omstreken gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Rond 18.15u kwam ik toe op de Watersportbaan en iedereen was er al.
Blijkbaar moest men wachten op de gids????
Na een beetje wachten op andere ....... zijn we vertrokken.
Dit maal ging de tour anders om. Vertrekt aan de Blaarmeersen ging het richting Zwijnaarde een klein domeintje, waar twee parken waren, daarna een gebied van het vlaams gewest. Steeds reden we langs de R4.
Toen we verder reden kwamen we aan de sluis te Merelbeke waar we het Liedermeers park binnen drongen. Toen volgden we de Schelde richting Ledeberg en zo op naar Gentbrugge.
Als we tegen Melle brug waren kozen we om naar een parcour te trekken Ter Haagdoorn nabij de vijvers en watertoren.
Daar het dan al vrij laat was kozen we daar dan maar om een vlugge weg naar de vertrekplaats.
Rond 22.00u waren we terug met een AVS van 22km/45km maar zeker voldaan.
Bedankt voor jullie aanwezigheid, t was zeker eens prettig rond te biken in groep.
Rudy VdE
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

Ja Beethoven, het was weer een mooi ritje! =D>

Een leutige bende van zes, en er werd bij momenten wel lekker doorgereden.
Goed dat je die plaatsnamen hier nogeens vermeld, want anders zou ik er niet meer weten te geraken. Al die onbekende plekjes en paadjes die je kent, verraden dat er al heel wat bike-uren in die benen zitten.
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

ik wil ook nog eens mee rijden ! nu et volgende week verlof is WOEHOE :lol: :lol: :lol: :bounce: :bounce: ! heb wa onnozel zitten doen hier foto op mijn bbq http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=538894
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

We kunnen wel zekers nog eens afspreken hier of daar ergens. Met iets wat van mannen zoals ik jullie reeds zag en iets ken moeten we zeker nog iets meer uit de randstreek te krijgen zijn. En zeker groot of klein beginner of gevorderde kan aanwezig zijn. We redden ons wel met een groepje en een kleine kaartje.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

ik ga de volgende keer zeker eens mee, als ik nie vergeet hier op tijd te kijken natuurlijk. enja, denk ok da mijn fiets zo beeke kapot is, tis precies of mijn stuurpen wa verschoven is ofzo, maja em rijd nog dus geen probleem :p
laat maar weten wanneer ge nog keer gaat e. ik ga allesinds deze avond rond 18u gaan biken.

greetz david
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

ahja rudy ... ik heb al tijke ander msn e, dusja moeste mij daar willen spreken: davidvda7@hotmail.com

8)
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

26 JULI iedereen vrij houden ! iedereen die 26 juli kan meerijden zit eens hun uur op wat vo jullie et beste past ?!
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Zijn er mensen vanuit het Gentse die de t.t. meerijden op 21/07/05 te Sint-Denijs-Westrem.Ik doe ginds de 75 km. en vertrek rond 8.00h.Kunnen we misschien in groep rijden?
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Hi Levi ,

Check PM

St Denijs stond inderdaad op mijn planning , maar de avond ervoor gaan we in groep naar de Gentse Feesten.
Het zal dus moeilijk zijn om aanwezig te zijn.

Volgende afspraak is TT in kluisbergen op 29/7
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ja de 26zou mij wel passen,
ik heb geen probleem ermee dat het daags na de lege portemonee is.
Post Reply