26/02/05 Strandrace Knokke-Heist

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

ik hoop op flandrien-weer, beetje sneeuw en liefst van al wind op kop bij de start... mijn goesting voor zaterdag begint al goed te komen :D
ondertussen startnummer ook gekregen: 2109

kga wel op kleine noppenbanden rijden nu, vorig jaar daar aan het zwin op die betonbaantjes tegen de grond gegaan met de beachbanden... ik ben er nie zot meer van... :D
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

:oops: Geen Knokke-Heist dit jaar. Top 10 mag ik vergeten, daarvoor train ik nu al weken. Ziek, koorts. Kheb afgebeld. Jammer, Allez mannen van het forum rij een sterke wedstrijd. Hop, Hop, Hop het mountainbike forum hoger op. =D> =D> \:D/
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

Duboisbiking wrote::oops: Geen Knokke-Heist dit jaar. Top 10 mag ik vergeten, daarvoor train ik nu al weken. Ziek, koorts. Kheb afgebeld. Jammer, Allez mannen van het forum rij een sterke wedstrijd. Hop, Hop, Hop het mountainbike forum hoger op. =D> =D> \:D/

dat is erg jammer voor jou, veel beterschap gewenst alleszins...en volgend jaar is er weer een editie !
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

xc tom wrote:kheb der maar 1 regel voor bijtrappen zenne das echt veiligste

mvg
tom
100% mee eens, snelheid houden en niet twijfelen, mooi je lijn aanhouden en je gaat daar probleemloos over.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Luc wrote:
xc tom wrote:kheb der maar 1 regel voor bijtrappen zenne das echt veiligste

mvg
tom
100% mee eens, snelheid houden en niet twijfelen, mooi je lijn aanhouden en je gaat daar probleemloos over.
Gewoon je voorgangers volgen. Als die er veilig overgeraken, zal dat bij jou ook wel lukken.
Als je daarentegen op je eentje beslist ergens anders over de golfbreker te rijden (met het oog op tijdswinst), kan dat weleens nefaste gevolgen hebben (zie maar naar de strandrace van Oostende van augustus).
morreboefer
Mountainbiker

Post by morreboefer »

is de wedstrijd nog niet geëindigd?
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

voila, op de 21km just geen uur gereden.
kvond het veel lastiger dan vorig jaar, zware zandstroken op het strand.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

pfffffffff ben gefrustreerd, enorm, :evil: ik start, ben mee met top 20. Aan die paalkes iedereen erdoor
knal voor mij 3 tegen dek, 200-300 man moeten laten voorgaan en vanaf dan moeten int rood gaan tot int Zwin. Daar mijne klop van de hamer gekregen en enorm veel moeten laten voorgaan, 30ste of zo :(
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Bij mij ging het vrij goed. Ik vond het ook lastiger dan vorig jaar. Er waren veel meer stroken op het strand waar je amper vooruit kwam.
Al vrij snel ben ik berggeit tegengekomen, en hebben we verschillende stukken samen gereden, al waren we elkaar ook regelmatig kwijt.
Mijn uitslag weet ik nog niet. Het moet iets rond de 10de tot 15de plaats zijn.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

focus_wrc wrote:pfffffffff ben gefrustreerd, enorm, :evil: ik start, ben mee met top 20. Aan die paalkes iedereen erdoor
knal voor mij 3 tegen dek, 200-300 man moeten laten voorgaan en vanaf dan moeten int rood gaan tot int Zwin. Daar mijne klop van de hamer gekregen en enorm veel moeten laten voorgaan, 30ste of zo :(
Toen ik daar aankwam is er daar ook iemand gevallen (ik weet niet of het dezelfde was). Ik ben dan uitgeweken naar rechts, mijn fiets omhooggetilt, en er zo dan toch redelijk vlot daargeraakt.

Als de uitslag er is, kunnen jullie dat dan zeggen, want vorig jaar heb ik daar telkens overgekeken terwijl die al een tijdje online stond op een andere plaats dan ik verwachtte...
Post Reply