Zijde gij zot misschien, dat waaif knap noemen. Ge moogt in de Kempen dan al veel gewoon zijn wat betreft baaiktracks, kwestie van knappe meiskes hebben jullie geen kaas gegeten.farmer/cowboy wrote:Euh... ATEGEV... moest da nie zijn: "knappe vrouwen"?![]()
28.03.2005 Meeting Dilsen.
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- TRAPPELEROS
- Mountainbiker
Post by TRAPPELEROS »
how how ff serieus hé, er gaan toch zeker een deel knappe vrouwen mee hé. Zou het toch ff moeten weten anders moet ik mij eens wassen hé. 
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Volgens mij waarde gij zoooooooooo hard geschrokken da ge't nie meer goe zag....ATEGEV wrote:Zijde gij zot misschien, dat waaif knap noemen. Ge moogt in de Kempen dan al veel gewoon zijn wat betreft baaiktracks, kwestie van knappe meiskes hebben jullie geen kaas gegeten.farmer/cowboy wrote:Euh... ATEGEV... moest da nie zijn: "knappe vrouwen"?![]()
Enne kwestie biketracks zijn wij helemaal niks gewoon... 't is hier zo plat als enen biljart. Da's ook waarom den deze zo vaak in Limburg zit om te biken
ben er ook bij
ale mensen dexia boy zal ook van de partij zijn :d:p en dezekeer NIET met de auto
ale dan tot maandag he
1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
24-trekbiker
25-HIM250 & broer
26-pr023473
27-Blue Biker
28-dj (dexia boy)
ale dan tot maandag he
1- Maurice
2-Farmer Cowboy
3-Bart
4-GF BIKER
5-Horry Borry
6-Manitou
7-Ren&Stimpy
8-RT
9-Lucky7
10-Sharplikeascalpel
11-Merlin
12-Kawa
13-hydrus
14-Krisbike
15/16 itekbiker & zn
17- Amateurke
18- moab
19 -rikke
20- Atagev
21- Schijfrem ( 2e poging )
22-GB
23 Johnny
24-trekbiker
25-HIM250 & broer
26-pr023473
27-Blue Biker
28-dj (dexia boy)
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
ATEGEV wrote:Ik d8 het niet hoor. Maar misschien liggen onze citeria voor knap sterk uit mekaar. Trouwens, iemand van jouw gezegende leeftijd kan zowiezo al niet meer dezelfde hoge eisen stellen bereffende het uitelijk van zijn partners als een jonge adonis zoals ik.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Vandaar het gezegde: hoe ouder ge wordt, hoe schoner de lelijke vrouwen wordenfarmer/cowboy wrote:ATEGEV wrote:Ik d8 het niet hoor. Maar misschien liggen onze citeria voor knap sterk uit mekaar. Trouwens, iemand van jouw gezegende leeftijd kan zowiezo al niet meer dezelfde hoge eisen stellen bereffende het uitelijk van zijn partners als een jonge adonis zoals ik.![]()
![]()
![]()
kom maar mee ;-)
ach kom er bij dat word een plezant tochtje. er zijn hevige bij en zijn mindere bij en ik behoor ook bij de mindere en ik kom ookaxirally wrote:Ik zal er niet bij zijn a.s. maandag. Eerst toch maar wat meer zelf trainen, aleer ik me tussen het "geweld" stort.
Mss wel beter.