kristof gilis wrote:Gewoon zien dat iedereen u onderschat want we staan eigenlijk allemaal mes scherp ma we durven het ni toe te geven!
ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Dimme
- Mountainbiker
Re: ATB Cross
Dit jaar in totaal 195 km, maar voornamelijk op lange stukken dus niet echt intensief
Vandaag voor den eerste keer is ff vol gas gegeven op het ATB parcours in Olen... 1 rondje van 3.3 km en pompaf... Niet echt motiverend als je weet dat je er 6 in totaal moet afleggen daar :)
Ik heb er wel een aantal zien passeren die precies wel héél scherp stonden (zelfs van de D reeks )
Vandaag voor den eerste keer is ff vol gas gegeven op het ATB parcours in Olen... 1 rondje van 3.3 km en pompaf... Niet echt motiverend als je weet dat je er 6 in totaal moet afleggen daar :)
Ik heb er wel een aantal zien passeren die precies wel héél scherp stonden (zelfs van de D reeks )
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
ikke nu op de baan 1000km +-
int bos 350 a400 km
maar mijn gebrek aan talent zorgt ervoor dat ik nog steeds niet ga kunnen volgen
maar ik doe het graag dat is ook al iets he'

int bos 350 a400 km
maar mijn gebrek aan talent zorgt ervoor dat ik nog steeds niet ga kunnen volgen
maar ik doe het graag dat is ook al iets he'
Ik sta al heel mijn leven scherp....
Als 't weer het toelaat dan rij ik naart werk (30km op nen dag) en soms een 40 a 50km in 't bos op een week. Als de tijd het toelaat dan rij ik wa meer.
Als 't weer het toelaat dan rij ik naart werk (30km op nen dag) en soms een 40 a 50km in 't bos op een week. Als de tijd het toelaat dan rij ik wa meer.
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
Post by wim vanderzanden »
Ook ingeschreven in de C reeks nummer 333 gekregen. Goed ver vanachter dan rij ik niet te veel onder de voet
Heb wel redelijk wat kunnen trainen maar ik ben vorig jaar pas terug begonnen met rijden na 4 jaar stil te hebben gelegen. Dus we zullen wel zien.
Heb wel redelijk wat kunnen trainen maar ik ben vorig jaar pas terug begonnen met rijden na 4 jaar stil te hebben gelegen. Dus we zullen wel zien.
-
Dimme
- Mountainbiker
Gisteren nog eens een uurke op een lokale route gaan rijden maar de benen en fysiek zitten alles behalve goed :). Da belooft dus nie veel goeds voor volgende week 
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Dimme wrote:Gisteren nog eens een uurke op een lokale route gaan rijden maar de benen en fysiek zitten alles behalve goed :). Da belooft dus nie veel goeds voor volgende week
Ken U...zand in de reeksgenoten hun ogen aan het strooien