor die 5 of 6 toffe zwarte kerels doet???? No way Jose, voor de TV!!!!! Versluys springt een gat in de lucht voor die TV en het is Bartje V die Filip een nieuwe start heeft gegeven. De rest is gevolgd. dus als Filip VT4 2 uur in de week moet entertainen... doet hij het. Trainen en rusten kan nog die andere 6 dagen en 22uur!
Ze moeten mij dat toch eens komen uitleggen door 2 uur per week (of heb ik het verkeerd begrepen?) iemand te volgen, een wekelijks programma te kunnen vullen.
Dan ben je nog nooit op een productieset geweest. Of wordt het een holderdebolder programma?
Laatst nog voor een opname bij de kampioenen (8 uur op de set voor 5 seconden beeld
). Nu een docusoap zal wat meer hardcut zijn maar om
50% bruikbaar beeldmateriaal te puren uit een opname
Dan ben je nog nooit op een productieset geweest. Of wordt het een holderdebolder programma?
Laatst nog voor een opname bij de kampioenen (8 uur op de set voor 5 seconden beeld
50% bruikbaar beeldmateriaal te puren uit een opname
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Johnny DW heeft zeker een punt - stel dat het per week een halve dag is dat hij gevolgd wordt, dan is dat nog peanuts. Ik denk dat een doorsnee prof in de week ook wel wat sponsorverplichtingen heeft.
Philip heeft marketing gestudeerd, hij weet hoe belangrijk dit voor zijn sponsors kan zijn en als hij op die manier wat extra's kan meepikken, dan kan ik alleen maar zeggen dat hij groot gelijk heeft.
Hebben is hebben en een mountainbike-carriere biedt zowiezo al weinig zekerheid. Kijk maar eens hoe hij moest inleveren in het jaar dat hij als wereldkampioen rondreed.
Andere, en zeker mindere goden, kiezen op een bepaald ogenblik voor het geld en gaan wat op de weg rijden om big bucks te verdienen. Kijk maar naar Cadel Evans, Roland Green, Martinez en andere Frisseknechten (cyclocross). Philip niet. Hij blijft MTB'en omdat dat zijn passie is.
Daarvoor alleen al verdient hij RESPECT.
Philip heeft marketing gestudeerd, hij weet hoe belangrijk dit voor zijn sponsors kan zijn en als hij op die manier wat extra's kan meepikken, dan kan ik alleen maar zeggen dat hij groot gelijk heeft.
Hebben is hebben en een mountainbike-carriere biedt zowiezo al weinig zekerheid. Kijk maar eens hoe hij moest inleveren in het jaar dat hij als wereldkampioen rondreed.
Andere, en zeker mindere goden, kiezen op een bepaald ogenblik voor het geld en gaan wat op de weg rijden om big bucks te verdienen. Kijk maar naar Cadel Evans, Roland Green, Martinez en andere Frisseknechten (cyclocross). Philip niet. Hij blijft MTB'en omdat dat zijn passie is.
Daarvoor alleen al verdient hij RESPECT.
hoe meer onze fluppe in beeld komt hoe beter met zo'n palmares! da verdient hij tom heeft 1 superjaar achter de rug en hij wint bijna alle sportprijzen , filip was wereldkampioen en als ge een week later aan de mensen vroeg wie meirhaeghe is dan konden ze zelfs ni antwoorden ! we moeten er echt alles aandoen om mtb naar voor te brengen en ik vind dit goe en meirhaeghe is anders da welles hij is ne trainigsfreek als sven en een stuk volwassener als bart .
hij zal er ook ni door veranderen .
nee filip weet goe waarmee hij bezig is en hij doet alles vo mtb
hij zal er ook ni door veranderen .
nee filip weet goe waarmee hij bezig is en hij doet alles vo mtb
-
El Grande
- Mountainbiker
Filip Meirhaeghe op stubru
Misschien is het een repost, maar wou toch even melden dat volgende week donderdag (23 februari dus) Filip Meirheaghe te gast is bij Brussel Midi op stubru. Brussel Midi is altijd wel interessant (allé hangt van de gast af he
). Ben benieuwd wat er allemaal gezegd gaat worden.
Dus allemaal afstemmen op stubru op donderdag 23 februari om 12 uur.
Dus allemaal afstemmen op stubru op donderdag 23 februari om 12 uur.