http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... herspuiten
herspuiten frame
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- Special Eyes friend
- Mountainbiker
Post by Special Eyes friend »
Eén van de beste is Bellspray in Gyverinckhove.
O.a. Colnago wordt daar gespoten.
O.a. Colnago wordt daar gespoten.
-
Van Cot
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word
voor diegene die het nog niet weten zijn, het ligt vlak naast meetshoven, rij er vaak voorbij.
Wat zouden ze vragen als ik mijne bike binnen pakweg 3 jaar in de kleuren van dat jaar zou laten spuiten? Want met zo ne hond als den onze in de buurt is het goed mogelijk dat er dan nie veel lak meer opstaat (vraag uitleg hierover maar aan crash boom), bij mijne yz2 veel da mee omda da mee poedercoating is.
Wat zouden ze vragen als ik mijne bike binnen pakweg 3 jaar in de kleuren van dat jaar zou laten spuiten? Want met zo ne hond als den onze in de buurt is het goed mogelijk dat er dan nie veel lak meer opstaat (vraag uitleg hierover maar aan crash boom), bij mijne yz2 veel da mee omda da mee poedercoating is.
-
Sebastian_69
- Mountainbiker
Fiets herspuiten, parelblauw?
Post by Sebastian_69 »
Ik heb hiere zo es rond gekeke maar ik vind eigenlijk nergens een antwoord op mijn vraag.
Ik ben van plan om mijne fiets opnieuw te late spuite. Ik zou graag mijne fiets late herspuite int parelblauw, ( http://alfaromeo.paginamarkt.nl/foto/week08/37045.jpg ) -idd kleurtje van alfa- en dan alle ijzer (zoals mijn zadelpen, da klemmetje om die toe te houde) te late chromere. Ik denk wel da da schoon ga zijn, maar kunde die fiets eigenlijk wel late spuite in die kleur, of ga ik bij wijze van spreke naar den Alfa Romeo moete??
Ik ben van plan om mijne fiets opnieuw te late spuite. Ik zou graag mijne fiets late herspuite int parelblauw, ( http://alfaromeo.paginamarkt.nl/foto/week08/37045.jpg ) -idd kleurtje van alfa- en dan alle ijzer (zoals mijn zadelpen, da klemmetje om die toe te houde) te late chromere. Ik denk wel da da schoon ga zijn, maar kunde die fiets eigenlijk wel late spuite in die kleur, of ga ik bij wijze van spreke naar den Alfa Romeo moete??
-
Sebastian_69
- Mountainbiker
Post by Sebastian_69 »
Geplaatst: Ma Jul 11, 2005 11:45 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
dat kan, het zijn wel 14 lagen lak en het is enorm kwetsbaar. De echte naam van dat kleur is parelmoer. Ik heb hier ook nog voor gekeken, maar ik heb et uiteindelijk niet gedaan omdat men het me afrade en omwille an de kostprijs.
Maar welke kleur hebt gij dan genome, of hebt ge em ni herspote?
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Re: Fiets herspuiten, parelblauw?
De RAL code opvragen bij Alfa zodat je de exacte kleur hebt en dat herspuiten is hier al een paar keer aan bod gekomen,dus er moet wel iemand zijn die je een goedkoop adresje kan doorgeven,gebruik ff de zoekfunctie.Duurzaamheid zal natuurlijk niet gegarandeerd zijn...Sebastian_69 wrote:Ik heb hiere zo es rond gekeke maar ik vind eigenlijk nergens een antwoord op mijn vraag.
Ik ben van plan om mijne fiets opnieuw te late spuite. Ik zou graag mijne fiets late herspuite int parelblauw, (http://alfaromeo.paginamarkt.nl/foto/week08/37045.jpg) -idd kleurtje van alfa- en dan alle ijzer (zoals mijn zadelpen, da klemmetje om die toe te houde) te late chromere. Ik denk wel da da schoon ga zijn, maar kunde die fiets eigenlijk wel late spuite in die kleur, of ga ik bij wijze van spreke naar den Alfa Romeo moete??
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
de code krijgt ge zo maar nie
das zoals bij bepaalde tractoren
als ge uwe wilt herspuiten krijgt ge een buske verf
maar zonder codes op
het gebeurt zelden of NIET dat je de code van speciale kleur krijgt
maar ik wil ook mijn fiets herlakken
int het rood ofzo en men stuur(pen) en zadelpen zwart laten
en vering ook end aar rode sticker op
das zoals bij bepaalde tractoren