ardennes trophy la reid 16/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

kawa wrote:
ATEGEV wrote:We zullen wel zien hé. Echt niemand die een deftige plaats weet om ginds te overnachten?
Hier misschien: http://www.ccr.nl

Dacht dat het niet zo ver ervan is.
Dat is al maanden volzet. Ook al omdat dat weekend Tilff-Bastogne-Tilff is.
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

De jeugdherberg van Malmédy ligt op 30 km van Theux.
Dat valt dus al bij al nog mee.
Daar is wel nog plaats vrij!
Mr. Wallace
Mountainbiker

Post by Mr. Wallace »

JHB ligt toch nog op 23,5 km van la reid, dus is misschien toch een beetje ver om dat smorgens voor een chrono van 80 km er nog eens bij te lappen. En ga je al je spullen in een rugzak meenemen tijdens de chrono ? Zoniet moet je ook nog eens terug naar bevercé, en dan nog eens terug naar het station van trois ponts. Je gaat je kilometertjes dan wel gereden hebben die dag. (pak ongeveer een 70 on road en 80 km chrono)
BSB
Mountainbiker

Post by BSB »

Iemand enig idee van 't weer ginder :-? naar 't schijn regent het in Spa al de hele dag??
We zijn dan wel Bikers maar toch :(
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Als we Frank De Boosere mogen geloven zou er 20 tot 30 liter regen vallen vandaag in de Ardennen ... maarja, wie weet dat met zekerheid e, het ging vandaag ook regenen in Vlaanderen ... nog niks gezien, en kmoet het niet zien ook niet. Maandag zou het in de Ardennen regenen ... maar als ge dan op http://www.vtm.be gaat kijken, dan zie ik geen regen voor maandag en daarenboven een witte wolk + zon in de Kempen ... Het wordt wel 19 graden naart schijnt. Olé! :drunk:
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

#-o Ja das just het ging vandaag bakken regenen :roll:
Ik heb daarstraks in den hof bezig geweest in de zon in mijn bloot boven lijf :wink:

#-o en toen was de zon plots weg :lol: :lol:

Ik geloof geen weerbericht meer ik zie wel wat er s'morgens door de venster loert :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

In Stavelot regent het inderdaad al de ganse dag.
schets
Mountainbiker

Post by schets »

weet iemand of daar mogelijkheid is om te douchen
en of het da geen uur aanschuiven is zoals voor de sensors zoals in jullie verslaagen .

schets
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

GT wrote:Als we Frank De Boosere mogen geloven zou er 20 tot 30 liter regen vallen vandaag in de Ardennen ... maarja, wie weet dat met zekerheid e, het ging vandaag ook regenen in Vlaanderen ... nog niks gezien, en kmoet het niet zien ook niet. Maandag zou het in de Ardennen regenen ... maar als ge dan op http://www.vtm.be gaat kijken, dan zie ik geen regen voor maandag en daarenboven een witte wolk + zon in de Kempen ... Het wordt wel 19 graden naart schijnt. Olé! :drunk:
ik ben al de ganse dag de radar van het kmi aan het volgen, en idd. het is al de ganse dag aan het regenen in theux en omstreken...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

schets wrote:weet iemand of daar mogelijkheid is om te douchen
en of het da geen uur aanschuiven is zoals voor de sensors zoals in jullie verslaagen .

schets
ah jong, dan ga je toch eerst vijf pinten drinken, uwen fiets proper maken, uzelf proper maken, nog vijf pinten drinken, en dan ga je die chip terug gaan inwisselen. ik heb daar nog nooit langer dan tien minuten moeten wachten, en als ge dat lekker keuvelend tussen een bende andere moe bikerkes kunt doen, dan vliegt dan tijd he...
Post Reply